ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

10 Şubat 2024 Cumartesi

125cc, Müjde!

UYARI! Doğru bilgi bu yazım dahil ve blog sayfamda yoktur. Ziyaretiniz için teşekkürler!

Resmi gazete ilanıdır. Basından alınmıştır.

Ben de bekliyordum 125cc Müjde olur iken sorular oluştu.

125cc Motosikletleri sürmek için B sürücü belgesine sahip olanlar için güzel haberleri basından okudum. Kısmen de olsa mutlu oldum.

Bu maddeler bizi hiç de Avrupalı değil dünyalı bile yapmaz yahu!

AKP Yine boşlukları kafasına göre doldurmuş maalesef.

AKP bir şeyi de tam yap yahu!

Yine de iyi de oldu. Neydi o 50cc'ler ya! Dünya paralar harcanırdı 50cc'den 80cc 'ye çevirmek için ama güvenlik ise 0. Sürücünün can güvenliği 0. Motosikletlere verilen hasar nelere sebep oluncağı gözardı edilerek o 50cc Çin Malı Scooter'ler 80cc'ye dönüştürülerek riskler kimsenin umrunda değildi amaç o scooter 100 kilometre hızla gitsin diye. Yani birazcık hız ve yokuş çıkma kabiliyetini motorla oynanarak scooter oldu mu sana 80cc trafik denetiminde motora bakılmadığı için cesaretli kanatsız ekzoslu kuşlar... Bilgi:  8. Etap YouTube KanalındaTürkçe dilinde içerikli videolarda kanatsız kuşların doğru sloganını ve tanımını öğrenebilirsiniz.

Elbette ben yine de memnunum. Eksiklikler var ama böyle oldu. Kardeşlerime üzmeyin tatlı canınızı deyimiyle onlara bunlar gelir geçer şeyler olduğunu hatırlatayım.

Neler anladım basından okuduğum kadarıyla ?

Ülke sınırları içerisinde sadece 125cc B ehliyet ile sürülebileceğini.

Ticari amaç kullanımı hariç tutulduğunu öğrendim. 

Sürücü kurslarından eğitim alma konusu  Ticari amaç ile kullanacakları kapsadığı.
(Sürücü Kursları ile bir şey anlamadım.)
(Anladığım şey; Trafik Şubeye gidilecek B sürücü belgesine 125cc Motosiklet sürülebilir kodunu işletmek.)

Ve bu maddelerin anlaşılırlığını isterdim.

Belki de doğru anlamamış olabilirim. 

Size bilgi vereyim; Yuki Tekken 124cc Enduro Motosiklet.  İlk fotoğraf: 2021 ile 2022 yıllarından. Old - Eski

2) 2024 yılı: Yuki Tekken 124cc bir Enduro Motosiklet. Yeni ürün.
2021'den 2024 yılına gelişim süreci Tekken'e çok iyi yaramış. Gelişim süreci  beni mutlu etti. Fiyat Performans denilen Çin Menşeili bir Motosiklet.

Elbette birçok Çin menşeili motosiklet gibi hatalar ve eksiklikler, kalite yeterli olmayabilir.
O yüzden Fiyat ve Performans denilir.

Mesela, yeni 2024 model Honda CB 125 F bir 124cc Motosiklet. Kalite ve yenilikler olsa da Ekonomik ürün olduğundan Çin malları gibi olmasa da kendi kategorisinde ve sınıfında Fiyat ve Performans ürünü.  Bilgi: Şehir içi ve asfalt yol sürüş. 
Honda Motosiklet Türkiye web sitesinden alınmış bir fotoğraf.

125cc Motosikletler en fazla Çin menşeili motosikletlerde seçenek bolluğu vardır. Elbette yasa ile birlikte seçenekler zamanla gözlemlenecekir.  

2024 yılı İstanbul İlimizde Motosiklet fuarında katılımcı olarak dünya devi markalarından az sayıda firma katılacağını öğrendim. BMW ve Honda Motosikletleri fuarda olmayacağını öğrendim. Çoğunluk Çin menşeili üretimler fuar da çoğunluk olarak katılımcı.

Neden Hindistan Menşeili Motosikletten bahsetmedim?
Müslüman kardeşlere yapılan zulüm ve en sonra da Camii'nin yıkılıp yerine yapılan Hindu tapınağının açılışına katılan Hint'li yönetici tarafından bu yapılan zulüm mutlulukla karşılanmıştır. Yani Müslümanların Hindistan yerlisi ve vatandaşı olmaları değil Müslüman oldukları için zulme uğramışlardır.

Aslında Çin'den bahsetmemek lazım ama en ucuz ve kalite, güvenlik 0 mecburiyetten aldım.

Keşke ülkemiz üretse motosikleti ne Çin ne de Hindistan mı görür gözlerimiz ?.. 
TOGG araba gerçekte bizim değildir. Hem siyasi hem de zenginlerin avantajı TOGG araba.

Önemli! Bu blog içerisinde bu yazı dahil doğru bilgi ve içerikler sunulmamaktadır. Bilginize

Hatırladğım o güzel şeyleri ifade edeyim;

Amerika ve Avrupa ve gelişmiş ülkelerin güzelliklerini alırsak ilerleriz.

O videolarda izlediğim ve ülkemizde de olmasını can-ı gönülden temenni ederim ki; SAYGI Müthiş bir şey.

Motorcuların yaya hakkına saygısı ve yaya geçitlerine olan saygısı beni mest etti.
Anlatayım;
Yaklaşık 5 motosiklet sürücüsü sıra sıra dizilmiş (saf düzen misali) Sürücüler yaya geçitlerinden hızlı adımlarla motosikletleri ile birlikte yaya gibi geçtiler. Yani müthişti. Hamdolsun Allah'a. 

Bu örnek gibi bir sürü var, kardeşlerim.

Önemli olan; SAYGI. SEVGİ. HOŞ GÖRÜ. ANLAYIŞ. İNSANLIK. VİCDAN Vesaire.

Kemal Sunal bir Filmde der ki, bizler birbirimizin haklarına saygı göstermeliyiz. diyerek bize insanlığı ve saygıyı hatırlatır. 

Haklar konusu çok fazla ve birçok şeyleri içerir. Emek hakları. İnsan hakları. Trafik kurallarına Saygılı olmak da bunlardan biridir. 

Yaya geçidinde bekliyordum belki araçlar durur sanıyordum ama maalesef el kol hareketi ile arsçlara dur yaya geçsin mesajını vererek karşıya geçtim ama yaya geçidinde beklerken kendimi Avrupa da imiş gibi hayal ettim ama olmadı. Sürücüler yaya geçitlerinden DUR GEÇME ÖNCELİK YAYANIN MESAJINI ALGILAMASI GEREKİR ASLINDA.

Ülkemiz bizim yaşadığımız evimiz ve yuvamız ise hem temiz tutalım hem de SAYGILI olalım.
Belki Avrupa'lı olamayacağız ama Avrupa'da ki olması, ülkemize kazandıralım. Ne dersiniz?
Mühim olan kimin cüzdanında kaç lira var olması hiç değildir. 
İyileri yaparsak bizi sağcı ve solcu, şucu, bucu yapanlar belki utanır... utanmasalar bile bizler iyi tarafta aklı işleten olalım.

Küçük küçük anlatmaya çalıştım konuyu.
Çok doğru olmaya bilir. 

Allah'a hamdolsun.

Önemli! Lütfen konuyu doğru adresten öğreniniz. Burada konu içerikleri ve anlatım/ifade vb  doğru olmayabilir.

Kendi düşünceme gelirsem; YouTube 'da izlediğim kadarıyla tahmin ettiğim gibi imiş.

Yani ben değil ama parası olana uygun olmuş.

AKP Birtürlü doğruyu yapmamak için çabalamış ve benim gibi birçok kişi mağdur.
Param oluşmadığı için 125cc Motosiklet Ve EYT Hayal oldu... 

Tüm Motosiklet Severlere Teşekkürlerimi sunuyorum. Beni motosiklet sürerken ne de sohbet edemeyeceğim içi ve Motosiklet Fuarında istesem bile bu konu malumunuz beni ve birçok kişiyi oyun dışı bıraktığı için üzgünüm. 

SİYASETE HAYIR.! SİYASETEN ÜREİLEN YASALAR MAĞDURİYET OLUŞTURDU.

ÜLKEMİZİ HALK YÖNETMEZ İSE ÖASLESEF SAHTE KALKINMA BİRİLERİNİ MUTLU ETMEYE DEVAM EDECEKTİT. 
HALBUKİ HEPİMİZİN ÜLKESİ TÜRKİYE CUMHURİYRTİ İSE NEDEN ?

Ülkemizi ve ülkeleri Halk Yönetir ise akıl ve vicdanı çöpe atmasınlar.
 Mercedes, Ferari, Ducati, Suziki, BMW, Harley Davidson vb. Marka ürünler gönlümün belki de aslanıydı ama neden her şey pahalı, adil olmayan şeyler yüzünden maalesef çok zor.
Bu adalet değildir. Müslüman kimlere denir?
İnsan tanımı nedir? 
Adelet ve Hukuk tanımı nedir? Hak tanımı nedir ? vesaire

En doğru şey nedir?
FAKİR OLMAK. Paran olmadığı için evlenemezsin, çocuklara ayakkabı alamazsın, annene elbise alamazsın, bankadan kredi alamazsın ......vb Ne dert var ne de tasa! Yaşa yaşa ve öl!... 

Siyaset adalet ve kanun sever değildir. Siyaset, şeytan işidir kardeşlerim.

Küçük küçük anlatayım; birgün Ülkemizi Halk Yönetecek hem adil hem de insani, akıllı ve merhametli. Ayrımcısız. Doğrular ile. Anlaşılıyor mu?




Hiç yorum yok: