ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Mayıs 2021 Pazartesi

Yıldız ve Tarkan

Haber sitesinde okudum. Şarkıcı Yıldız Tilbe Sosyal Medya üzerinden yaptığı bir paylaşımla sosyal medya 'da bir akım başlatmak istemiş. O akım bir Challenge ingilizce yazılan  değişmek veya değiş, değiştir vb. anlamına gelen bir kelime. 

Yıldız hanım, ilk önce seçtiği şarkıcının eski bir şarkısını okumuş veya söylemiş. Bu kişi mega star Tarkan'ın eski bir şakısı olan Kış Güneşi isimli bir şarkı. 

Ve Yıldız topu sana atıyorum Tarkan'a diyerek seslenmiş sosyal medya üzerinden. 
Tarkan bu seslenişe kayıtsız kalmamış ve Yıldız'a cevap vermiş. Kibarca redetmiş Tarkan. 

Belki Takan anlamadı veya dahil olmak istememiş. 

Benim anladığım bu challenge şarkıcılar kendi şarkılarını seslendirmeyerek birbirlerinin şarkılarını söylemek ile ilgili.

Yıldız hanım, Tarkan'ın eski bir şarkısını söyledikten sonra topu sana attım diyerek Tarkan'a topu atıyor. bu topu sana atma yani demek istemiş ki Yıldız; ben senin eski bir şarkını söyledim ve sen de benim bir şarkımı söyle vb. Bir davet olarak anladım. 

Topu atma kelimesi seslenişi anlaşılmamış olabilir.

Benim anladığım doğruysa eğer, bu önce yabancıların başlattığı ve ülkemize gelmiş bir akım challenge. Eğer doğru anladıysam en zararsız ve en iyi challenge akımı içerisinden en iyisi diyebilirim. 

Ben daha anlaşılır bir davet yapayım Mega Star Tarkan'a ve diğer şarkıcılara. Zaten daha önce Hakun Altun ve arkadşları tarafından da yapıldığı gibi bazı şarkıcılaında zaman zaman yaptığı bir iş. 

Davetim: şakıcılar piyano ve ud eşliğinde ücretsiz şarkı söylemek isterlerse lütfen sahne sizin. Davetim budur. 
Unutmadan, genç yetenek Fevzi isminde sosyal medya üzerinden şarkıları org eşliğinde söyleyen Fevzi'yi de aranıza alarak şakılar seslendirebilir siniz sayın, ünlü şarkıcılar!

Hiç yorum yok: