ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Kasım 2020 Perşembe

KATAR /QATAR

Merhaba, KATAR! Bizi de satın alacak mısın?

Sayın, Erdoğan ve KATAR ile ilişkileri öyle bir hale getirdi ki kimliğimizde ayyıldız yerine ben A.B.D bayrağını göreceğimi sanıyordum. Ve böyle giderse KATAR bayrağını göreceğimizi gibi görünse de A.B.D'nin yerini alamaz. Büyüklük bakımından. 

KATAR Emirinin ülkemize gelişini kutluyoruz! 
Borsa İstanbul'un %10 hissesi Katar'da.

Çaykur kimde? 

İ.B.B. Kimde ?

Vs. Ben / Biz kimin vatandaşı oluyoruz ?

Neyse. Ağlanacak halimize gülüyoruz.
Rahmetli Kemal Sunal'ın filmlerde oynadığı sahneler bizi hep güldürdü ama biz hiçbir şey anlamamışız dostum.

Üretim değil Tüketim olmuş. Asgari ücret gibi komik bir ücreti İnsanımıza layık görerek aşağıladık aslında. Ne diyebilirim ki. 

Ve sonra ne mi olacak? Yukarıda yazıyor. 
Kimliğimizde ayyıldız silinecek, anlayın ki bu gerçekleşmesin.

Rahmetli Mustafa Kemal Atatürk'ten sonrası malum hiçbir şey ifade etmiyor .

Oldu olacak nerede o "Olacak Okadar" .

Şaka bir yana, siz bilin ki ülkemiz emin ellerde, biliniz. Ülkemizin en iyi koruyucusu Allah. 

Kardeşlerim! Ama yine de dikkatli olun.
Ata sözü: "su uyur, düşman uyumaz". Biz uyuyanlardan olmamalıyız. Düşman da çok çok zeki. Bilin.

KATAR veya A.B.D., İsrail vb. Tayyip vb. kişiler  dahil ülkemizin sahibi veya ATA'sı olursa bize yazıklar olsun!







Hiç yorum yok: