ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

19 Mart 2024 Salı

Pis Ve Karanlık Siyaset

www.pngwing.com web sitesinden ücretsiz olarak png imajlarını aldım ve onu görmektesiniz. Bu imaj bana ait değildir. Konuya uygun olsun istedim ve böyle oldu.



Türkiye İşçi Partisinden (T.İ.P) Belediye başkan adaylığına çok hızlı getirilen ve sonrasında kendi ifadesiyle şantajla adaylıktan çekilen Hatay ilimizin Belediye Başkan Adaylarından Gökhan Zan'nın neden adaylıktan çektirilmesine kendimce cevaplar vereceğim yazıma hoş geldiniz.

Gökhan Zan eski bir futbolcu. Ay yıldızlı Milli formayı giymiş bir futbolcu Gökhan Zan.

6 Şubat 2023 Yılında Büyük  depremler afetiyle sarsıldı ülkemiz. Depremler de birkaç ilimizden üzücü haberler basına yansıdı.Hatay ilimiz de afette zarar görmüş ve üzücü haberler basına yansıyan illerimizden biri oldu. Gökhan Zan ve bazı kişiler Hatay ilimizin yerel yönetiminden sorumlu yöneticisine eleştirel tepkicilikleri haklı yerde idi. 

Gelelim konumuza; nasıl olduysa birileri Gökhan Zan'a gider ve yerel seçimler için teklifte bulunur. Gökhan da teklife olumlu yanıt verir ve yerel seçimlerde  T.İ.P'ten adaylığı konulur. Artık belediye başkan adayı Gökhan Zan olarak basına haberi düşmüş ve ben de haberdar olmuştum. Malum basından öğrenen sonuncu kişilerden birisi de benim. Neyse. Gökhan'ın adaylığına hem sevindim hem de adaylıktan çekilmesine üzüldüm. Çünkü belli ki Gökhan bilinmeyen çevre Gökhan'ın adaylığından rahatsız olmuş olduğunu çok kolay anladım. Basına düşen haberlere inansaydım Gökhan'ın kötü olarak tanımlamam çok kolaydı. 

Bu karanlık çevrenin aptal ve korkak, menfaat ve çıkar üzerine kurulu sakinleri neden Gökhan'dan rahatsız oldular? Gökhan belki de hiç oy alamayacaktı. Neden?

Yıllardır her seçim öncesi anketlere baksanız ve sonuçlara da baksanız ne görürdünüz? 
A.K.P ve C.H.P arasında adaletsiz seçim yarışının  olduğu ve diğer siyasi partilerin bile kazanma ihtimalinin düşük olduğunu görecektiniz. Diğer siyasi partiler hiç mi kazanmadı? Kazananlar olsa bile bir iki il ve ilçeden olumlu neticeleri var o kadar. Büyütülecek bir şey değil. 

Erdoğan devletimizi devletçik yaparken ve de medyanın çoğuna bedava sahip olurken neredeydi o aptal korkak karanlık örgüt?
Daha eskilere gidelim; Yıllar önce Madımak acısı için ne yapıldı ? Erdoğan ve elemanları dahil ne de siz karanlık örgüt hiçbir şey yapmadınız. 
Rahmetli Uğur Mumcu için fatiha bile okumayan bu karanlık aptal ve korkak örgüt ne yaptı? 

Yani ben basına düşen haberlerden ne anladım? Cevap veriyorum:

Gökhan Zan' a şantaj yaparak onu sıkıntıya düşürürek aslında Erdoğan'a bir mesaj veriliyor gibi düşünüyorum. Yanılıyor muyum? 

Aptal ve korkak karanlık örgüte tavsiye edeyim; Erdoğan ile birlikte futbol oynayın. 
Diyarbakır ilimizden bir kadın muhtar adayı Gökhan Zan haberlerinden önce muhtar adaylığından tehdite maruz kalarak seçimlerden çekilmek zorunda bırakıldı. Emniyet ya da Erdoğan'nın Emniyeti ve Savcıları nerede?  Basından okursunuz.

Erdoğan sahte güce uyduruk kanunlarla her yere eleman yerleştirerek ulaştı ama fakirliği ortadan kaldırmadığı gibi hayatı bedava sunmadı ve üstelik emeklilik hakkı isteyenleri seçim mitinginde azarladı. Ve bu Erdoğan dahil erbakancılar nasıl müslüman böyle?!

Tarafsız Cumhurbaşkanı ya da kendi deyimiyle Başkan olmayan Erdoğan taraflı ve siyasi olduğundan seçim mitinglerinde maalesef görmekteyiz. Sanki Erdoğan belediye başkan adayı yahu!

Hak arayanları susturmak Allah'tan reva mı? 

Erdoğan unutma! senin cebine giren her kuruş ülkemiz insanlarının alın teridir. Bu tüm siyasiler ve örgütler cevabınızı aldınız. Yani midenizden geçen her lokma ülkemiz insanlarının alın teri. Erdoğan ve elemanları ve diğerleri de cevap aldınız da doğruyu yapacak mısınız?

Allah için doğrular yapılsa Allah'a İman olur ve Allah'a hamd. 

Türkiye Cumhuriyeti Allah'a aittir.  Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur. 

Erdoğan ne de başkasına değil Allah'a iman ediniz. 



Not: Ben çok küçüğüm ama yine de hakkımda ölüm emri veren olursa şunu ifade edeyim; Allah 'a kavuşmaktır ölüm. Sizler iman ediniz Rabbiniz Allah'a.

Ben 48 yaşında fakirlikten dolayı evlenememiş bir erkeğim. Hala da doğru nedir bilmiyorum. Allah'a hamdolsun ve Allah çok yüce. Doğruyu her şeyi ile bilen Allah'a hamdolsun. 

Bu yazım da hatalar elbette olabilir. Doğru bir yazı yazmadım da olabilir.

Siyasetin pis ve karanlık yüzünü okudunuz bu yazımda. Ama doğru bir aydınlanma ise Allah'ın ışığında. 

Türkiye Cumhuriyeti Halkına,

Ülkemizi siz yönetin. Barış ve birlik içinde ülkemiz halk tarafından yönetilmesi çok harika olacaktır. Ülkemiz çok zengindir. Bu zenginlik akıl ve kuvvet içerir ve bunlar sizlerde vardır. Ülkemizin kaymağını üç beş insan yiyeceğine halk yese ne güzel olur. Ve ne mi olur? Fakirlik biter. 

Adalet ve haklar çöp kutusundadır. Maalesef siyaset kendi çıkarı uğruna insanları kullanır. Mesela, .... partinin adayı vur abalıya dese vurulur değil mi? Abalı (halk) aklını kullanacak hayır diyecektir. Yıllarca medya ve çeşitli basılı yayımlarla halk birbirine düşman edilmedi mi? Veya lider eleştiri getirince onun kulları olan halk da o kişiye tepki göstermedi mi? Yani insanların ne düşüneceği ve ne yapacağı lider tarafından kontrol edilmiyor mu? Madımak olaylarında masum insanları kullanmadılar mı? Gezi olaylarında gençlerden Berkin Elvan kendi iradesiyle mi Gezi'de ismi geçen bir genç oldu? Berkin parkta arkadaşlarıyla oyun oynama hakkı varken ne den üstünler Berkin'in masumuyetliğinden yararlananlar ve onu damgalıyanlar hiç de masum değildir.

Hala anlamadıysanız bir bilgi; Erdoğan kendisinden hak isteyenleri azarlarken ve insanları kovmaktan beter etmişken bir tane Allah'ın kulu çıkmıyor Erdoğan'a yuh çeken.
Anlaşılıyor mu? Allah'ın verdiği aklı ve iradeyi kullanın da ezdirmeyin ne de kullandırtmayın kendinizi. 
Allah'a hamd edin. Erdoğan ne de başkalarına muhtaç olmayın.

Ülkemizi ve Ülkeler halk tarafından yönetilirse ne savaşlar olur ne de düşmanlıklar, hırsızlıklar, yoksulluklar olur değildir.  Halk birleşirse adaleti tesis etsin. Hakları çöp kutusuna atmasın. 

Kısa bilgiyle sizi belki de aydınlanmanıza vesile oldum. Bu yazı hatalar olsa da siyasetsiz ve barış içerisinde ülkemiz halk tarafından yönetilmelidir. 

Birçok yazım var hepsini okuyun. Ben haklı mıyım? Bu sizin kararınız olsun da tanrıların değil.
Elbette ben mükemmel ve hatasız bir insan hiç değilim. Doğru yazılarım var iddiasında hiç değilim. Allah çok daha iyi bilir.

Hiç yorum yok: