ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

28 Şubat 2024 Çarşamba

Okuyunuz.


İçişleri bakan beyin açıklamasına göre; bizim sadece yakıt masrafımız var. Şirketler bizle iletişim kuruyorlar......vesaire 

Lüks araçlar polisler tarafından kullanılmaya devam deceğini anladım.  

Ben de ülkemin askeri, polisi ve her vatandaşı lüks araçlara ve iyi ararçlara sahip olsun isterim.  Hep sadece zenginler ve kaynağı belli olmayan para ile zenginleştirilenler  çok kolay sahip oluyor. Birileri de sahip olur.

Oysa polisimiz de ülkemizin birer halkı, insanı ve evladıdır. Ben de bu lüks ve iyi araçlardan mahrum kalmasınlar evlatlarımız, kardeşlerimiz geri kalmasın ve o külüstürlerle vatan nöbeti tutmak zorunda kalmasınlar diye bu uygulama devam etmesi için AK Partiye bu yerel yönetim seçiminde oy veririm. Hem de vatan nöbetçisi polisimiz ve askerimiz mutlu olsun ve hiçbir şeyden geri kalmamaları için oy verebilirim AK Partiye.

Neden ? CHP bizim çok eski siyasi partimizdir ama maalesef karnesi kötü. İmamoğlu gelse bile 5 yıllık süreç çok iyi fırsat idi maalesef kötü bir karnesi oldu. İyi şeyler vardı ama yeterli değil. Yani yine de 10 üzerinden 3 veriyorum puan olarak. 

Neyse. Beni AK Parti çok üzdü. Hele o kaymakamlar, Milli Eğitim Müdürleri, Belediye başkanları, Belediyenin personelleri de dahil Muhtarlar, Bakanlıklar, Emniyet ve AK Partili kişiler vesaire A-Z'ye AK Parti beni çok çok üzdü. Ama vatan bekçileri kardeşlerimiz ve tüm emniyet ve askerimiz mutlu olacaksa Allah için AK Partiye oy verebilirim. 
 
Benden çok kötü karne alan AK Partiye neden oy veriyorum? Yukarıda açıkladım. 
Belki yine aç gezeceğim, cebimde para olmayacak, fiyatlar yine yüksek olacak, yine anacığıma param olmadığı için hediye alamayacağım..... vesaire. bu konu uzar. Ama ben hiçbir şeyi sineye çektiğim anlamına gelmiyor. Ki, vatan evlatları polis ve asker mutlu olsun. O bana yeter. 

Diğer bir ifadeyle; CHP Atatürk'ten sonra karnesi çok kötü. Eğer bir başka parti gelirse o lüks ve iyi araçlar satılığa çıkar veya hurdaya verilir. Anlayabiliyor musunuz? CHP'li yıllara bakınız. Yakın geçmişe lütfen bakınız.

Not: Bilmeyenler için anlatayım; aç gezerim ama ne kin tutarım ne de Erdoğan'a kul olur hiç değilim. Hamdolsun. Benim yaptığım insanlık kazancım ise ülkemin herbir ferdi mutlu olsun. Herkes mutlu olsun.

29 Şubat 2024 itibariyle ek:

Dünden bu yana Kırmızı Kitap olarak bilinen Devletin iç ve dış tehdit algılama maddeleri güncellemesi Erdoğan'ın talimatıyla yapılacakmış. Unutmuşum buraya eklemeyi.

Atasözü: " Su uyur düşman uyumaz".  Yani bu çok önemli.

Erdoğan ve elemanlarının üstüne basa basa söylediği  anayasa düzenlemesi yapılacakmış.

Anayasa dahil Kırmızı Kitap güncellemesi de beni düşündürüyor. Ne malum AKP bir iç tehdit değil ? O atasözünü çok iyi hatırlayınız.

Benim bu tehditler konusunda birçok uyarım var blogumda ülkemizde faaliyet içinde olan kümeler ile ilgili. Bu kümeler yasal ve yasa dışı olanlar. Buna mülteci ve sığınmacıları ekleyebiliriz. Hollanda örneği. Basından okursunuz. Sığınmacılar ve mülteciler ile ilgili konuşulması gereken konular var aslında.

Yani kısaca, AKP cambazlığı ile sorunlar çözülmez ve  maalesef yeni, bilinmeyen sorunları ortaya çıkaracak. 

Allah için doğruyu yapacağına inansam Erdoğan'a oy verirdim. Ama oy verceğimi söylerken yukarıda bahsettiğim çok safça idi. Çünkü.ben insanım. Şimdi ise belli değildir. İnsanlığn karşılığı iyiliktir ama hiçbir kümeye güvenmiyorum. Buna Erbakancılar dahil.

Birgün o Kaan isimli uçak ve uçağa monte edilmiş silah ve bombaların hedefinde ülkemizin olmayacağı ne malum? Sadatçıların ürettiği silahların namlusu ülkemize dönmeyeceği ne malum? 

Mesela, uzaktan yönetilen TOGG araba kontrolü kaybettiğünde içindeki sürücünün yaşaması mucizedir. Bu bir hayali de olsa ülkemizi ve halkı çok iyi korumalıyız. Uzaklara bakmaya gerek yok olsa da aklımız der ki o içeride. İç tehdit yıllardır kaybolmadı.

Yasalar ve madde güncellemesni ancak Peygamber tarafından yapılmalıdır. Ya da gerçekten hiçbir kümenin elemanı olmayan akıllı, kalbi olan adil ve tarafsız ve benzeri özelliklere sahip gerçek insanlar ne yapılacaksa onlar yapmalıdır. Erdoğan ve elemanları içimize.su hiç serpmediler.
Hatta birkaç yıldır Erbakancıların da bir tehdit olduğu düşüncem hiç kaybolmadı aslında. Şevki Yılmaz örneği gibi Erdoğan'nın da söylemleri var. Yapılanlar ve söylenenler unutulmadı Erdoğan. Erdoğan gönlümüzü hiç ferahlatmadın. Beni yalancı çıkarmak için hiç de çabalamadın Erdoğan.

Ülkemiz Allah'a aittir. Ne Erdoğan ve Erbakancılar ne de diğerleri boşuna sevinmesin.
Hamdolsun Allah'a. 

Siyaset çıkarsız hiç yapılır mı? Erdoğan ve Erbakancılar gibi niceleri var almak isteyen ülkemizden  ama hamdolsun Rabbimiz Allah'a ki ülkemiz Allah'ındır. 

29 Şubat 2024 ve saat: 20.24 İstanbul, Türkiye Cumhuriyti
Sizin aklınızı kullnmanız için küçük bir bilgi vereyim.

Bu ekonomik krizlerde her şeye sahipken Erdoğan neden size bedava ekmek bile vermedi? Erdoğan için yapılan alkış ve iltifatın karşılığında siz bedava ekmek bile almadınız. Tarım Kredi Kooperatif Başkanı da Çaykur Çay işletmleri yöneticileri de Erdoğan'nın elemanları tarafından yönetilir ve size bedava ne de çok ucuza çay bile satmaz bu Erbakancılar yahu! Yahu bu devlet değil Erdoğan. Erdoğan devletin para ve imkanlarıyla iyi hayat yaşar. Anlıyabiliyor musunuz?

Size .... siyasi partiye oy verin desem ve bu .... parti yaptığı köprü yıkılsa ve birçok vefatlar olsa ben bu vebali alıp .... partiyi size tavsiye etmem. Erdoğan ve diğer cambazlara oy verin demem. Ben oy vermiyeceğim. Kararım kesindir. Erdoğan her zamanki gibi rakamlarla konuşmuş. Ekonomimiz iyi imiş. Ben anneme hediye alamadım. Petrol fiyatları yüksek ülkemizde bu her zaman maalesef böyle ve yabancı paralar Türk Lirasını ezdiler.. Şaka değil paramız yok !  

Ben size hayatınızın teklifini yapıyorum. Ülkemiz bizim olduğuna göre doğruları yapmak da bizlere yani biz halka düşer. Ülkemizi halk yönetmelidir.

Düşünsene;

Allah, Osmanlı, Kürtçülük, Halkçılık, Dincilik, Türkçülük, Şuculuk diyen ve yapanlar zenginleşti ve evlatları Amerika'da eğitim bile aldılar da fakirleri fakirlikten garibanı ezilmekten kurtarmadılar yahu. Anlayacağınız. Kimi zaman oldu.. evlatları ailelerinden koparan da eline sailah veren, bizi birbirimize düşman eden yine bu kümeler değil mi?
Madımak Erbakancıların da sesiz kaldığı bizim acımız değil mi? 

Ülkemiz, sizler halksınız ve siz halk ülkemizi yönetmelidir. Artık bu fakirlik, yüksek fiyatlar, garibanların mutluluğu için evlatların okula gitmesi için, örgüt üyeliklerinin olmaması için vesaire. Ülkemizi Halk Yönetmelidir.  

Biliyorum yıllardır bu blogdan yayınladığım içerikler sizin umrunuzda hiç değil. Belki cebime bir kuruş girmiyor ama birgün belki sizler okuyacaksınız. Ziyaretinize bu blog hergün 24 saat ve 365 gün açıktr ve üstelik ücretsiz. Siz halksınız ve ülkemizi yönetmelisiniz. Benim tek kazancım Allah'a kavuşmak.

Size ücretiz bilgi dolu tavsiye: 
Allah'ın verdiği aklı kullanın. Allah'ın verdiği özgürlükleri ve iyiliği farkedin. 


Hiç yorum yok: