ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

17 Kasım 2020 Salı

Reklam ile sosyo mesaj

Sürdürebilirlik ile Şekerbank reklamı

İstediğimi giyerim Saygı duy mesajını da Koton veriyor. 

Halk ister HalkBank yapar.

..........  .  Vesaire.

Bu hastalık öncesinin normal hayatımızda birkaç yıl evvel Elbise Tasarımcısı ve İngiltere 'de genç bir Kardeşimiz Bora Aksu imzalı tişörtler KOTON Mağazalarında satılırdı. Bizler mutluyduk. Çünkü tişörtler de Bora AKSU imzası vardır. Fiyatı önemli değildir. 
Almak isterdim ama param yoktu. Ürünleri görmek nasip oldu mu, hatırlayamadım.

Bora Aksu imzalı ürünlerin KOTON mağazasında satıldığını yine bir özel TV Kanalında öğrendim. Aynı Ingiltere Krallığından önemli bir belge almış kimse Hüseyin Çağlayan isminde Ülkemizin değerlerinden Bora Aksu dâhil birçok değerlerinden ikisidir. Hüseyin ülkemize gelmiş ve fuarda ürünlerini tanıtıyor moda show etkinliğinde. Ama yine özel bir TV Kanalından öğreniyorum. Yine paramız yoktu.  Bugün de olmadığı gibi paramız yoktur. 

Sevmediğim söz: "Parayı veren düdüğü çalar". 
          💵 💶 💴  ₺ £ ¥ € $  💍  💎 💰
İşte konuyu anladınız mı? 

Para çok önemlidir maalesef. 


Hiç yorum yok: