ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

6 Mart 2024 Çarşamba

Para Ve Boş Hayat Aslında

Parapsikoloji hiç düşündünüz mü gerçekte nedir?
Adı üzerinde 'para'. Açılımı: Psikolojini yönettim ve cüzdanında ki parayı kendi ellerinle bana verdin. Çünkü bu senin psikolojine sana hükmettim ve sen bana parayı inanmış olarak verdin. Oysa bu bir yalandı. Seni yalana inandırdım. İnanmadığım Allah aslında gerçek ve bana azap edecek çünkü ben yalancıyım. Parapsikoloji gerçeğini kendi ifademle yazdım. Gerçeği farkedin ve Allah'a iman ediniz.

Yoga, Meditasyon, Enerji, Spiritüel ......... vesaire
Bu işlerden milyonlar kazanılıyor.

İnsan ile Allah arasına girenler sahte mutluluk vaadiyle cebinizden paranızı alıyor. 
Yukarıda yazdığım yöntemler ile sizler kandırılıyorsunuz.O ellerce cüzdanınızdan alınan her lira onlar için sahte mutluluk... ve kandırılmış olarak cüzdanı boşaltılan insanlar.

Uzun yaşamın sırrı Ayı kanında değildir. Sağlıklı iyi bir yaşam Allah'a şükretmek ve iyilik yapmaktır.  Yaüce Allah Kur'an ile her şeyi siz insanlara anlatmış. 

Demek ki insanın ihtiyacı olan şey hayır işlemek. Gösterişle değildir. En değerli ve sevabı çok olan iyilik ise Gizli Verilen/Yapılan Sadaka/İyiliktir. 

İçi boş her uyduruk seans için binler, on binler vb. para ödeniyor oysa Allah sizden para almıyor. Peygamberlerde sizden ücret istemedi. Kur'an daha iyi anlatır sizlere.

Allah'a hamdolsum. Şükür ve Tefekkür.


Oysa neden Gazze böyle üstelik de Allah var diyor sunuz? Bu soruya kendimce cevap vereyim;

Siz hiç aptal olmadınız mı?

Maalesef biz insanların aptallığından ve dünya hayatının yalanlarına kanmış olmamızdan. Şeytan'nın bizleri boş şeylere yormasından. Hatasız ve kusursuz olan Allah'tır. Allah en hayırlısıdır. Sizler ve bizler Şeytan'a kul olmayalım ve birlikte hem ülkemizi hem de dünyamızı güzelleştirelim. Fakirliği de sonlandıralım.



Allah soruların cevaplaını ve her şeyi de çok iyi bilir. Bu benim yazım olduğuna göre hem hatalar içeriyor hem de doğruluk içermeyebilir. Suç Allah'n değil sadece benimdir.

Hiç yorum yok: