ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

15 Aralık 2023 Cuma

ERDOĞAN CEVAP VER!

Sayın, Erdoğan

Bu gün kü size attığım tweetim  bile 
yenilir yutulur değil ama siz neden beni hapse atmıyor ve susuyorsunuz? Gafil dediğiniz basın arşivlerindedir.

Eğer ben sevilen insan isem; neden bedava ulaşım hakkı Halka vermediniz?
neden bedava hayat yok?

Neden Devletimizi devletçik yaptınız?
Hiç ibret almadınız mı Fettulah ve cemaatinin yaptıklarından?

İsrail ve Amerika da mı sizi ilgendirmediği için mi ibret almıyorsunuz?

vesaire. 

Şarkıcı Gülşen'nin  bir sözü ile kendisini hapse attınız da benim kelimelerim öyle yenilir yutulur deği ki.

Sevilen olsaydım; Ne belediyenizin ne de kaymakamınızın, Bakanlarınız derken Fahrettin Koca'nın elemanları iletişim talebim üzerine kurulabildi. Kişisel merhaba değildi.
Hele hele Aile Bakanlığınız hiçbir şey ifade etmedi benim için olsa da Fahrettin Koca'nın elemanlarını tebrik ederim. 

Sizin cebinizden para isteseydim belki haklıydım ama ben Murat YAZGI isminde Türkiye Cumhuriyeti vatandaşım. Elhamdülillah! sana eğilmem Erdoğan! 
Geçmiş sizin zaferiniz (Fatih Sultan Mehmet Han) değildir. Benim de değil Efendi!.. 

Ataların mücadelesi ile oluşan zafer (buna Atatürk de dahil) kimsenin ve kümelerin malı değildir. Zafer Allah'ın ikramı olup tek kişi ile sınırlı teklik içermez Efendi Hazretleri! 

Halkın olmayıp TOGG, halkın imiş pazarladığın ve Cumhurbaşkanlığı 2023 seçiminde elemanlarının sprey boyasıyla insanların  yürüdüğü ve ayaklar altına aldığınzı o kağnı arabası ve öküzleri insanların ayakkabılarıyla çiğnettiğiniz o APTAL TOGG'unuz için.. Bilmez misin Erdoğan! Öküzlerin çektiği kağnılarla cephaneler ve yaralılar, erzaklar taşınırdı.

Küçümsemeden evvel bir daha düşün.
Osmanlı İmparatorları ile Mustafa Kemal Atatürk arasında çok büyük fark vardır.
Bu büyük fark ise babadan oğula geçen saltanat değil efendi hazretleri Erdoğan.

Musta Kemal Atatürk ile halk hep birlikte Mücadele etti. Osmanlı savaşlarında böyle bir şey var mı? Tamam birşeyler oldu ama Halkın top yekün hep birlikte Atatürk'le ve sonra Zaferi Allah ikram etti. 

Benim övündüğüm osmanlı değil Efendi Hazretleri.. Allah olmasaydı Zafer asla olmayacaktı. 

Osmanlıya da saygım olsa da onları yüceltmem Efendi Hazretleri Erdoğan! 
Benim İlahım, Tanrım ve Rabbim Allah.

Atatürk'e de saygım olsa da Rabbim Allah...


Erdoğan sen bir Efendi hazretleri olmaya en yakın aday olursun. Söylemlerin ve yapılanlar anlatır. Dinleyin.

Suskunluğun ve eleştirilerin benim ile ilgili olanların hepsi boş! 

Allah için doğrular yapılsaydı Türkiye Cumhuriyeti en güzel çağı yaşıyor olurdu ve üstelik fakirlik olmazdı. 

Artık beni hapse at Erdoğan! 
suçum: sana kul olmamak.
sana biat etmemek olduğu gibi senin aptal şiarlarını özümsemem. 

Suçum: bunu sen biliyorsun Erdoğan!

Yıllardır didişip duruyon C.H.P ile. 
Çünkü 28 şubat. Peki 28 şubat nasıldı?
hiç tarafsız olarak izledinmi videolardan ?

hatırlıyorsan; büyükada da bir iskele var. Ve sen kümenden Türgev vakfının hizmetine verdiğini hatırladın mı? 
Türgev için basına ne söyledin? 
onlar kur'an okuyorlar. 
Türgev fakir mi ki !? Dünya para ile yaşar sizin dernek ve vakıflarınız. Bunun kime ne faydası var ?  Türkiye'de ki yoksulluğu mu sonlandırdı ? veya ülke de kalkınmayı başlattı ? 
ben cevap vereyim: Hayır. 

Cumhurbaşkanı olabilirsin ama hataların sana doğru geliyor anlaşılan.

Devlet malı Devletindir. Liderlerin veya kimselerin keyfi malı değildir devlet malları.
Hem halkın ulaşım sorunu da yaptığın yanlış ile Halkın zorluk yaşamasını sağladın. Farkında mısın ?

Bilgi: Kümeler lider başta olmak üzere bazı kişiler ve küme içindeki her çember halkı tutmak ve halkı istekleri yön ve doğrultuda kullanmak kümelerin etkinliği ve mutluluğu için. Bu sayede lider ve elemanları iyi ekonomik hayat yaşar.

Türkiye Cumhuriyeti neden kalkınmıyor veya Erdoğan der ya rakamsal kalkınma var imiş. Gerçekte sahte kalkınma yaşar ülkemiz.

her neyse. Allah için doğrular yapılsa idi kendiniz ve kümeniz için olanlar mı doğrudur Efendiler!..

Atatürk ve İnönü dahil CHP'den intikamını birtürlü alamadın be Erdoğan. Çünkü yolunuz yol değildir. Elhamdülillah! 

Oluşturduğunuz İslam ve Tarih ile çok iyi hayatınız oluştu ve diğer kümelerin de öyle.
Ama bunlar yanlış Ey Efendiler!
Halbuki İslam da Kin, kibir, intikam, gizli işler çevirmeyin uyarısını hiç okumadınız mı Efendiler! Kaybedeceğiniz Savaşın içindesiniz Erdoğan ve tüm Efendiler!

Dilim ve kalemim elverdiğince böyle bir yazı yazdım. Elhamdülillah!

Allah için değil de kişiler ve kümeler için yapılan doğru hiç doğru olur mu?

Belki bu sefer hapse atılırım.

Not: Emine Erdoğan'a bile yazmazdım. Yazdım. Twitterdan yazdım. Erdoğan'a twitterdan yazdım.

Şu adamın basına yansıyan konuşması nedir ? Türk Halkına bile nezaketi yok. Halkın parası hem kümelerde hem de birçok yabancı ülkede. O ülkelerden birinin Cumhurbaşkanı aklını ve vicdanını mı yitirdi de bu konuşmayı basına yapmış.

Bu cumhurbaşkanının oğlu ülkemizde trafik kazasına karışır. Bu kaza da motosikletli bir kurye vefat eder. Evladı babasız ve hanımefendi de kocasız kalır. Ve o ülkenin yöneticisi oğlunu savunmuş da bir özür ne de taziye ziyareti bile yapmak yerine o aptal kelimelerini basına sunmuş ve konu kapanacak sanmış. Adalet bakanı ise yumuşak yumuşak konuşur da yüreklere su serpilmemiş. 

Allah rahmet eylesin. Allah sabır versin.

O kaçak oğul halktan değil ve bizde ki lider ve evlatları da halktan değildir. İşte bu yüzden yumuşak yumuşaklar. Diplomatik ilişkiler vesaire işer! 


Son sözüm:

Türkiye Cumhuriyetini Halkın Yönetmesi daha hayırlı olacak inancındayım. Eğer halk hepbirlikte kucaklaşır ve doğruyu yaparsa.







Hiç yorum yok: