ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

1 Şubat 2024 Perşembe

by Murat YAZGI

Bing Yapay Zeka tarafından oluşturulan resimdir. by Microsoft



HAYALİ DÜŞLER

Eğer Patron olsaydım veya Patronun Eşi, neler mi yapardım?

1) Fabrika işçileriyle aynı sofrada ve aynı yemeği yerdim.

2) Hasta personelleri evlerinde, hastahane de ziyaret eder ve hediyelerini ikram ederdim.

3) Personelerin çocukları karne aldığında babalarından önce hediyelerini ikram ederdim. Yani babalar ile hediye yarışmasının galibi olmak için çabalardım.

4) Personelleri ayda bir kez evlerinde ziyaret eder ve hediyelerini ikram ederdim.

5) Borcu olan personellerin tüm borçlarını öderdim. Ve hediyelerini ikram ederdim.

6) Personelleri enflasyono asla ezdirmezdim.

7) çocukları eğitim kurslarına gönderirdim. Masrafları karşılardım. "Elbise hediye etmek  masraf değil ikramdır".

8) Tüm personellerimi ev sahibi yapardım. Para nerede mi? Para değil, hediyeler gönülden...

.......

Allah'a İnanın bunlar mümkün.


Hiç yorum yok: