ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

25 Şubat 2024 Pazar

Erdoğan'nın Cambazlığı

Erdoğan'nın seçime giren adayların başbakan gibi konuşmaları....
Murat Kurum, Erdoğan'nın medyasında buna TRT dahil maalesef bedava bol bol reklamı yapılan aday.

Murat Kurum'un vaatleri belediye başkan adayı gibi değil başbakan adayı gibi vaatler ve seçim ziyaretleri. 

Erdoğan der Gerçek Belediyecilik ya! Aslında süslü kelimeler. Dikkat çekici kelimeler.

Örneğin, Kentsel Dönüşüm zaten bakanlık arafından önce Erdoğan'nın talimatıyla bakanlık taraından yürütülen kampanya.

Murat Kurum da bakan ağzı gibi konuşuyor basın önünde.

Vatandaş ne anlar? "O hanım"! "Yaşadık"! "Hem de ne yaşadık"! "Erdoğan kesenin ağzını açmış".  "Valla helal olsun"!.  Mizahi dil ile anlattım. Gelelim ne anladığıma;

" Yani hanım yüzümüz yıllar sonra gülecek".  " Nasl yapardık bu küçücük emekli maaşıyla"... " Kara Kara düşünürdüm"... 

Vatandaş bu Kentsel Dönüşüm desteğini aslında nasıl okudu? Örnğin, Bakanlık 100 TL verecek  ve Murat Kurum belediye başkanı olduğunda 100 TL vereceğini anlar ve bu toplamda 200 TL olur. Vatandaş 200 TL. olarak algılamıştır. 

Oysa işin aslı; M. Kurum büyükşehir belediye başkanlığına seçildiğinden iş yükünün arttığı gerçeğiyle yüzleşir. Çünkü bakanlıklar kentsel dönüşüm ve diğer işleri Murat Kurum'un sırtına yüklemişlerdir. Yani bakanlıkların iş yükü belediyelere aktarılacağından dolayısıyla ooooooo dediğimiz gibi olmadığını acısıyla anlayacak vatandaşlar.

Cömert olmayanların sahte cömertlik algıları yüzünden hep yanlış okuyoruz. Vesselam.

Laf cambazı olmayın Allah için doğruyu yapın ve kendinizi halka , millete şikayet ediniz.

Erdoğan ve elemanları hata yapmıştır. Birgün adalet yerini bulacakır.

İşin Aslı; bakanlığın iş yükü belediyelere yüklenecek. Yani ne gerçek belediyecilik ne de yeni iş diye birşey yok aslında. Boşuna umutlanma vatandaş.

Afetzedelerin ve halkın hakları çöp değildir Erdoğan ve elemanlarına hatırlatayım. Adaleti de hatılayın.

Nereden mi biliyorum? Erdoğan'a biat da etmedim kul da olmadım. Hamdolsun. Aklımı kullanıyor ve düşünüyorum.

Elbette hatalı bilgi olabilir olabilir.

26 Şubat 2024 itibariyle ek:

Maden de göçük bu manşet sondakika olarak internet basınına düştü.

Canlar ve canlarımız... bizim canlar!

bu ne ilk ne de son olacak bu maden faciaları ve diğer acılarımız... giden yine canlarımız...

Adalet değil haklar değil haram ve güç sarhoşu ile hiç doğru sahiden de doğru olmuyor.

Ne Erdoğan'a ne de Erbakacılara hesap sorulamaz. Çünkü adalet Erdoğan için 6 harftir.

Erbakancılar Allah'tan korksun. Devletimiz de yasalarımızın sahibi Erdoğan yani Erbakancılardır. Ve böylece her güce ulaştılar. 

İslam Erbakancılar için bir araçtır. Osmanlı da bir araç. Lütfen Allah'a kul olun. Allah'a inanın.

Hiçbir kimseye Kul olmayın. Erdoğan ve başkalarına dahil biat etmeyin.

Mesela, Gazze ile ilgili halkın açlık yaşadığı sıkıntılarını video olarak sunan Erbakancılar neden bi şeyler yapmazlar? Erbakqncıların kasasına Avrupalı Gurbetçiler ve ülkemizde ki halk para akıtıyor oysa. Devlete sahip olan ve güce sahip Erdoğan şov değil bi çare bile olmuyor yahu! Neden şov amaçlı medyayı kullanıyor ve halkın parasıyla çok iyi hayat yaşayıp doğru işler yapmazlar? Artık YETER! SENELERDİR DEVLETE SAHİPSİNİZ VE NEDEN DOĞRUYU YAPMAZ DA GAZEZELİ KARDEŞLER ÜZERİNDEN BİLE PAZARLAMA YAPIYORSUNUZ DA ÇARE VE ÇÖZÜM DEĞİLSİNİZ! ALLAH EN HAYIRLISIDIR.

İSLAMI VE OSMANLIYI KULLANAN KÜMELER BİRBİRİYLE KARDEŞTİR. 

Mynet haber sitesinden alınmış ekran görüntüsüdür. 

Mahalle sakinleri siyasetçileri protsto ediyor. Çünkü hizmet almadıkları için. 
Düşünmeniz ve anlamanız için bu halk eylemini paylaştım. 

Mesela, bu habere ilişkin benzer konuyu izlediğim bir video içerisinden görmüştüm. Anlatayım. 

Gaziantep'in bir köyü yanılmıyorsam. İnsanların ayak bastığı yolun bozukluğu ve binaların eskiliği ile bakımsızlığı ve ev halkının ihtiyaçlarının çok iyi karşılayamadığı gibi halkın eğitim, sosyal hayat gibi unsurları gözününe alırsak ekonomik hayatın zorluklarını da kıyafetlerinden, a-z'ye birçok şeye bakınca anlamış bulundum ve üzüldüm.

Erdoğan konuşur ama hep cambazlık şovu icraeder. Gaziantep büyükşehir belediyesi bir kadın. Kadınlar çiçekti ama bazı kadınlar beni düşündürdü. Ülkeme kadın eli değerse güzel olacak sanıyor idim. Yanıldım. 

Mesela, İstanbul'da AKP'nin yönettiği ilçede ikamet ediyorum. Kadın Muhtar olunca sevindim ama boşunaymış. Kadınlar hani çiçekti...
Muhtarlığın bahçeinde bir çardak var. O çardakta eski elbiseler paçavra gibi her türlü hava muhalefetine korunmasızlar. Köpeklerin o giysilerin üzerine çiş yapma olasılığı da var. Ve anlıyorum ki fakire verilmek için açıkta ve dışarıda tutulan giysiler paçavra muamelesi görüyor. Ve yine anlıyorum ki; İslamiyette fakire temiz eşyalar ve temiz ürünler verin bilgisini hatırlıyorum. Fakirlere ikinci el ve kirli ürünler, eşyalar vermeyin.

Kadınlar çiçek değil miydi?
Ben artık oy vermiyorum. Çünkü Hayır demesini biliyorum. Evet-Hayır özgürlüğünü Allah verir Erdoğan ne de siyasiler değil. Allah çok daha hayırlıdır.

Bu konuları anlattım ki artık anlayınız. Yıllardır siyaset ülkemizde keyf eder.



Sayın Halk,

Allah için doğru olun ve kula kul olmayın. 

Ülkemizi ve ülkeler halk tarafından yönetilmelidir.

Bu yazım da doğru olmayabilir.

Hiç yorum yok: