ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

25 Haziran 2020 Perşembe

Nerede bu Devlet?

Türkiye Cumhuriyetinin para ve imkanları vesaire ne için var?
Sayın, Erdoğan ve Ailesi, Damatları, Torunları ve Erdoğan'ın elemanları için mi var Ülke ve Devlet, Merkez Bankası ve Hazine, Ülkenin kaynakları?

Siyasi atamalar ile siyasi yapılaşmak ve bunun neticesinde güce ulaşmak için yapılanlar ne olur? Devlet içinde Devlet olunur. Kontrol kimin elinde olur? Sayın, Erdoğan cevaplasın.

Esenyurt'ta bir sel afeti olmuş ve arıyorum devlet nerede?.. Devlet nerede Sayın, Erdoğan'ın Elemanlarını yasallaştırma durumuna uygun çalışmakta ve maaşları belirlenmekte vesaire. Keşke gerçek olmasa!

Devlet ne yapsın ki! Boyun eğen bir Devlet bir şey yapamaz. C.H.P. de gelse yönetime aynı olur. Siyasetçi geldiğinde devletten bir şey beklemeyiniz. Çünkü Devlet Siyasetçinin emir kulu.

Bir afetzede kirli elbiselerle çamur içinde ve kurtardıkları yemek takımını neden yıkamaya çalışır?
Eğer Devlet olsaydı afetzedeler çamur içinde değil temiz elbiseler içinde otelde çay içiyor olacaktı.

Anlıyorum ki Hangi siyasi parti yönetimde olursa olsun Devlet yine Siyasilerin kulu olacak.

Siyasiler çok kurnaz! Hele güce ulaştılar mı "deymeyin keyflerine".

İnşallah o hayırlı gerçek güzel günler gelir. İnşallah.

Bu yazı ve her şey:
* Yalan olabilir.
* Yanlış ve yanlı, taraflı olabilir.
* Eksik bilgi içerebilir.
* Hatalar içerebilir.
* Hatalı olabilir

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: