ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

17 Mart 2020 Salı

Son Koronavirüs yazım

Bilgili bir insan değilim kalemim yazdıkça sizi uyarmak ve bilgilendirmekdi amacım. Neyse. Bu yazımı sonlandırıyorum aşağıda okuyacağınız satırlarla, kelimelerle.

Belki okumuşsunuzdur ingiliz gençlerin Koronavirüse meydan okumasını haber sitelerinden.

İngiliz gençlere ve sizlere:
"öyle meydan okunmaz, böyle meydan okunur"...
Nasıl mı?

* Yalanı ve haramı terk ederek.
* Allah'a şükür ile.
* işçilere düşük ücret ödememek.
* fakirleri sevindirmek ve duasını almak ile.
* Kendinizi öz eleştride bulunmak.
* Yanlışı kabul etmek.
* Anne ve baba duası almak.
* şeytan ve nefsin kulu olmamak.

Vesaire.

Mesele anlaşıldı mı?

Alkollü içki ve yiyecekler, nargile, tütün mamülleri, esrar bu ve benzeri zararlılar sizi ne Korona'dan ne de her türlü salgın ve her türlü hastalıktan da korumaz!!!!

Eğer tövbe eder ve doğru işler yaparsanız sizin için iyidir.

Ölümden ve hastalıktan kaçmak doğru olmaz... Hastalıklar için tedbir almak ve kul hakkına girmemek doğrusudur.

Hatasız değiliz. İyi bir şey için vakit çok geç değildir; Ölüm ve hastalık gelmemişken insana.

Neyse. Kimbilir ne anladınız? Belki.

Müslüman olun veya olmayın ama vakit var ise yani ölüm ve hastalık gelmemişken;  insan kendisine çeki düzen versin. İyi olan da hayır var!..

Son söz: hasta olduğunda konuşabiliyorsan ve veya sessiz, içinden Allah'a inanarak tövbe et!
Konuşamamak bir problem değil önemli olan Allah'a inanç ile tövbe et... Fırsatçılık yapmak ve haram kazanç yerine tövbe etmek için fırsat kolla, çünkü bu salgın hastalık fena bir şey.

Anladınız mı? Meydan okumak ve Fırsatçılık nasıl da değişir sen iyi olursan şeytana kul olmazsın...

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
her şeyi en iyi bilen Yüce Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: