ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Nisan 2020 Cuma

Neden ?

Vermiyorsanız vermeyiniz...

Ben, Ülkemin Gerçek bir ülke olmadığını biliyorum. Devlet dahil gerçek değildir.

Siyaset her yerde olduğundan dolayı ne ülkem ne de devlet gerçek değildir.

Ülkemin İŞKUR ve SOSYAL YARDIMLAŞMA Vakfı ne iş yapar?
Cevap: A.K.P.'Ye hizmet eder.
VALİ VE KAYMAKAM NE İŞ YAPAR A.K.P. 'YE HİZMET EDER.

ZATEN DEVLET TÜM HER ŞEYİ İLE A.K.P.'YE HİZMET EDER.

A.K.P. DEVLETİN GÜCÜNÜ VE MEDYANIN GÜCÜYLE HAREKET ETMEKTEDİR.

YAPILAN YARDIM KAMPANYASI CUMHURBAŞKANININ 7 AYLIK MAAŞINI BAĞIŞLAMASIYLA BAŞLAMIŞ OLDU.

KORONAVİRÜS DOLAYISIYLA İSTANBUL KIRMIZI ÇİZGİ OLDUĞU HALDE OHAL İLAN EDİLMİYOR.

HALA ALKOL VE SİGARA TÜKETENLER VAR VE FARKINDALAR MI, EN RİSKLİ KİŞİLER OLDUKLARINI? KORONAVİRÜS NE SENİ NE DE BENİ KORUMAZ VEYA BİZİM GÖZÜMÜZÜN YAŞINA BAKMAZ. BAKMAYACAKTA!.. BİR BEBEĞİN GÜLMESİNE BİLE İZİN VERMEYEN BU COVID-19 CORONAVİRUS HİÇ ŞAKA YAPMADIĞINI ÇOK ACI ANLATIYOR. SEVDİĞİN, SEVMEDİĞİN HER İNSANI HAYATTAN KOPARIYOR BU KORONAVİRÜS.

ALLAH RAHMET EYLESİN HER MERHUMA VE ŞEHİTLERE.
ALLAH SABIR VERSİN HERKESE.

DEFALARCA ANLATTIM AMA DOĞRULAR YİNE YAPILMIYOR.

SİYASİLER BOLLUK İÇERSİNDESİNİZ.

HALK NE ZAMAN MUTLU OLUR?

O GERÇEK HAYIRLI GÜNLERİ BAHŞEDERSE YÜCE ALLAH.

İNSAN İNSANA ÇOK ACI VERİYOR!
İNSAN İNSANA KADER SUNMAYA DEVAM ETMESİ ACI VERİYOR.

ZENGİNLER, PATRONLAR VE SİYASETÇİLER SİZLER HEP ALDINIZ VE KAZANMIŞ OLDUNUZ.

DAHA KAÇ CAN ÖLECEK VE ŞEHİT OLACAK? BU SORUNUN CEVABINI VERECEK OLANLAR:

SİYASET; SİYASİLER, PATRONLAR, ZENGİNLER, TERÖRİSTLER, AYRIMCISIZ TÜM SİYASİLER; SİYASET, FAİZCİLİK VE FAİZ, KATİLLER, ÇEVRE VE GÜRÜLTÜ KİRLİLİĞİ YAPANLAR, ZULMEDENLER, KÖTÜ İŞLER YAPANLAR, (ALKOL VE TÜTÜN MAMÜLLERİ ÜRETEN, SATAN, TÜKETEN VE ESRAR VESAİRE BAĞIMLILIK YAPAN VE SARHOŞ EDEN MADDELERİ ÜRETEN, TÜKETEN VE SATAN), HARAM VE YALAN İLE İŞLERİNİ YAPANLAR VE ZALİM vesaire. Cevap sizler de.

Dünya ve Türkiye Cumhuriyetinin mutluluğu Gerçek doğrular yapılırsa olacaktır. Hem insanların hem de tabiatın mutlu olması gerçek doğruların yapılması ile mümkündür.

Yüce Allah'ın ve tabiatın, insanların mutlu olmasını istiyorsanız gerçek doğruları yapmalısınız.

Ertelemek, geciktirmek ve cimri olmak, bencillik, yalan ve göstermelik işler, umut ve duygu sömürüsü yapmak vesaire ile gerçek doğrular olmayacaktır. Bilginize.

Artık YETER! GERÇEK DOĞRULAR İÇİN HARCANMAYAN ZEKA HİÇBİR ŞEYE YARAMAZ OLUR. KIYMETLİ OLAN: VEREN EL OLMAKTIR. ALMAK İÇİN ÇABALAMAYINIZ!

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.


Hiç yorum yok: