ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Ocak 2024 Cuma

Olmadı Erdoğan!

Bu Cuma Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğüne giderek Açık Lise öğrenim kaydımı yaptırdım. Neler yaşadım ?

Öncelikle Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğüne geldim. Kapıdan içeri girdim. Kolonlara yapıştırılan A4 kağıdında ki bilgiyi görmek inanılmaz mümkün. Görünür yerlere ve kayırt işlem ofisinin de kapısına A4 kağıtlarını asılmış. Siz kapıdan içeri girer girmez görmeniz için A4 Kağıtları asmışlar. İçinde ki bilgi ne biliyor musunuz? Bankaya gidilecek ve sadece ATM üzerinden MEB ÖDEMELER başlığı altında 160 Türk Lirası parayı yatırmanız emrivaki edilerek sizden isteniliyor. Bilgi alacağımı sandım oysa. Parayı yatırdım ve makbuzla geldim. Sizden bir adet biometrik vesikalık fotoğraf isteniliyor. Vesikalık fotoğrafımı Metro da bulunan FOTOŞOP İsimli fotoğraf çeken bir kabine 100 Türk Lirası ödeme ile 8 adet vesikalık fotoğrafımı aldım.

160 Türk Lirası ve bir adet vesikalık fotoğrafımla Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğüne geldim. Kayıt işlemleri için sistemsel sorun artık yoktu. Kayıt yapan personel benden 20 Türk Lirası istedi. Ben de o 20 TL. Ücreti ödedim. Karşılığında bir makbuz aldım. Böylece kayıt işlemim hemencecik oldu. Müthiş bir hız! 

O 20 TL ücret ise aslında yasal değil zannımca. Çünkü birkaç yıl önce de araç sahiplerinden ekstra ücret alunırdı ve bu konu basında işlenmiştir. 

Yani yasal olan ücret sadece 160 Türk Lirasıdır. 20 TL. Ücret ise hiçbir yerde rastlamadığım ücreti personelin ağzından işittim. Yani hukuk bu değildir. Kanun bu değil.

Erdoğan verdiği üç kuruşu nasıl geri alınırın peşinde olmasaydı yahu!

Murat Kurum'un ağzından söylettiklerini neden Erdoğan vermiyor halka ? 
Çünkü İstanbul'u almak istediği için kesenin ağzını minnacık aralamış üstelik.

Halk bi düşünse ve anlasa ÜLKEMİZİ NE ERDOĞAN'A NE DE DİĞERLRİNE YEDİRMEZ VE DE ÜLKEMİZİN YÖNETİMİNİ ÜSTLENİR HALK.

Kısacık bıraktım konuyu iyi algılayın ve anlayın. 

Erdoğan ve diğerleri benden oy alamaz.

Not: Yıllardır birçok hakkımız Erdoğan ve devletçiği sayesinde çöp oluyor ve üstelik devletimizle aramız bozuluyor. 
Mesela, Öğrenci olduğuma göre hakkım olan İ.E.T.Toplu ulaşım kartım verilmemiş olmasıdır. O personelin söylediğine göre
 13. Dönem Öğrenci olduğum için bu haktan yok sayılmış olmam. Üniversite öğrencilerinde böyle şeyler yokmuş. Üniversiteliler ile diğer öğrenciler arasında haklar bazında uçurum var, kardeşlerim.

Erdoğan devlet ise olmaz olsun. Erdoğan müslüman ise bu haksızlık ve zulüm olmaktadır. Kardeşlerim aklınızı kullanın.
İslamiyet Siyaset İçermez, Kardeşlerim.

Erdoğan ve elemanlarına ve medyasına o STK'lara Helallik Vermem artık mümkün görünmüyor. Çok fazla hak yeniliyor ve böylece adalet, hak ve hukuk çöp kutusuna atılıyor. 

Ülkemizi Halk Yönetmelidir.

Hiç yorum yok: