ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Kasım 2020 Cumartesi

Kabul Etmiyorum!

Sayın, Erdoğanın ve Partililerin Kamu ve Kurumlara yaptığı atamaları ve yerleştirilen elemanları ve de aldıkları maaş, yararlandıkları imkânlar, yaptıkları her türlü işler ve kazanımlar dâhil Tayyip Erdoğan'ı ve elemanlarını da KABUL ETMİYORUM ! 

 Konsolosluklara yerleştirilen elemanlarını da kabul etmiyorum ! 

Merkez Bankası başkanlarını ve elemanlarını kabul etmiyorum !

Amerikan mandası ve  Rus ve Sosyalist, Kominist vb. yanlısı siyasetçilerden her kim varsa KABUL ETMİYORUM ! 

KABUL ETMİYORUM VE ONAYLAMIYORUM !

Dincileri KABUL ETMİYORUM !
(İslamı sömürenler) 




Yapacağım sadece şu olacaktır: Seçimlerde 
Sandığa giderim boş oy veya geçersiz oy atarım. 

Ben Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşıyım.

Siyasetin ve siyasetçilerin dâhil elemanlarının da olmadığı o hayırlı gerçek güzel günler gelir İnşallah. 

Hiç yorum yok: