ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Mart 2020 Salı

Moral

İnsanlara moral vermek güzel bir şey! Siz de moral verebilirsiniz.

Aklım da yoktu Moral vermek.
Parçalı şeyler (kelimeler) vardı.
Hiç görmediğiniz ve dilini bilmediğiniz,  kim olduğunu, ne iş yaptığı vesaire hakkında hiçbir bilgiye sahip olmadığınız insanlar var. Dil ise büyük sorun idi. Çünkü kendi diliniz den bir başka bir dil bilmiyorken bir başka dilin insanına nasıl 'geçmiş olsun' dersiniz? İşte bu benim için büyük sorun.

Tamam! Ücretsiz dil çevirmenleri var web de ama hatalar da var çevirilerde. Peki nasıl olacak ve ben bu dil engelini nasıl aşacaktım?

Allah'a hamdolsun. Yazının 2. Başında bahsetmiştim aklıma getiren Rabbime hamdolsun. Kaybolmamıştı akıldan sadece biraz uzakta ve parçalı idi kelimeler.
Nasıl olmasın ki!

Ücretsiz dil çevirmenlerden ilk ikisi: Bing Translator ve Google Translate ile kısa bir moral yazısı yazdım ve çevirmenler hemen online çevirdi İngilizce diline.

O kısa moral yazım:

şiir oku ama bir şey oku veya bir şey yap. virüs değil, hayat seninle güzel! biz seni seviyoruz!

Hem İnstagram da hem de Twitter da paylaştım. İnstagram da Bing Translator  ile dil çevrisi yapıldı.
Google Translate ile çevrilen dil Twitter da paylaşıldı.
Bing Translator ile Google Translate bu iki çevirmen farklı çeviri yapmakta ama ikisi de Amerikan şirketi. Tabii ki de farklı oluyor ama çözemedim bu fark neyden kaynaklanıyor,  çözemedim.
Neyse. ücretsiz olması çok büyük hizmet. Allah razı olsun herkesten.   inanılmaz iyi bir hizmet ücretsiz dil çevirmenliği.

Bir dua:

Rahman ve Rahim Allah'ın adıyla.
Allah'ım!
Sağlık sorunu yaşayan insanlardan ve canlılardan, tabiattan olan tüm hastalara şifa ver! Amin. İnşallah.
Allah'ım,  sen şifa verenlerin en hayırlısısın.

Not: Gülbahar ve İsimsiz Aşk isminde  şiirlerimin tanıtımını yaptığım bir paylaşım için Twitter da hashtag yazmak için girişirken gündemdekiler başlığında hashtag'ler üstten alta doğru sıralanmıştı. İlk ve diğer sıralarda Korona Virüs olduğunu fark ettim. Ve gündem bu tehlikeli Korona virüsü idi. Ve moral yazım bana ikram oldu Rabbimden. Ve size sunuldu. Belki hata var ise bendenizdendir.

Kısa bir bilgi:
Her şey 2 Mart 2020. Ancak bu yazım gecenin saat: 02.00 de sonlanmış olduğundan tarih olarak 3 Mart olmuştur. Bilginize.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu ve en iyisini sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: