ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

29 Mart 2020 Pazar

Açık Açık UYARI!

Eğer doğrular doğru düzgün yapılmaz ise Koronavirüs(Coranavirus) ülkemizi ne de dünyayı kolay kolay terketmeyeceğini sanıyorum.

Ülkemizde ki; Bencillik ve umarsızlık, Cehalet, korku, panik, ticari fırsatçılık, ticari vesaire gibi nedenlerden dolayı başta Türkiye Cumhuriyeti olmak üzere çok fazla ölüm olacağını ve yukarıdaki nedenler bu salgın hastalığı bilinemeyen yerlerden fışkıracak gibi sanıyorum.

Reis i Cumhur ve Hükümet, Emniyet Teşkilatı, Ordu ve halk doğruları doğru düzgün yapmak için gayret ve özveride bulunmalıdır.
En ufacık bir esneklik telafisi zor olacak günlere, yıllara sürüklenme olası olabilir. Artık doğruların yapılmasını geciktirilmemelidir.

Siz Reis i Cumhur ve Hükümet, halk izleniyorsunuz. Halk içerisinde kimler var? Herkes vardır ve ayrımcısız.

Birkaç polisin yapılan küçük testte pozitif çıkması şaşırtıcı hiç değildir.
Anlaşılıyor mu?
Bir yolcu otobüsünden bir kişi de yüksek ateş görülmesi ve şoför dahil yolcuların hiçbirine karantina uygulanmamış olması da şaşırtıcı drğildir.
Diğeri de;
Ambulans içerisinde pozitif bir vaka olduğu ve Ambulansın camını kıran şahıs veya şahısların bilerek veya bilmeyerek büyük bir hata yapmış olmaları hiç de şaşırtıcı değildir.

Sigara ve Alkollü içeceklerin vesaire  tüketimi de birçok hastalığa davet çıkartıyor olması da şaşırtıcı değildir.

Ve en can alıcı şimdilik iki noktasını açıklayayım.
* Kanalizasyon
* Çöp
Bu iki nokta virus ve mikroplar için en ideal ortamdır. Ve şaşırtıcı değil.

Ülkemiz ve Dünya için DUA.

Eğer insanlar ve ülke yöneticileri doğruları yapmak için azimli ve gayretli, sabırlı, özverili olmaları gerekir.

Bu salgın hastalıkların izlerini çok iyi iz sürücüler bulabilir ancak ya doğrular gecikiktirilirse!..

Dini açıdan bakıldığında bir İMTİHAN...
Doğrular için artık erteleme olmasın.
* Küskünlerin barışması ertelenmesin.
* Ürünlerin fiyat artışı durdurulsun.
* Her şey çöp kutusuna atılmasın.
* Haksızlık yapılmasın.
*Adalet ve Merhamet, Sevgi, Saygı ertelenmesin.
* Fakirlere hizmet ertelenmesin.
* çocuklar ve bebekler dilendirilmesin.
* çöpler sadece donanımlı ve uygun elbiseli eğitimli uzmanlar tarafından toplansın.
* tüm patron ve iş yerleri ayrımcısız denetlensin.
* Toprağın çok iyi eğitimli uzmanlar tarafından analizi yapılsın ve zirai üretim denetlensin.
* Toprak, Tohum, Sebze ve Meyve Tarım sektörü, tarım ile ilgili her üretim analiz raporları ve tüm veriler il tarım merkezlerinde veri tabanları oluşturulsun. (Bir çiftçi ister kendisine isterse ticari olarak üretime katkı sunuyorsa her üretim süreci veri tabanlarına işlenmelidir. Eğer toprak, tohum, sulama yöntemi vesaire doğru bilinmezse insanlar ve canlılar için temiz ve helal kaliteli gerçek gıdaya ulaşım hem ekonomik açıdan, sağlık, ülkemizin hem içeride hem de dışarıda tanıtımı açısından da vesaire olaya bakmalıyız. Tüm dünya ulusunun gerçek gıdaya ulaşımını kolaylaştırmalıyız.
sağlıklı beslenemeyen insan neslinin ömrü de kısa olur...)

İşin şakası yok!
Artık ertelemeyin doğruları.

Not: Benim bu uyarı yazımı belki umursamaya bilirsiniz. Yine de doğrular ile hayatlar kurtulmasına vesile olunabilir.
Nasıl olsa gelir geçer demeyiniz!
Siz doğruların hayatların kurtarılmasında vesile olduğunu biliniz.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu
Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: