ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Ağustos 2020 Cuma

Yanıltıcı Reklam

Sponsorlu Reklamlar Instagram üzerinden yayınlanmakta.

Bu bazı Reklamlar insanları yanıltmaktadır.
Örnek:
instagram reklamlarından bazıları: 1) Borcu olanlar mesaj atsın. Ve ücretsiz yardımcı olacağım.

2) Kupon için mesaj atın.

3) Bahis

4) Gerçek kağıt Paraların görselinin gösterilmesi video veya fotoğraf olarak.

Vesaire.

İnsanları kumar ve bahis yoluyla zengin etme vaadi sunan haram kazanç veya haram para ile iyilik algısı (görsel ve çeşitli içerikler, kirli yazı) ile insana cehennemi veren bazı Reklammış gibi yayınlanan sosyal medyayı ve insanları suistimal eden aldatıcı Reklam içeren sahtekarlık ve haram teşviki yapılan bazı reklamlar olduğunu fark ettim. Hem de bugün akşam.

instagram bir sosyal medya platformudur. Bazı insanlar sosyal medyayı ve insanları suistimal ediyor olduğunu gördüm.

Ben de bunları yazdım ki sizler tuzaka düşmemeniz için.

Cehalet ve ahlak dışı işlerle değil bilgi ile yürüyelim. Zeki ve uyanık olalım tuzaklar öyle süslü ki düşmeyelim. Zaafiyet ve cehaletimizi, saflığımızı suistimal etmek isteyenler olursa hazırlıklı olalım, kardeşlerim. Günümüzün tehlikeli tuzaklarından Allah'a sığınıp dikkatli, zeki ve uyanık, bilgili olalım, kardeşlerim.

Bu bilgilendirmede size belki faydalı olur.
Önemli!

Anne ve Babalar evlatlarınıza güzel ahlaki terbiye veriniz. evlatlarınızın sosyal medya içerisinde neler yaptıklarından haberiniz olsun.
Mobil uygulamalardan canlı yayın ve TikTok benzeri uygulamalara içerik üreten evladınız varsa lütfen ebeveyn olarak her şeyin farkında olunuz. Evlatlarınızı cezalandırmak yerine daha doğru bir yöntemle yanlış ve doğru ayrımı yapılması için doğru bir eğitim verin veya veremiyorsan iyi eğitim ücretsiz ve ücretli kurslardan, çocuk psikoğundan ya da il ve ilçe belediyelerden veya kaymakamlık ve veya validen destek ve yardım talebinde bulunun. Aile Bakanlığına müracaat edebilirsiniz. Muhakkak çözüm vardır. Bir yerden başlayınız.

Bilgi: daha fazla içerik web görünümünü tercih ederseniz ulaşırsınız. Lütfen Masaüstü ekran ile Blogger sitesinde geziniz.

Hiç yorum yok: