ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Mart 2020 Pazar

Bana Hikaye

Fakirlerle Zenginler arasında uçurum varsa Türkiye Cumhuriyeti'nde kimse bana hikaye'den bahsetmesin.

Fakirliğin, sömürünün olduğu Türkiye Cumhuriyeti'nde Çamlıca'ya büyük heybetli bir Camii ve Ülkemizin bir şehrine yapılmış ve diğer şehrine görkemli küllüye yapılıyorsa kimse bana adaletten, hak-hukuktan, kul hakkından vesaire kimse bana bahsetmesin.

Demokrasi ve adalet vesaire ne olur? PALAVRA.

Daha fazla yazmayacağım. Neyse. Belki anladınız.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: