ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

27 Mayıs 2021 Perşembe

intihar

Antalya’da bir süredir işsiz olduğu belirtilen 24 yaşındaki İhsan B., adlı gencin intiharından önce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a bir not bıraktığı ortaya çıktı.

Antalya’da bir süredir işsiz olduğu belirtilen 24 yaşındaki İhsan B., sosyal medya hesabında AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve partisini eleştirerek yaşamına son verdi.

İhsan B. yayımladığı mesajında “Bir de son olarak belki bu dünyada hakkımı, gençliğimi alamadım ama diğer tarafta iki elim yakanızda olacak AKP hükümeti ve RTE. Benden ve benim gibi milyonlarca gençten aldığınız umudumuzu elbet geri alacağız. Burada değilse bile başka yerde” ifadelerini kullandı.

‘GENÇLERİN GELECEĞİNİ ÇALDILAR’

İhsan B.’nin mesajını sosyal medya hesabından paylaşan CHP Emek Büroları Koordinatörü, Esnaf ve Sanatkârlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı ve Malatya Milletvekili Veli Ağbaba, “İşsiz genç intihar etti! Antalya’da 24 yaşındaki İhsan B. isimli genç, bir süredir iş arıyordu. İş bulamayınca dün apartmanın 5’inci katından atlayıp canına kıydı. Son notunda ‘İki elim yakanızda AKP ve RTE’ yazıyordu. Gençlerin geleceğini çaldılar, biz umudu geri alacağız!” dedi.

Haber alıntıdır. Alıntılanan web sitesi: 

https://www.haber3.com/guncel/3-sayfa/intihar-eden-genc-cumhurbaskani-erdogana-bu-notu-birakti-haberi-6016711

Haber 3 isimli haber içerikleri sunan web sitesinden alıntıdır.

Eğer ki şüpheye mahal vermeyecek doğruluk varsa yazacaklarımı okuyunuz.


Yıllardan beri AKP ve CHP medyası insanların kafasını ütülediler. Onu yapma o olursun... şunu yap ki... falan da filan...

Onu yapan ve o cümleleri söyleyenler iyi insan, yapmayanlar da kötü insan... vb. yıllardır kafalar ütülendi. 


Ayağınaza gelen  24 yaşında genç bir erkek bunalıma girmiş ve intihar ediyor. 

Kimse de sorumluluk almayacak! Her şey de olduğu gibi. 


Ben de geldim birkaç kez. Ne oldu? Merhaba, nasılsın? Vb. Bir Twit mesajı almadım. O alkışladığınız ülke yöneten büyüklerinden. Muhalefetten dahil bir merhaba almadım.


Siyasilerin istediği şey ise, düşünen ve soru soran insan olmayan kişiler. Zekasını kullanmayan kişi siyasiler tarafından tercih ediliyor sanıyorum.


Vebal dedi AKP ve medyası, taraftarları. Ne oldu? Bir intihar oldu. Hem de ayağınıza gelmiş.. ha gerçek hayatta olamamış ama internetten gelmiş. Sonuçta gelmiş. Ben de geldim defalarca yine yoktunuz.

Ey, AKP! Size öyle kanallardan geldim ki yine yoktunuz... "Ben devlete değil de size gelmişim aslında"... yoktunuz!..

Allah'a hamdolsun ki Allah'a geldim... Allah en hayırlısı. Peygamber Muhammed ise efendimiz değildir. Peygamber Muhammed insanların en hayırlısı, Allah'ın kulu ve elçisidir. 


Gönül almak yerine başka şeylere önem verdiniz. Olmadı AKP ve CHP diğerleri de.


Asıl gerçek suçlu benim! Yazıklar olsun bana! 


"Bu intihar ne ilk ne de son olacak"tır. Doğru hiç doğru gibi mi?..


Gerçek doğru yapılsa idi ne enflasyon bizi yenerdi ne de sömürü... ve diğer. 


Devlet gerçek bir devlet değildir. Siyasiler ülke yönetir ama devlet değil de devlet içinde devletcikler olurlar... Bu sahte güç nereden mi geliyor sorusunun cevaplarından birincisidir.


Vatandaş dertli anlatmak ister ama ne fayda! Her kapı ve odadan siyasetçi fışkırıyor! Devlet nerede? Vatandaşı dinleyecek devlet nerede? Derde deva olacak ve borçluya eda olacak devlet nerede? örgütler (hangisi olursa olsun farketmez) Devlet asli görevinden uzaklaştırılmış malumunuz örgütler... 


Devleti ne ana biliriz ne de baba... Devlet değil devletçikler olmuş!..


Asıl suçlu benim! yazıklar olsun bana!


Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.


Herşeyin en doğrusunu Allah çok daha iyi bilir. ben asla bilen bir insan değilim.


Şehitlere ve merhumlara Allah rahmet eylesin. Amin. İnşallah.


Bu yazı: bugün yayınlanan intihar haberi sonrasında yazdım. Haberi okudum ve akabinde yazdım. 



Hiç yorum yok: