ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

9 Şubat 2024 Cuma

Ah, Keşke!

Erbakancılar, keşke siyasete hiç girmeselerdi.
Keşke kendi kümeleri içinde yaşasalardı.

Nelere malolduklarını akletmeyen müslümancılık, osmanlıcılık, dincilik yapanlar neden yıllardır akllarını işletmiyorlar yahu!

Örneğin, bir kadın var, eleştiri getirince Erdoğan'a ekonomik zorluk yaşar ya da ekonomik ve çeşitli engeller zorluklarıyla çıkartılarak bin defa öldürülür ... 
Anladınız mı?

Bu küçük örnek. 

Daha birçok adaletsizce uygulama ve haklar diye sunulan kinleri, keyifleri, akılsızlıkları ...... neler neler yaşatıyor insanlara. Empati nerede? Dudaklarda... Vicdan nerede ? Dudaklarda.... akıl nerede ? dudaklarda.... 
............... dudaklarda. 

Vesaire.

 intikam ve kin ile yananların da şeytana kul olup yananlar dahil nefse uyanların ......
soğur mu?

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.
Allah zulmedenlerin ve o yanlışa girenleri çok çetin azap ile uyarır ve tövbe etmeleri için kapalı bir kapının olmadığını hatırlatır.

Allah, affedicidir ve affetmeyi sever.

Birçok yazım var blogumda okuyunuz.


Not: Erbakancıları haklı bulsak çıkarılan anlam nedir?
28 Şubat'ın intikam ateşi hala soğumamış yürekler.

Zaten Baştan beri hedefleri kendileri kabul etmese de ATATÜRK, İNÖNÜ, LAİKLİK, CUMHURİYET, NUTUK, İNKILAP DEVRİMİ VE ATATÜRK, ....... ile CAYIR CAYIR YANANLAR...  ANLADINIZ MI? 

Eğer gerçekten müslüman ise bu Erbakancılar Kur'an da ne yazdığını lafı dolandırmadan gidip okusunlar Allah'ın sözlerini.  Ve Tövbekar olsunlar. Sonra da hemen yanlışı düzeltsinler. Doğruları yapsınlar.

Ben böyle düşünüyorum. Beni yalancı çıkarmak için hiç çabalamadılar yahu!

Ülkemiz Türkiye Cumhuriyetinin kurucu lideri Mustafa Kemal ATATÜRK  EN  GERÇEK LİDERDİR. 

Atatürk'ten önce en başta Peygamberlerimiz vardı ve Peygamberlerimizden daha adil ve vicdanlı bir lider aramaya gerek yoktur. Atatürk ve önceki yılların liderleri adalet ve vicdan konusunda Peygamberlerimiz kadar çok iyi değillerdi ama iyi lider oldular. Atatürk sonrası Gerçek lider yoktur. Ancak halk vardır.

Örnek: Villa kiraları 3000 TL. İle 5000 TL. arasında olmalıdır. Asgari ücret ve Emekli maaşları 50.000 TL. altında kesinlikle olmamalıdır. 

Bir örnek daha: İslam da helal ve haram anlatılmıştır. Buna istinaden Erdoğan kamu ve kurumlara birçok eleman yerleştirmiştir. Bu elemanlar Erdoğan'nın belirlediği kriterlere göre seçilmiştir. Kimi elemanlar da yüksek maaş alırlar. Tarım Kredi Marketini yöneten eleman 60 bin Türk Lirası veya üstünde çok iyi maaş ve imkanlar içerisindedir.  o eleman gıda ve gıda dışı ürünlerde uyguladığı fiyatlar günümüz enflasyonuna uygun olmuş ama halkın yakındığı yüksek fiyatlardan farkı olmamıştır. Sanki devlet malı değil imiş gibi Tarım Kredi Kooperatif marketleri, aksine özel sektör malı gibi yönetilir ve uygulanan fiyat politikası Erdoğan'nın söylediği sosyal devlet anlayışına politik ve diğer Erdoğan tezlerine hançer sokularak Helal ve Harama, Osmanlı İmparotorluğuna da ihanet edilmiş olmuyor mu? Osmanlıcılık ve İslamcılık yapan Erdoğan kendisiyle neden çelişiyor?

Para harcayıp kurslara kayıt yaptırmış ve çalışarak döktüğü her damla ter ile temiz alınlarını silen kişiler Devlet dairesinde memur olmak için çabalayan kişilerin hakları çöpe atıldı Fetullah ve Erdoğan tarafından. 
İslamiyet ne için imiş? Küme oluşturan lider ve ailesinin ekonomik refahı içindir. Ve adalet ve haklar ise çöptedir. 

Son söz; Kümeler kendileri için çalışır ve çabalar. 

Bu konu çok küçük anlatıldı. 

Halk aklını kullanırsa zaten kümeler iktidar olamaz. Halkın saflığı ve cailliği, iyi niyeti sömürülür ve bu yıllardır böyle bizim ülkemizde. 

Maalesef ülkemizde bu kümeler yüzünden Peygamberimize efendimiz olarak hitap edilir. Halbuki namaz suresinin Türkçesini okuduğunuzda da Kur'an'nın ayetlerini bile okusanız saygı ve nezaketi, adaleti, merhameti, güzel aklı ........ bulacaksınız. 

Peygamberlerimizin tümü Rahman ve Rahim Allah'ın elçileridir. Allah Resulü biz insanların Elçisi. Anlaşılıyor mu?

Örnek: İyiki varsınız değil Allah razı olsun söylenir. Teşekkür edilir. Yani İyiki varsınız doğru bir teşekkür ifadesi değildir. 

Bunlar benim düşüncelerim. Mahkemeye koşup beni dava edebilirsiniz. Zaten kazanma ihtimaliniz yüksek. Çünkü ben fakir ve arksız bir vatandaşım.

Hem ülkemizi ve ülkeler halk tarafından adil ve vicdanlı olarak yönetilmelidir.

Türkiye Cumhuriyetini Halk Yönetmelidir.
son söz: 

Nereden mi biliyorum? 

Ben Ne Erdoğan'a ne de onlara kul olmadım ne de biat etmedim. Hamdolsun Rabbime.
Amerika, Rusya, Çin, Azerbaycan ve benzeri ülkelere para saçmak yerine halka ikram edilseydi biz halk olarak sadece kalkınmaz ve ülkemizi de kalkındırırdık. Hamdolsun Allah'a.

Sosyal devlet denilerek fakir halkın canına okunarak destekler yapılır ve üstelik adalet ve haklar  sıfır. Çünkü listeye uygun kişiler için bu zulüm ve uygun kişileri def edilerek.

Sosyal destekler Erdoğan'nın dudaklarındadır.

Ben bay harika değilim. Ben çok doğru yazan bir kişi değilim. Çok doğru yazılar hiç yazmadım. Ülkemin halkı tarafından zaten okunmayan yazılarım olmasına rağmen yazmayı hiç bırakmadım.

Ben Allah'a aitim. Beni dava edebilir siniz. Kazanacağımı hiç sanmıyorum. 
Ancak Allah bilir. 

Onlar hani üstün değildi!
Erdoğan ve elemanları Erbakancılar artık üstünlerden oldular. 

Her şeyin en doğrusunu Allah bilir.

Ben kesinlikle bilmiyorum. Yaşadığım ve yaşatılanlar, basın ve medya üzerinden bilgilere sahibim. Arkasız olunca hep kaybettim ya da kaybettirildim ve veya öerhabasız kaldım. Allah'a hamdolsun iyi ki merhabasız kaldım.

Adalet Mülkün Temeli değil Erdoğan ve Erbakancılarındır.

Bir diğer bilgi de; T.R.T'nin sahibi Erdoğan'dır. Ve Erdoğan'a uygun bir TV Filmi yayınlanmış ve tekrar yayına alınmıştır. Bu filmin adı, Fetihler Sultanı Mehmed

Film hiç eleştiri almamış hayret! Halbuki film konusu Fatih Sultan Mehmet Han'dır. Ancak Osmanlıyı ve İslamı karman çorman bir çorba yapılmış ve öyle sunulmuş. Konu aslında Fatih Sultan Mehmed Han olmaktadır.
Araplar ve İslamiyet üzerinden anlatmak tarihi doğru okumamak olduğu kesin de halkı aldatmak sözde övülen Sultan Fatih olmuştur ama hem Fatihe saygısızlık hem de İslamiyet ve Araplara olmuştur. Halkı aptal yerine konulmasıdır. İslam ve tarih dil, kültür, medeniyet, arap halkına da çok büyük saygısızlıktır.  Tambir Saygısızlıktır bu uydurma film ve ne yazıkki parası biz halkın cebinden alınanlar ile. Ülke kaynakları da kullanılmakta maalesef. 

Erdoğan övülsün diye Filmcilere, Şarkıcılara para saçmak yerine halka karşılıksız sevgiyle ikram edilseydi kalkınmamız başlayacak idi. Ama kalkınma hayal oldu.  Zaten Erbakancılar ve Fetö hep bizim akılsızlığımız yüzünden refahiyet içinde yaşarlar. aptal Filmlerle biz halkı oyalarlar.
Hiç düşünmezler!.. Allah Kerim. 

Erbakancılardan ve diğer kümelerden gelecek hayır değil Rabbimizden gelirse hayır daha temiz,  hayırlı ve bereketlidir. 

Beni dava etmek için mahkemelere koşabilirsiniz. Zaten kazanmam bile nasıl mümkün! Para yok Avukat için kanunlar ise Erdoğan'ı korurken mümkün mü? 

Allah çok daha hayırlı ve merhametli, mübarektir. 








Hiç yorum yok: