ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

21 Haziran 2020 Pazar

İslamofobi

Türkçe bir haber web sitesinde yayınlanan bir haber; İslamofobi ile mücadele etmek için İstanbul'da Malezya, Pakistan ve Türkiye ortaklığında Sayın, Erdoğan'ın talimatıyla İngilizce yayın yapacak bir TV Kanalı kurulacakmış ilk olarak.

Ben de mücadele etmiştim İslamofobi ile. Netice itibariyle pek bir yol kat edemedim. Daha doğrusu beceriksizliğimden ve bilgisiz oluşumdan dolayıdır.

Neyse. Türkiye Cumhuriyeti halkının o görmediği veya gizlenen paralardan bir miktarı bu iş için harcanacak. Halkın cebine girmeyen paralardan bir kısmı daha başka şeyler için harcanmaya devam ettirilecek Sayın, Siyasi Cumhurbaşkanı ve diğer Siyasiler tarafından. Bu böyle.

Anlayamadığım şey neden fakir insana ve insanlara para yok ya da verilen, verilmek istenen çok çok  az?

Neyse. Kader çizgimizi; siyasiler, patronlar ve birileri çiziyor.

İslamofobi ile mücadele etmek için doğruları mı yapacaksınız veya birilerini zengin ve bahtiyar mı yapacaksınız Sayın, Erdoğan?

Yoksullukla neden mücadele edilmiyor?
Adaletsizlikler ile neden mücadele edilmiyor?

Sayın, Erdoğan Akit TV ve diğer Medya Organlarınıza ödül veriniz ne de olsa size hizmet ediyorlar.
Onlar hep sizi alkışladı Sayın, Erdoğan!

Mücadelem hep tek başına oldu. Hamdolsun. Beş parasız ve iyi olmayan imkanlar ve bilmediğim dil nispetinde oldu mücadelem.

Gerçek doğrular, doğru düzgün yapılmadıkça başarı yoktur...

Neyse.

bu İslamofobi mücadelenizden dolayı Ne memnuniyet duyuyorum ne de memnuniyetsiz duygular içerisinde değilim Sayın, Erdoğan ve Ailesi, o elemanları ve de birileri.

Doğru ise bu nasıl doğru? Anlaya bildiyseniz anlatınız.

Beni üzen şey; sevgili ülkem Suidi Arabistan'ın olmayışı bu İslamofobi ile mücadele içerisinde. Bilmeyenler için ifade edeyim: Her ülke ve her şey Rabbimiz Allah'a aittir. Bizler Allah'tan geldik ve dönüşümüz Allah'a. Bundan mütevellit her yer de Allah var ve her ülke benim ülkem. Ne Türkçülük, Atatürkçülük, Kürtçülük, solculuk, sağcılık, ırkçılık ne de Osmanlıcılık vesaire yapılması ve de kümeleşmek (hem de halkın parası ve devlet gücü, imkanı ile doğru mu? Ben hiçbir kümenin içinde olmaya karşıyım. Benim Rabbim Allah ve Efendim değil Elçim, Peygamberim Muhammed (sav). Tüm Peygamberler benim/bizim Efendimiz değildir. Kur'an ne diyor hiç doğru okuyup anladınız mı?)

İnşallah o gerçek hayırlı güzel günler gelir.

Bu yazı ve her şey:
* Yalan olabilir.
* Yanlış olabilir.
* Eksik ve hatalı olabilir.
* Hatalar içerebilir.
* Doğru olmayabilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: