ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Kasım 2020 Cumartesi

Dünya Bilsin

Ermenistan'ı yönetenler YALANCI!
Ermenistan dünyaya yalan söylüyor!

Okuduğum bir türkçe haber web sitesinde eski bir müzik grubunun Ermenistan ordusu için ve Ermenistan'ı hukuksuz yönetenlere şirinlik yaparak Google'ın sahip olduğu video içerikleriklerin yayınlandığı YouTube web sitesinde bağış kutusu açılması ve bağış toplanması gerçekleşmiştir. 

Ben de ne mi yaparım? Eğer Google doğru olanı yapmaz ise seni terk ederim Google! 

Yalancının tarafında her kim olursa olsun kaybedecektir... 

Ben hep soru işaretinde idim taaki Ermenistan'ın hukuksuz olarak yönettiği Savaş beni aydınlattı. Allah'a hamdolsun. 

Ve anlamış oluyorum ki Türkiye Cumhuriyeti Soykırımcı değilidir. Elhamdülillah!

Allah zalim ve dostlarının yardımcısı değildir.

Allah Azerbaycan ve halkının yardımcısı olsun. 

İnsan eğer taraf olacaksa lütfen iyi okusun her şeyi. Allah en hayırlısı...

Not: Ne Google dâhil hiçbir kimseyi suçlamıyorum. Google veya bir başkası bilmeyebilir. Umarım doğru olan seçilir. Eğer doğru olan yapılırsa hiçbir mesele kalmaz. 

Bugün akşam okuduğum bir haber üzerine yazdım. 

Hiç yorum yok: