ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Haziran 2020 Salı

Hello, America!



Merhaba, Amerika!
Şiddet ve Yağmalama doğru değildir.
İslam doğru çözümü sunacaktır.

Amerika ve dünya sizler için bir ev değil mi? Evinize zarar vermeyin ve tabiiki de birbirinize de...
(İngilizce Çevirisini online yapan ücretsiz dil çevirmeni yapan web sitesi:
Google Translate. İnstagram ve Twitter üzerinden paylaşımını yaptım. )
Amerika'da şiddet ve yağmalama eylemleri ortalığı alev alev bir cehenneme dönüştürdüğünü basından gördüğüm kadarıyla aynı bir cehennem gibiydi Amerika. Başkan Trump'ın dediği üzere Floyd'un anısına zarar veriyor şiddet ve yağmalama. Siyahi kardeşimiz Floyd'un anısına zarar verdiği gibi ve birçok siyahi insanların,  göçmenlerin, iyi insanların mazlumların haklı talebini geçersiz kılmaktadır. 
Siyah veya beyaz farketmez Allah ne güzel yaratmış insanı, çiçeği, böceği vesaire. Biz herkesi seviyoruz ayrımcısız. İslam son din ve sevgi içerir ama ayrımcısız. Kötüler için hiç iyi bir şey yoktur.

Bizler hepimiz Barış içerisinde ve kardeşçe yaşayabiliriz.

Amerika artık sorunları çözmelidir.
Taraflar konuşmalıdır. 

*********

Haziran'ın başındayız ve Urfalı hemşehrilerimizi hatırladım. Hatırladığım konu ise; Urfa ülkemizin güney doğusunda bulunmaktadır. Güneye yakın olması ile yaz mevsimi çok sıcak geçmektedir. Birçok Urfalı kardeşimiz Gece evlerinin damında uyumak zorunda. Çünkü ülkemizde herkesin parası ya yok ya da yeterli para olmayınca sorunlarından sıcak sorununa çözüm getiremiyorlar. Çözüm olmayınca sıcaktan bunalan kardeşlerimiz uyurken damdan düşerek vücutlarında kırıklar meydana geliyor. Ben de kardeşlerimizin damdan düşmelerini istemiyorum. Peki ne yapılabilir? Parası olan insanlar fakir insanlara yardım edebilir. Veya Belediye ya da Kaymakam vasıtası ile damlara sineklik içeren ve düşmeyi engelleyen bir şeyler yapılabilir. 

Şu da parası olup damda uyuyanlar varsa belediye veya kaymakamlık talimatı ile damlarına korkuluk vesaire şeylerin yaptırılmasını sağlamak. Parası olmayanların çözüme kavuşturulması sağlanmalıdır.

Yıllar önce soba zehirlenmelerinden birçok aile, insan vefat etmiştir. Bundan mütevvellit param olmadığı için düşünsel fikirlerim de O Ankara'ya ulaşmadı. Yani politikacılara fikirlerim ulaşmadı. Ve onlar yüksek maaş ve emeklilik, birçok haklar yasal olarak yasalara eklemelerle birçok hak elde edenler beni bir türlü duymadı veya duymak istemedi. Ben ücretsiz çözümler ürettim ama param yoktu bu Allah'ın sayesindeydi. Ankaranın sakini olmuş politikacılar öyle kağıtlar, bayraklar vesaire şeyler para harcadılarki inanılır gibi değil. Musluktan adeta para akıyordu.

Neyse. Önemli olan gerçek doğruları yapmaktı. Belki birgün.

Bu yazı ve her yazı, her şey:
* yalan olabilir.
*  yanlış bilgi içerebilir.
*  Eksik olabilir.
*  Doğru olmayabilir.
*  hatalar içerebilir.

Yüce Allah'a hamdolsun. 
Elhamdülilah!
Herşeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.


Hiç yorum yok: