ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

30 Nisan 2021 Cuma

Aşı

Ben kendim için eğer nasip olursa Türk Aşısı olmak için olumlu olabilirim. 

Neden böyle düşünüyorum?

1976 Yılında gözlerimi açtım. Yaşım 45 olmak üzere. Ve 44 yıl yoksulluk geçmişim var. Ve hala bekar bir erkek olarak yalnızım.

Hükümet hep parası olanlara destek verdi. Asıl en iyi destek halk için değil hükümet ve aileleri için oldu. Halk doğru desteklenmedi yıllardır.

Patron ise çok iyi destek aldı ama yine de bu Koronavirüs hayatımıza ansızın girdi. Birçok can yaşamını yitirdi. Birçok can ise Koronairüsün zararlı etkileri ile bilmem daha kaç yıl veya ay daha yaşamak ve tedavi almak zorunda olacak... ve patron ne çalışanlarına zam yapıyor ne de market ve diğer ürün fiyatlarında doğru bir indirim de yapmıyor. Hükümet patronu desteklediği halde destek olmuyor. Peki neden? O görünür fiyatlandırmalar sizi aldatmasın.

Yıllardır yaşadığım bu fakirlik ve çeşitli sorunları çözmem konusunda seçenekler olduğunu ama destek olmayınca hiçbir şeyin olmadığı ile yalnızlaştım.

 Bu hayat hikayem de ne Anıtkabiri görebildim ne de Kabeyi gördüm. Görmek ise sadece TV ve Fotoğaflar vb. ile oldu. O astral seyahat diyenlere kanmayın. siz sadece Rabbiniz Allah'a inanın. 

Ve Allah'a hamdolsun o Afrika'dan çöl tozları taşınarak yaşadığım şehir İstanbul'a.... ve ben tozları araç üzerinde, çocuk parkının kaydıraklarında vb. görür görmez çıplak ellerimle sürdüm ve iki elimin arasında tozları ellerimle kaynaştırdım. Neyse.

Şöyle düşün; Gidip görmediğim o çöller, şehirler, tabiat Rabbimin gücü ve kuvvetiyle çöl tozlarının taşınmasıyla hem rengini görmek hem de çöle dokundum. Astral seyahatte bunu yapamazsınız. Allah'ın gücü karşısında Budizm inanışı ve Batıl hiç ayakta durabilir mi? Allah'a hamdolsun.

Astral seyehat de ne imiş, ben gerçeğini yaşadım Rabbim Allah'ın gücü ve kuvveti ile. Siz de yaşadınız. Mutluluk kaynağı: islam ve iyilik...

Anladınız mı? Rus aşısı, Çin ve Alman aşısı olmak yerine Türk Aşısını olumlu değerlendiriyorum. Açıklamasını okuyun!

ben o yabancı ülkeleri hiç görmeyeceğim. Görmek ise TV ve İnternet, fotoğraflar vb. oldu.  Aşı konusunda şunu ifade edeyim "Beni Türk Hekimlerine Emanet ediniz" sözünü Mustafa Kemal Atatürk söylemiştir. Diğer bir ifade ile "öleceksem eğer Türk aşısı ile ölürüm". 

Şimdi anladınız mı? Eğer bildik kelimeler ile sizi zihninizi karıştırarak zaten yapardım ve zihniniz karışmış olurdu.  ama doğru bilgi vermek benim haddim olmadığına göre konu uzmanlarından da değilim ki size doğu bilgi vereyim. Kendi hayat hikayemi kısaltarak kendi düşüncelerimi size aktardım. Çünkü siz de düşünüyorsunuz. Elbette hangi aşı kararını vermek kolay değil. Ben kendi düşünceme göre yukarıda anlattığım gibidir.

Siz de kendi kararınızı veriniz. Ama karar için uzmanlara danışabilirsiniz. O safsatalara kanmayın. Aşı olup - olmamak sizin kararınız olsun.

Son not: Allah için hiçbir kimseye düşman değilim. Allah için herkesi seviyorum. 
Size de tavsiyem böyledir.

Önemli! Her yazı ve her şey doğru olmayabilir. Lütfen doğru bilginin doğrusunu uzmanından alınız. Siz Allah'a ve Peygamberlere inanın. 

Hiç yorum yok: