ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Haziran 2020 Perşembe

Kendi kendini İstismar edenlerin gerçeğine bakmak

Aslında bazı insanlar kendi kendilerini istismar etmelerinin altında ki en büyük gerçek: PARA ve Medya'da tanınmak, sinema filmlerinde oynamak. Yani dünya hayatını satın almak; bedenleriyle, ahlaksızlıklarıyla vesaire.

Kadınlar bu işi iyi yapıyor. Ancak Erkekler de yok değil.  Geçmişten bir bilgi; YouTube, Twitter ve diğer sosyal medya da gezin ve kendiniz bir değerlendirme yapın.

Her kadın ve erkek aynı değildir. Dikkatli okuyup anlamaya çalışın.

Kendimden örnek vereyim;
Ben de Ülkem Türkiye'den bir hanıma sevgi dolu bir ilgi vardı. Ama yıllar geçtikçe bu saflığım zarar görmeye başladı. Sonra insan anlıyor. Medya'ya konu olunuyor. Bir bakıyorsun artık ne biçim fotoğraf ve video, magazin servislerinin manşetleri ve konuları olunuyor. Sizin o safça ilgi ve sevginiz yavaş yavaş kalbinizi terkediyor.

Artık anlıyorum şu saflığımızı kullananlar maddi olarak iyi bir hayata kavuşarak ve bunun sürecini kendi duygularını, ruhlarını, akıllarını, kalplerini, ziynetlerini ve bedenlerini istismar ederek geldiklerini anlayabilecekler mi? Ve utanacaklar mı?

Bu kötülüğün cinsiyeti yok!
İnsan en büyük zararı yine kendisine yapıyor.

Not: Dikkat ederseniz beddua ve küfür etmedim. Ben herkesi affettim. Beddua değil dua esiniz. Her birimiz anne ve baba evladıyız. Allah'tan gelmişiz. çok canınız yansa bile beddua değil dua ediniz. Allah'tan isteyiniz. İslam dinini iyi bilen birisine danışınız, kardeşlerim.
Nasılda terörizmin, kan dökmenin dini ve dili, milliyeti yoksa insanın kendi kendisine yaptığı kötülüğün de aynı yok yani.

Bu yazı ve her şey:
* Yalan olabilir.
* yanlış olabilir.
* eksik bilgi içerebilir.
* Hatalar olabilir.
* Doğru olmayabilir.
...... Vesaire.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: