ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

17 Mart 2020 Salı

Modanın Koronavirüs etkisi

Sözcü - https://www.sozcu.com.tr/hayatim/son-moda/dior-givenchy-ve-fenty-gibi-markalari-bunyesinde-bulunduran-lvmh-grup-artik-el-dezenfektani-uretecek/

Sözcü de okuduğum haberin bağlantısı yukarıda.

Ünlü markalardan bazıları el dezenfektanı üreteceklermiş. Zaten bu ünlü markaların parfümleri de var.

Parfüm, deodrant, kolonya vesaire ürünlerin içerisinde Alkol var. Alkolün miktarı belirlenmiş yasa gereğine uygun olan Alkol ve miktarı, derecesi belirlenmiştir. Bunlar Devlet Bakanlığının belirlediği yasal zorunluluktur. Günümüzde Alkol içermeyen kozmetik ürünler mevcuttur. En sağlıklı koku Gül kokusu. Çiçeklerden alkolsüz olarak üretilen camilerin avlusunda, çay bahçelerinde satıcıların sattığı en zararsız kokular ve üstelik pahalı parfümlerden çok daha kaliteli ve zararsız kokulardır.

Neyse, bilgilendirilme yapıldı.

Moda için çok önemli bir adım olmuştur. Günümüzde yaşanılan ve küresel salgın Koronavirüs için Moda sektörü duyarsız kalmayıp iyi bir şey yapmak için işe el dezenfektanı üretmek çok doğru bir iş ama fiyatları da çok yüksek mi olacak? Bu sorunun cevabını ürünler satışa çıkarsa öğrenmiş oluruz.

Küresel Isınma konusunu Moda açısından dikkat çektiğim bilgilendirme yaptığım yazılarım oldu hem bu blog da hem de belki Twitter üzerinden. Twitter sayfamda arayabilir siniz.

Küresel Isınmaya uygun giysiler giyinmek ve bu günümüzde Koronavirüs için de bir şeyler yapılabilir ama sadece el dezenfektanı olarak sınırlı ve pahalı olmamak kaydıyla desem de müşteri kitlesi ve markanın tanınmışlığı vesaire etkenler fiyatları yükseltecektir. Yani, herkes ürünleri satın alamıyacaktır. Ama belki fiyatlar konusunu düşünmek ve geniş bir kitleye ürün satmak istenilirse fiyatlar aşağıya çekilirse bu mümkündür. Eğer ki sadece sınırlı bir alanda markalar kendilerini hapsederek birkaç zengine ürün satmaya devam edeceklerdir.

Bir hayalim vardı...
İnsanların iyi ve kaliteli giyinsin üstelik uygun fiyatlı olsun.
Bu hayal yıllar önce yıl 2005 idi.
Dükkan olarak seçtiğim yer ise halkın uğrak yeri Mahmutpaşa. Eminönü ilçemizin, garibanın AVM'si Mahmutpaşa. Bu hayal yıllardır gerçekleşmedi. Yine de çok bunalsam da Rabbime İsyan etmedim. Hamdolsun Allah'a.

Sentetik ürünlerden halkı insanları bi'kurtarabilsek!.. Doğru detarjanların satılması ve o deterjanlar ile çamaşırlar hem temizlenecek hem de insan cilt ve çeşitli sağlık sorunlara yol açmayan sabun, deterjan ve elbise, ayakkabı, aksesuar üretilse hem de uygun fiyatlı olsaydı harika olurdu.

Ama Dünyalık daha evimli ve tatlı olunca erteleniyor her başarı ve hayal...

Halk çok iyi düşünülmediğinen dolayı maaşlar çok düşük ve markalı  iyi ürünler de çok pahalı. Bu birilerinin dediği üzere Kapitalizm değildir. Kapitalizme suç atmak en kolayı. Emperyalizm, Kominizm, Kapitalizm, Siyaset vesaire bunların hepsi insan ürünü. Biz insanlar yanlışı terk edersek doğrular görünür olur.. Siz bakıyorsunuz ama göremiyorsunuz... Yalanın ve haramın perdesini kaldır ve bakınız.

Neyse. Genel bir bilgilendirme yapıldı.

! ! !
Bu yazı çok doğru olmayabilir.

Not: Hayalimden bahsettim. Birisi veya birileri gerçekleştirirse bundan mutluluk duyarım. Çünkü unutulan halk hatırlanmış olacaktır. Benim rehberim Yüce Allah ve Peygamberlerdir. Vesaire. Allah'ın rızası çok önemli ve suistimal edilmeyecek bir önem arzedendir.
Bu husisiyetle yol alınız yoksa yanlış yol hep mutsuzluktur...

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilgili bir inan değilim.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im!
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: