ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

25 Mart 2024 Pazartesi

Cimer'e Neden Başvurdum Ve Yaşanılan Süreçlerim Ve diğer

Bilmeyenler için bilgi: Cimer Erdoğan tarafından kurulmuştur. Cimer Devlet ile vatandaş arasında yaşanılan sorunu çözmek için kurulmuştur.

Oysa Erdoğan, devletimize ve medyaya sahip olmuşken nasıl hak ve adalet gerçekte dağıtılmasında mümkün mü? Sahte güç Erdoğan. 

******************************************************************************************

Açık Öğretim Lisesine 26/01/2024 tarihli öğrencilik kaydım yapılmıştır. Öğrenci kaydımın yapılması için İlçe Halk Eğitim Müdürlüğüne gittim. Müdürlüğün kapısından içeri girmemle başlayan A4 kağıtlarına yazılmış Kayıt ücretinin ödenmesini emreden kağıtları görünür yerlere bilhassa asılarak kayıt için gelen her kişinin o A4 kağıtlarıyla taciz edilmemesi mümkün mü? Görevliyle konuştum ve sonra Devlet bankasının ATM'si üzerinden 160 TL.   ödeme işlemini yapım. Bu ödemeden sonra Halk Eğitim Müdürlüğüne geldim. Ve böylece kaydımın yapılacağı söylendi ve benden 20 TL elden makbuz karşılığında istenilen ücreti aldı görevli. www.aol.meb.gov.tr web sitesinden ders seçimini yaptım. Web sitesinde belirtilen Mobil uygulamaya yönlendirildim. Hayat Boyu Öğrenme isimli mobil uygulamayı ben android sistemli cihaz kullanıcısı olarak uygulama marketinden cihaza uygulamayı yükledim. Hayat Boyu Öğrenme isimli mobil uygulama sanki 100 sene öncesinden kalmış renk ve tasarımsal olduğunu ve kısmen çalıştığını ileri ki zamanlarda öğrendim. Yani mobil uygulamaya güvenmek hata ve ben bunu yaşadım. 

YouTube videolarından resmi olmayan video kanallarından bilgi alıyordum ama resmi olarak sınav tarihini bulamamıştım.  Cimer'e 22 Mart 2024 tarihinde başvuruda bulunmamın üzerinden bir iki gün geçtikten sonra Açık Lise öğrencilerine bilgi veren resmi olmayan YouTube kanalından izlediğim bir videoda masaüstü bilgisiyar ekranından verilen sınav bilgisinin kullanılan web tarayıcısından gördüğüm www.meb.gov.tr websitesinin hemen kendi web tarayıcıma yazdım ve artık web site içerisinden aşağılara doğru gidince açık öğretim sınav başlığını gördüm ve sınav tarihlerine ulaştım. Resmi kaynaktan sınav tarihinin 16-17 Mart tarihlerinde olduğu gerçeğini ancak kendi çabamla öğrenmiş oldum. Güvendiğim dağlara kar yağmıştır. Acabalarım olsa da yine de insanım yanılabilirim. 

Neyse. 444 ile başlayan telefon numarasını aradım Cimer'e başvurumdan hemen önce. Kadın görevli hiç de yardımcı olmadı. Ben de bu destek telefonu olarak sunulan 444 ile başlayan numaranın öylesine olduğunu ve personellerin ay sonu maaş alsınlar diye bir sözde destek çağrı merkezi görünümünde olduğunu anladım. 

Velhasım. Cimer Erdoğan iken güvenilir ve adil olmayacağını düşünmemi sağlayan geçmişten gelen bilgilerle birlikte anlıyorum. 

Yani sözde Erdoğan'nın kitabı olarak lanse edilen ve bu reklam, ticari getirisi olan kitap kısa zamanda çok kolay ve hızlıca baskıya girmiş ve yayımlanması düşündürücüdür. Milletin parası hiç mi kullanılmadı? 

Erdoğan büyük İstanbul mitinginde ne işi var? Taraflı Cumhurbaşkanıysanız elbette onun işi. Siyasi ve taraflı Cumhurbaşkanı insanlar mitinge gelsin diye bedava ulaşım verdiği gibi bazı yolları kapattığını basından öğrendim. Kul hakkı değil mi yolları miting için kapatmak? Açılış programlarında bile bedava ulaşım verdi Erdoğan ama genel olarak ulaşımdan ekmeğe kadar her şeyi bedava vermedi Erdoğan. 15 Temmuz 2016 yılında darbe kalkışması olarak tanımlanan günde bile ulaşım bir ay bedava olmuştu.

Erbakancılar Medya'yı bedava satın almış oldukları o kadar belli ki halkın bilgi almasına tecavüz ederler. Medya kullanımı çok önemlidir. Yıllardır medya üzerinden görüntüler verdiler ve bunlardan biri Filistin idi. Ama yabancı ülkenin insanları yaptı oysa. Erbakancıların halkın kafasını ütülümekte üstlerine yok. Yine yabancı ülkeden üstelik Arap coğrafyasından geldi basına düşen haberler. Oysa Amerika onların tabiriyle gevur Amerika ve gevurlar yaptı. Erbakancılar medya üzerinden şov yapmaya ve bu şovlarının parasını milletten aldıkları ortadır.

Devletin para ve imkanlarından yararlananlar sahte mutluluğu yaşar. Halk asla kastedilmiyor.

Genel bilgi: Kümelere inanmayın ne de onların kulu olmayınız. Erdoğan gerçek bir lider değildir. 

Cimer'e başvurumdan müspet netice beklemiyorum. Adalet, kanun, hak, devlet Erdoğan iken müspet netice beklemiyorum. 

Biliyorum er yada geç gerçek adalet tecelli edecek. Elhamdülillah!

Bilgi notu: eksik bilgiler verdim. Bu yazımdan önceki yazılarımdan bazı eksik bilgileri bulabilirsiniz. Eksik bilgi içerdiğini unutmayın bu ve diğer yazılarımın.

Öğrenciler insandır. Para kartı değildir öğrenciler. Öğrencinin yaşı ve cinsiyeti dahil olmak üzere dönemi ne de cüzdanında ki paraya bakılmaksızın insan olduğu ve öğrencilik haklarının eksiz tam olması gereği hakları olduğu bilinmelidir. Malumunuz Şeytanın sunduğu adalet mutsuz eder iken siyasetçinin ve zalimin, cahilin adeleti de mutsuz ediyor.

******************************************************************************************

Motobike İstanbul 2024 için bir şeyler yazayım.

Fuar da olmayı çok isterdim ama malumunuz Ekonomik sorunlar. 

Motosiklet fuarı artılarıyla ve eksiklikleriyle İstanbul'da yapıldı. 

Özellikle BMW Motorrad'ın olması çok harikaydı. Videolardan izlediğim kadarıyla fuar katılımcısı BMW Motorrad ile harika olmuş fuar. Birçok YouTuber bile şaşırdı BMW Motorrad'ın fuarda olmasına. Malum gelmiyecekti.

Superbike yarışlarında Toprak Razgatlıoğlu'nun 2024 yarışlarını merak ediyorum. Yıllardır Japon Moosikleti ile yarışlarda şampiyonluk kazanmış Toprak BMW Motosikletle yarışlar nasıl olacak ben merak ediyorum.

BMW Motorrad 2024 yılına çok harika iki motosikleti dünya pazarına sunması ile mutlu oldum. Ve bu iki pahalı motosiklet insanı motosikleti sevdirir. Malum ülkemizin ekonomisini elinde tutanlar halkı ne zaman zengin edip gönlümüzün aslanı olan otomobil ve motosiklet, bisiklete sahip olmamızın gününü halka geçirtmesinler artık. 

Çin ve Hindistan menşeili motosikletler görüntüleriyle etkileyici olsa bile gönlümüzün aslanı olamazlar. Özellikle Çin ve Hindistan menşeili ürünler bana güven vermiyor. 

Bilgi: Türkler motosiklet üretiicisi değil anca montajcısı olur Çin menşeili üretimlerin. Türk markamz yok. 

Uyarı! Çin politikasının kulu olmayın da Kendi ülkenizin markası ve üreticisi olun. Çin politikası ülkeleriin üretimine ve aklına darbe vuran bir stratejidir. Strateji gereği Çin ülkeleri ele geçirerek büyük Çin yoluna devam etmemesi size bağlı ülkeler. Çin büyük Çin'e giderken ekonomiyi ve ülkeleri ne biçim yapar farknda olunuz. İtalya bayrağını kullanmaktan çekinir mi Çin? İtalya'nın büyük üretici ve sevilen, popüler olduğunu farkına varan Çin kendi çıkarı için İtalya bayrağını ve aptal İtalyancasıyla ve üretimleriyle bizi etkilemeye çalışır.

Türk ve yabancı ülkelerin patronları Çin'in kulu olmayın!! 

******************************************************************************************

Moskova'da silahlı birkaç kişinin masum insanların üzerine kurşun yağdırması sonucu 150 kişinin öldüğünü basından öğrendim. 

En çok üzen şey ise; masumlar öldürülüyor. Fakirliği halka çektiren yöneticiler ve sistemleri, zihniyetleri ile fakirlik halkın sahte kaderi oluyor. Maalesef hem ülkemizde hem de dünyamızda var. Allah için doğrular yapılsa ne'olur.

Rus halkına taziyelerimi sunuyorum. Ukrayna halkına ve tüm ülkelerin halkına taziyelerimi sunuyorum. 

******************************************************************************************

Allah'a şükürler olsun. Allah'a hamdolsun. 

Bana inanmayın. Allah'a inanın. 

Bu yazım eksik ve hatalı bilgi içerebilir. Yalan olabilir. Doğru değildir.

Allah her şeyi çok iyi bilir. Allah'a sığınırım ve Rabbime güvenirim. 

*****************************************************************************************

Not: Cimer'e ilk defa başvurdum. Başvuru kolaymış. Ama Cimer'den beklentim yoktur. 

Ülkemizi ve ülkeleri halk yönetirse ve doğrular Allah için yapılacaksa eğer bence çok mümkün mutluluk. 
Kümelerden biri Erbakancılardır. Ve kümeler kendileri için doğru olurlar oysa. Halk birleşir ve güç olursa doğruyu yaparsa Allah için ne fakirlik ne de mahzunluk olur mu? Sorunlar hızlıca ve akıllıca çözülür eğer halk doğruyu Allah için yapacaksa mümkün mutluluk.

Türkiye Cumhuriyeti saati itibariyle 16.50'de e-postamı kontrol ettiğimde bana gelen e-posta olduğunu ve gönderenin Cimer tarafından gönderilmiş olup buraya ekliyorum.   Bu e-postayı halkın takdirine bırakıyorum. Erdoğan'a kul olmadığım için bedeli bu olmuş ve ödediğim paramın üzerine yatılmış. Çünkü ödeme yapılmayacağı değil de konusu dahil açılmamıştır. Takdir Halkındır.


Düşünün, Erdoğan Türkiye YüzYılı ve Gerçek belediyecilik ve de adalet der ama gerçeği oysa o ve  onların bize yaşatıkları anlatır. 

Allah çok yücedir ve Rabbimiz halkın ve ülkemizin haklarının çöp olmasına izin vermeyecektir. Elhamdülillah!

Bugün 1 Nisan 2024 Yerel Seçimden sonra gelen e-posta:
İlk Cimer başvurumdan aldığım yanıt üzerine Aile Bakanlığına derdimi kısaca yazı olarak sundum. Elbette bu işlemlerim İnternet üzerinden gerçekleşti. Ben kimim ki Merhaba alayım? Uzağı yakın eden İnternet var. 

Açık Öğretim İlk. Ort. Lise ve Anadolu Üniversitesi  öğrencileri faydalansın diye bugün gelen açıklamayı yayınladım. 

Bugünleri iyi hesap edemeyen iktidar halkın sahibi ya da önderi olamaz... 

Bugün seçim sonuçları Erdoğan'ın yenilgisidir. Elhamdülillah! Siyasi ve taraflı olmak yanlıştı ve bunlar yanlışları doğurdu. 

Üstünlerden değil Halktan ve Hak Teala'dan olunuz. Alemlerin Rabbi Allah'a hamdolsun.

Hiçbir padişaha kalmayan bu dünya ne Erdoğan'a ne de bana kalmayacaktır. Hamdolsun Allah'a.

Ülkemiz Türkiye Cumhuriyetidir ve Allah'a aittir. 

Konuyu kısaca: İletişim vergi borcum oluşmuş. Birkaç yıl öncesinden bugüne faizi ile yükseltilmiş borcumu öğrendim SMS ile ve yaşanılan süreçler için  çabalamam gerekti öğrenmek ve ödeme yapmak için. Ödenmemiş bu borç nasıl oluştu?

İletişim vergisi ismiyle devlet tarafından alınan ve GSM operatörlerine yaptırılan devletin avatandaştan aldığı vergi tahsilatıdır. 

Ben o seneler GSM hattıma kontör yükleyemediğim için ve böylece iletişim sağlayamazdım. Ancak dışarıdan gelen çağrılara cevap verilebilir oluyordu. Yaşadığım ekonomik sorunlar yüzünden GSM hattımı tam olarak açık tutamadım. Peki devlet ne yaptı? Konuşsan da konuşmasanda vergisini benden tahsil etmeye kalktı. Böylece biriken borçlar faizi ile birlikte benden tahsil edilecek sanıyorum. Ama ben bu borcumu GSM operatörlerden çok kolay öğrenme ve ödeme talebime  GSM operatörleri kolaylık sunmadılar. Yani paranızı almak için hemen alıyorlar oysa.

Neyse. Erdoğan Devleti Merhaba hiç demedi. Devletimizi devletçik yapanlar para, güç ve imkan içinde iyi hayat yaşarlar.

Erdoğan gençleri sevdiğini söyler ama o gençleri ayağına getirtirir basın önüne çıkartır ve borcu var mı diye de sormaz. O gençler ekonomik olarak ne durumda olduğunu bilmez Erdoğan. Anneler ve babaların borcu varsa ödeyelim ve karşılıksız yapacak iyi düşünceli ve iyi bir lideri ve devleti yoktur ülkemizin. Sizi en iyi Allah anlar. Ve elbette Allah mutluluğu getirecektir. 

Erdoğan ve Bahçeli çok çok geç kaldılar...

Benim için en güzel Türkiye Cumhuriyeti haritası:
Harita kıpkırmızı olacak ay ve yıldız beyaz renkte ikisi arasında Mustafa Kemal Atatürk.
Seçim sonuçlarında çıkan renkli harita hoşuma gitmedi ama inşallah hayırlı olur. İnşallah bu değişim hayırlı olur. Hayırlı Olsun bu yerel yönetim seçimi. 

Erken Seçim Haktır Erdoğan'ın belirleyeceği şey bile değildir.

Gerçek olan şey: Ülkemiz ve Ülkeler Halk tarafından yönetilmelidir. 

Ben bay harika değilim. Bu yazım ve içerikler doğru olmayabilir. Siz yine de aklınızı kullanın. Akıl Allah'ın verdiği çok önemli ikramdır ve sadece kendi aklınızı yine kendiniz kullanın. Başkaları sizin aklınızı satın almamalıdır.







Hiç yorum yok: