ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

31 Mart 2020 Salı

Yapmayın !

İstanbul'da bir Minübüs hattında çalışan minübüs şoförü veya hatlı minübüs şoförleri yasal yolcu sayısından fazla yolcu taşımışlar.
Peki ne için? Cevap: PARA için.

Ben ekonomik olarak iyi olmadığım halde bana yasak olmasına rağmen Cep Telefona SMS mesajı geliyor.
Şöyle: 20.000 Türk Lirası bir ücrete çalışacak kişiler arıyoruz vesaire aldığım bir ajans şirketinden SMS mesajıydı. Evet! 20.000 Türk Lirası müthiş bir ücret. Kim böylesi bir büyük ücreti verir ki? İhtiyacımda vardı. Hem de nasıl! Ağzım kulaklarımda!

Ama sonra düşündüm.
PARA için değer mi?
Düşünün; Hastalık kaptığınızda bir insana ve en sevdiğiniz dahil bulaştırma ihtimaliniz var...
Kendi canınızı hiçe sayarken başka canları üzmeye ve öldürmeye hakkım var mı?
Öldükten sonra Allah'ın huzurunda nasıl duracağım. Ve Rabbime ne diyeceğim?..
Kaç canın hasta olmasına ve kimisinin ölmesine sebep veya neden olduğum yüzüme Allah çarptığında kendimi cennetlik sanacak mıyım?

Ben PARA için ne zekamı, kalbimi ne de ruhumu satmak istemedim Şeytana. Vazgeçtim.

Siz Ajanslar, Reklam Sektörü, Medya Sektörü, Film, TV dizisi, TV Program yapımcıları dahil herkese şunu derim; Helal ve Temiz, Yalansız Kazanç daha hayırlıdır.

Benim Rabbim Allah.

Not: İsteyen nasihatı alır veya istemeyen eğer yanlışa girerse tahmine gerek yok yolu yol değildir.

PARA için olmasın her şey!..

Hiçbir kimseden özel bir isteğim yoktur. Siz sadece Allah'a kul olunuz. Ne paranızı ne de başka şeylerinizi istemiyorum. Açıkça; istemiyorum. Gurur mu sanıyorsunuz? Ben aklımı ne de ruhumu gurur ile Şeytana ambalaj mı yapayım? Siz siz olun şeytan ile arkadaş ne de dost olmayınız.

Dost olarak Allah daha hayırlıdır. Akıllı ve vicdanlı, imanlı  insan şeytanın işine yaramaz... Allah kimseyi şaşırtmasın.

Gurura harcanan akıl ve kalp nasıl da yorulur... Halbuki bir mezarlığa gitmeğe alıkoyan gurur bir fatiha'yı çok görmez mi, merhum Anneye, babaya, şaire, sanatçıya, sevilen insana?..

Ateş ile Gurur öyle iyi bir Sevgili, bundan memnun şeytan ise...

Ben sadece Allah'a aitim.

Bir şeyinizi istemediğimi net anlamışsınızdır. Belki.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özürdilerim.

Hiç yorum yok: