ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

17 Kasım 2020 Salı

İnsanın Dünyası

Sosyal medya fenomeni 25-30'lu yaşlarında bir kadın kendisi. Babası para isteyince mahkemeye verilmiş.

Kendime şunu söylerdim: ben yaşayan bir ölüyüm. 
Aslında yaşayan ölü olmadığımı okumuş olduğum İnternet haber Web sitesindeki bu fenomen kadının haberini okuyana kadar bilmiyordum. Meğersem yaşayan bir ölü olmadığımı anlamış oldum. Elhamdülillah! Okuduğum bu haber bana "hayır o sen değilsin" dedi.

Bende olacak da anneme ve babama merhaba veya tanımadığım bir insana dahil vermeyeceğim, öyle mi? 

Sosyal medya da fenomen olmanın kuralı ne bilir misiniz? Bazı kimseler için:

Etlerini satarak ve ahlaksız olunarak para kazanmak. Kazanılan para ile güzel elbiseler giyinmek, araba, ev vb. Maddi değerli dünyalıklara sahip olmak.

O kendini satan fenomenleri eleştirenler hep haksız çıkardı. Gardını almış fenomen ile konuşmak öyle kolay sanmayın.

Zaten sizi değil umarsanılan şey ise trajedi; Bencillik ile gelen dünyada sadece kendi krallığının kahramanı olmak oyununu oynar.
Onları mutlu eden şey dramatik ; Para. 

Hayat ne garip değil mi? Daha önceden yazmıştım. Gariplik; insan tarafından oluşturulur. İnsanın hayat ile içinde nasıl oluşu veya nasıl var olma oluşu... Veya kavgası... 

Neyse. 

Siyasilere bile neler yazdım. Ama ne oldu hiç merhaba yok!

Halbuki gerçek İslam; Kula Kul olma diyor. 
Ver diyor ; Allah için ver. 

Ülkemiz de Almak üzerine kurulmuş kurgulanmış senaryolar var iken fakirlik de bitmez Adalet ise hep uzak olacak. 

Allah'tan başka İlah ve Tanrı Yoktur. Farkında olun ve dosdoğru olunuz.

Seçimlerde siyasilere oy vermeyeceğim.

Vermek yerine almayı bilen veya alan bir toplum ilerleyemez. Masallar ile uyurlar... Hatta ya kendileri uydurur masalları ya da başkaları. Her halükarda masallarla uyurlar.

Son olarak : hiç birimiz de masum değiliz.
Allah bizleri affetsin. Amin. 

Hiç yorum yok: