ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

13 Kasım 2020 Cuma

ünlü pilot hamilton'a cevap

Mercedes pilotu Hamilton, İstanbul Park zemini için ağır eleştirilerde bulundu. Hamilton, "Dürüst olmak gerekirse bugünümüz rezalet geçti. Burası mükemmel bir pist ve zemini yeniden asfaltlarken milyonlar harcadılar, farkındayım burada uzun süre boyunca yarışmadık, ancak bu kadar çok para harcamak yerine belki de temizlemek yeterli olabilirdi" dedi.

www.sondakika.com haber web sitesinden alıntıdır.

Ben de cevabımı vereyim.

Cevabım:

Sizin için. Avrupa ve siz pilotlar için halkın parasını "asfalta gömdüler". Ne için? 
Ülkemizi tanıtmak başlığı ile başlayan para gömme işini zenginlik ile düşük kâr arasında sıkışıp kaldılar bizim siyasetçiler ve adamları.

Ülkenin parasını yollara, köprülere, camilere, kiliselere, beştepe ve yeni yapılan külliyeye gömülen paralarımız...

Vesaire. Sadece binalara, yollara, ibadethanelere değil bu zenginliklerimiz... 
Doymak bilmeyen bu enflasyon canavarı gerçekten var mı? Eğer var ise bu canavar siyasiler ve hükümet ile adamları ve patronlar olabilir mi? Veya olsa gerek. 

Bizim (insanların) ekonomisi neden oluşmuyor? ADALET mi var? Herkes kendisine sorsun. 

Neyse. Siz boşverin bu yazdığım yazımı.
Bütün suç benimdir. Yazıklar olsun bana!
"Kendim ettim, kendim buldum"!
Beni vatandaşlıktan atınız!

Hamilton, Allah razı olsun sizden iyi bir konuya temas ettiniz ama biz değil siz ve diğerleri için paralarımızı gömecekler bir şeyler için ve organizasyonlara. 
Halkın görmediği paralar gösteriş için ve kendileri için gömülecektir. 

Boşverin herşeyi! Keyfiniz için bir fincan yeşil çay içiniz. 

Bütün suç benimdir. Yazıklar olsun bana!
Beni vatandaşlıktan atınız. 





Hiç yorum yok: