ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Mart 2020 Pazar

Bir Kadına Teşekkür etmiyorum

8 Mart 2020 Dünya Kadınlar Gününde İlk defa bir kadın beni kadınlardan ve hayattan soğuttu. ''Evlilik mi, o da ne''?

Eğitimli genç bir kadın.
Ayrıntı vermiştim sildim. Bu kadar bilgi yeterli olduğunu düşündüm. Bu kadar.

Kendisine .... . Zaten ne anlayacak ki!

Popüler Kanalların birisinde yarışmacı olan bir kadın kendisi.

Kendisi gibi bir erkek yarışmacıya Kel ve Fodul demiş bir kadın.

Eğer bu gün akşam itibariyle okuduğum haber doğruysa.

Kendisine tavsiyem okumasını ve kendini geliştirmesi olacaktır.

İsim vermediğim için üzgün değilim. Çünkü ...... . Zaten ne anlayacak ki!

Zaten ne anlayacak ki yazdıklarımdan?

Dünya KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN KADINLAR!

ARTIK BENDENİZ YOKTUR EFENDİM...

Okumak insanları güzelleştirirdi ama yanlış bir bilgiymiş.

Kur'anı Kerim Kitabımız da en mühimlerinden birisi OKU!..
Okumak insanları aydınlatır halbuki.

Daha fazla yazmaya gerek yok ki.
Kendisinden hiçbir şikayetim yok!

 Eğer yapabilirse özür dilesin. Kendisinden zor bir şey istediğimi biliyor olsam da EĞER YAPABİLİRSE ile başlayan cümle içerisinde bir zorlama, emir kipi vesaire  olmadığını fark edecektir. Nezaketi fark eder mi, bilmiyorum.

''Edilen Laf laf olsa idi ne işimiz vardı ya bu evrende''...

sanmayın öyle her şeyden soğudum! Ben Türkiye Cumhuriyeti VATANDAŞI bir fakirim. Ben Rabbim Allah'a inanırım. Benim ne siyasetle ne de laf edenlere laf taşımak gibi bir ne niyetim olur ne de işim!

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.


Hiç yorum yok: