ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Mart 2020 Perşembe

Gün kendinizi yenileme günü olsun

İnstagramda da küçücük bir paylaşım yaptım.

Peki, nasıl?

1) Öz Eleştri yapmak.
* Hatayı kabul etmek.

a) Güzel söylemek; Seni Seviyorum!
b) Güzel davranış; Bulaşıkları yıkamak, masa hazırlamak, çocukları eğlendirmek vesaire.

2) İyilik yapmak.
* Hayvanlar için su ve yemek ikram etmek.

a) Teşekkür etmek.
b) sadaka vermek.

3) Okumak.
* Kitap okumak.
a) Kur'an okumak.
b) çeşitli kitap ve yayınlar okunabilir.

4) Gelişim.
* Kişisel Gelişim.

a) Psikolojik destek almak.
b) Hatayı tekrarlamamak.
c) iletişim eğitimi almak.

5) TERKETMEK
* Yalan ve Haram her şeyi terketmek.

a) Alkollü içecek ve yiyeceklerin zararlı olması ve koruyucu olmadığını, keyif verici olarak sanılanın aksine hem sağlık hem de ekonomik zarara uğradığınızı kabul etmek.
b) Sigara ve Esrar, Nargile vesaire zararlıların hem içene hem de canlılara, çevreye de zararı olduğunu kabul etmek ve terketmek.

Vesaire.

İNSANLAR BU GÜNLERİ İMTİHAN OLARAK DEĞERLENDİRSİN.

YANLIŞA EVET DEMENİN HİÇBİR FAYDASI OLMADIĞINI KABUL EDEN İNSAN İLERLEYECEKTİR. Ancak hatanın tekrarı olmasın ve yeni hatalar eklenmesin!..

Sevgi ve Saygı...

Gönül ister ki; bu zamanlar kaliteyi ucuza almak ve faturaların düşürülmesi, halkın mutlu olmasına adil ve doğru işlerin yapılması ile doğru ve iyi şeylerle mümkündür...

Not:

Cahillik değil, bilgili ve duyarlı insan olmakla başlar hayat...
Nasıl?
* Bir işi daha iyi işini yaparsın.
* İnsana ve tabiata faydalı olursun.
Kendi menfattine çalışmazsın.
İyi ve akıllıca konuşanı dinler ve saygı duyarsın.
Hayat öğrenmekle başlar...
ülkemiz de cahillik ve eğrilik çok fazla olduğu gibi birbirimizin haklarına saygı duymayı bilmeyiz. Ne söyediğini önce kişi kendisi duyacak. Sonra diğer insanlara doğru kelimelerle bir şey daha iyi anlatabilirsiniz. Lütfen önce düşün sonra söyle, konuş.

Yayınladığım bu yazımdan sonra yaşadıklarım bana; daha doğrusu Yüce Allah hatırlattı ki bu Not açıklaması eklenmiştir. Lütfen saygı ve sevgiyi, hakları, adaleti, vesaire bunarı çöp kutusuna atmayalım. Atık olmadığını iş işten geçerse bir bozukluğu veya yanlışı düzeltemeyiz.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: