ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

1 Mayıs 2021 Cumartesi

Kriz Yönetemeyen AKP

İlk Avrupanın en güçlü ülkesi Ermeni soykırımı tanıyan cümleler Avrupa ülkesinin en güçlülerinden birisinin ağzından  dökülüyordu. Ve buna esip gürler görüntüsü veren AKP ne diyordu basın mensuplarına biliyor musun? Resmiyeti yokmuş vb. Bir hafif cümle ile basın karşısında çok rahat konuşuyordu.

Yeni Amerika Birleşik Devleti Başkanı Biden Soykırım cümlesini açıkça söylüyordu basın önünde.  AKP lideri bir gün sonrası nabza şerbet denilen deyimin hakkını verecek açıklamalar yapıyordu basın önünde.

Osmanlıcılık oynamak imkan ve para, kanunsal haklar vb. Yapar imiş öğrendim. 
Açıklaması: Dincilik ve Osmanlıcılık, Milliyetçilik, Türkçülük, Atatürkçülük de insanı hem makam ve mevki, para, kanunsal haklar vb. sahibi yaptığını bilmez idim, öğrendim. AKP'li bir Yönetim modeli keşke bunları öğreten değil de  doğrusunu yapan olsalardı. 

Açıklaması:Allah'a hizmetkar olanın ne dünyalık bir kazançlara ne de siyaset ve şova ihtiyacı bile olmaz. Güç, şeytandan gelirse eğilirsin eğer güç sadece Allah'tan gelen güç ise ülkemiz doğru kalkınır ve zalimin önünde eğilmez...

AKP de diğer siyasi partiler gibi Avrupa ve Amerika da birçok elemanı var idi. Bu elemanlar da Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları değil mi? O Amerika da Soykırımın işareti verilmişken siz elemanlar ne yapıyordunuz, yahu?! Bu da size kibarca eleştiri. 

Türkleri kamuoyunda bize iftira ettiler ve yapmadığımız bir suç ile sorumlu tutularak başımızı eğdiler! Bu büyük utanç ile damgalandık!.. Anlayabiliyor musunuz?

daha iyi ifade edeyim: Atalarımızı yenemeyenler kağıt üzerinde korkakça biz insanların başını eğerek bizi ve Atalarımızı yerin dibine geçirdiler. Anlayabildiniz mi?

........  . 

 Erdoğan ve Mecliste koltukları olan tüm partiler dahil ülke içi ve ülke dışında ki tüm elemanlar istifa etmelidir. ve ne aldıysanız iade ediniz. 

Bu Soykırım iftirasının geleceği belliydi ve kriz yönetiminiz yoktu. Çay içiyordunuz! Kriz yönetimi dersinden sınıfta kaldınız.

Diğer;
Ramazan günü destek diyorsunuz Erdoğan ama gene doğrusunu yapmıyorsun. Ramazan günü müslüman değil misiniz?

benden bu kadar. Allah'a hamdolsun.

Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir. ben bilen bir insan değilim.

No: Bu Soykırım iddiası ben de soru işareti oluşturdu. Ermenistan kendisini haklı göstermek için ucuz ve rezil bir yola müracaat ediyordu. Ve ben artık gerçeği bilmek istiyordum. Ve bu gerçek yıllar sonra Ermenistan Azerbaycan sınırına konuşlandırdığı silahlı askerlerinin ateşlediği silahların mermileri ile başlamış olan savaş girişimi Ermenistan tarafından silahların ateşlenmesiyle başlamış oldu. Allah'a hamdolsun ki kazanan taraf Azerbaycan oldu. Ülkemizin de katkısı ile. Ve birkaç ay evvel son buldu bu savaş başlatma girişimi.

Ve bu savaş girişimi ve Ermnistan'ın yaptıklarını değerlendirdiğimde. Her iki ülkeyi değerlendirişim benim anlamamı sağladı. 
Allah'ın sayeinde doğruyu iyi okuduysam Soykırım bir iftira olduğunu anlamış oldum.
Soykırımcı olmadığımıza kanaat ettim. Elhamdülillah! 

Eğer bu kısa süreli savaş olmasaydı soru işareti zihnimde kalmaya devam edecekti. 
Allah'a hamdolsun ki ben böyle anlamış oldum. Ne Erdoğan ne de Kılıçdaroğlu, Bahçeli, Akşener vb. sayesinde değil sadece Rabbim Allah sayesinde, yardımı vb. ile anladım. Elhamdülillah!





Hiç yorum yok: