ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Mart 2020 Pazar

Ne ilginç bir tezat

Yıllar önce aşağıladıkları, eziyet ettikleri, zulmettikleri Alah'ın yarattığı ve bizler gibi güzel insanlar olan sadece tenleri siyah olduğundan her zulme hak görülen siyah renkli güzel insanlar...

Ve bu günler de bakıyorsunuz ve ne görüyorsunuz? Afrika'yı kuşatmış Hristiyan din adamlarını.

Dün batı dünyası çok zulmetti siyah tenli insanlara ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi Hristiyan din adamlarını göndermiş Afrika'ya ki Hristiyan yapmak için Afrika'nın güzel insanlarını. Bir yandan da Afrika'nın değerli madenlerini bedavadan çıkarmak için...

Ne acayip bir yaman çelişki batının, anlamadığımız işleri.

Sömürülen Afrika ve halk elbette fakirlik çeker. Yöneticiler de doğruları yapmaz ise.

Artık şöyle düşünüyorum; Bu virüs bir dünyayı ele geçirmenin veya bazı ülkelerin diz çökmesini sağlamanın etkili bir silahı mı?
hatırlayın! batı dünyasının çizgi filmlerinde ve sinema filmlerinin bazılarında hep anlatılır "dünyayı ele geçirmek"! İşte bu belki de bir mesaj: ülkelerin devletlerini ve halkını elegeçiririm demek isteyen bir gizli mesaj olabilir. Belki de.
Batı dünyası Allah'a iman etseydi her yer çiçek bahçesi olurdu. Adaletli.

Özür dilemeyen ve hiçbir şey olmamış gibi davranan batıdan medet ummayın kardeşlerim ve tüm insanlar!
Yüce Allah çok daha hayırlıdır.

Biz Türkleri senelerdir çok süründürdüler Avrupa birliğine almamak için. Ülke yöneticilerin de belki de bunda bir payı olabilir. Belki.

33 Şehit olduğunu öğrendiğimde verdiğim ilk tepki; "Türk'ün Türk'ten başka dostu yokmuş" Star TV haber spikeri de benimle aynı sözü söylemiş oldu. Yani, anlamışsınızdır.

PKK ve FETÖ, DHKP-C ve eğer doğruysa Adnan Oktar Suç Örgütü (örgüt ise isimi nedir bilinmiyor.) bu ve benzeri örgütler Ülkemizi yıllardır sömürüyor, meşgul ediyor; kan döküyorlar, zihinleri bulandırıyorlar.
Halbuki kominizm ülkemizi mutlu etmemiştir. Hep karanlık ilişkileri (PKK ve DHKP-C vesaire örgütler ile ilişkiler gizli ve açık olarak devam ettirilirken Ülkemize huzur getirmez, getirmiyecekte.) Akıllarını kullansalardı ülkemizin bayrağındaki renkleri fark edeceklerdi. Bu fark yiğitlerin yüreğinin farkıydı. Türk Atalarından, Türk beyliklerinden, Osmanlıdan, Atatürkten ve halkın, askerlerin, hayvanların dahil birçok insanın müslüman olsun-olmasın büyük güzel bir yüreğinin bayrağı bayrağımız Ay Yıldız.  Türk halkı gerçek tarihi unutmasın. O Lenin'nin , Marks'ın vesaire yazdığı tarihine sahip çıkmayın! Gidin ve geçmişimizin aydınlığı sizi kendinize getirir. Hatırlayın! O çok sevdiğiniz Rusya neler yapmış Azerbaycan'da.

Rusya'dan dost olur mu?
İsrail'den dost olur mu?
A.B.D. ve Avrupa'dan dost olur mu?
Ermenistan'dan dost olur mu?
Güney Kıbrıs'tan dost olur mu?
Yunanistan'dan dost olur mu?
İran'dan dost olur mu?
Kürt Barzani'den dost olur mu?

Ülkemize sahip çıkmak ve ülkemize dost olmak bizimle başlar eğer doğru olursak... Ülkemizin kalkınması için doğru olmalıyız.

Mültecileri gördünüz Basından. Anladınız mı? İnsan hakları yokmuş, anlayınız. Sadece birileri için var İnsan hakları. İnsan hakları kanuni yasalar  ve Sivil Toplum Örgütleri, ülkemizdeki Sivil Toplum örgütü de dahil düşünüyorum ki PALAVRA.
İnsan hakları Sivil Toplum Örgütleri PALAVRA.

Artık siyasiler ya ülkemizi terk etsinler ya da birlik olup doğruları yapsın ama palavra sıkmasınlar.

8 Mart 2020 Dünya Kadınlar gününe bu yazıyla giriş yaptım. Affedin beni.
Ne söylenir veya ne yazılır bilmiyorum.

Allah razı olsun Annelerden ve Kadınlardan. Teşekkürler!

Not: Doğru olmayan bir yazı olabilir.
ben doğru oldu iddasında değilim.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: