ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

30 Aralık 2023 Cumartesi

Süper İptal

Eski Fenerbahçe'li Alex veya ülkemizin Alex'i bu sosyal medya paylaşımı basına haber olunca ben de buraya yapıştırdım. Oldu mu ? Çok güzel oldu. Hamdolsun.







Gazete manşetlerine yansıdığı üzere Fenerbahçe ve Galatasaray maçı Suudi Arabistan'da iptal edilmiş. 

İptal nedeni olaylar sonucu ve İstiklal Marşı ile Atatürk'e bağlanarak Suudi Arabistan tarafından iptal edilmiş. Türk basını çalkalanıyor!.. 

Sorular oluştu.

Soru: Bilerek ve isteyerek mi Süper Kupa finali Suudi Arabistan'da yapılmasına izin verildi ?

Soru: T.F.F başanı Fetullah ve Erdoğan işbirliği ile mi seçilerek başkan oldu ?
* T.F.F başkanını Erdoğan mı seçer veya kulüp başkanları mı ?
* Kim veya kimler karar verir T.F.F başkanının seçilmesine ?

Soruya gidiş: X Twitter hesabımı kapatmadan evvel bir tweetim vardı. Hakem'e atılan yumruktan evvel hem klüp başkanları ve klüp sorumluların, spor medya ve yazarlarının şımarıklığını görünce taraftarların ateşine benzin dökmek için çabalıyanları eleştirmiştim. Hakemlere ve T.F.F 'ye yapılan ithamlar ve utanmasızca iş öğretmeleri TV ve gazetelerden Klüp başkanları ve sorumlularından basına kadar bu günah keçisi arayanların kurnazlığı idi. Adım adım geldi Hakem Kardeşime atılan yumruk. Kapıyı açarsanız uzaktan biri olarak benim gördüklerimi görürsünüz. 

Ben bu tweetten sonra yumruk atıldı hakeme. Soru: Neden Erdoğan ve sözde spor bakanı ortada yoktu ? Erdoğan'a attığım eleştiri dolu tweetlerime cevap verseydi yahu! vizyon der Erdoğan ama merhabası yoktur. Ha, onlar mı? Onlar seçilenler ve iş icabı.

Her iki futbol takımımız belliki kurban edilmiş. 

Ne Erdoğan ne de diğer parti başkanı Devlet Bahçeli tarafından basına yapılmış bir açıklamaya rastlamadım. Sadece Erdoğan'nın basın sözcüsü X Twitter hesabından bir Atatürk fotoğraflı  kısa tweet atmış. Yani Erbakancılar beni hiç yalancı çıkarmadılar ne de mahcup etmediler. Atatürk ile güzel cümleleri var sadece.

Üzüldüğüm şey ise, Suudi Arabistan güzellik yapmadığı için dünyaya rezil olduğu gibi hem de bazı insanları mahçup etmedi.. İslam nasıl insana sevdirilecek yahu! Gittikçe zorlaştı.. bu çirkin hadise Suudi Arabistan menşeili oldu. Ve üstelik ülkem dediğim ülke. İslam'ın dünyaya yayılmasında önemli bir ülke Suudi Arabistan.

Yani kardeşlerim konu çok çirkin ama çok üzücü İslamın dünyaya yayılmasında önemli ülkeden böyle bir haber gazetelerin manşetlerinde. 

Ülkemizi ve ülkeleri Halk Yönetsin ve siyaset, siyasi işler son bulsun kardeşlerim.


Not: Her ülke benim ülkemdir.

Gerekli uygun bulunan açıklama parti lideri ve ülke lideri Erdoğan tarafından yapılacaktır. Bu her zaman böyledir.

 Eksik ve hatalar, yanlış veya doğru bir yazı olabilir ya da hiç de doğru yazı olmayabilir.

 Dışarıdan ve basından, TV'den Hayata kadar aldığım bilgi kaynağım böyledir.  Para ve şöhret için çalışmayan bir kimseden yazılar okuyorsunuz. Hoş Geldiniz

2023 Böyle ise 2024 İnşallah Hayırlı ve Bereketli, Huzurlu, Sağlıkla...

Saat: 15:29 itibariyle bir ekleme yapayım.

Bir Hollandalı Millet Vekili adı: Geert Wilders,
   bir X tweet atmış.

Atatürk - Saudi Arabia: 10-0

Bu Holandalı parlementer Türk Basını tarafından Irkçı ve İslam karşıtı olarak lanse edilir. Ve düşünün. 

Kur'anda da Barış ve Atatürk'ün ifadelerinde de Barış vardır kardeşlerim. 

Birden bire olsa harika olurdu, olmuyor oysa "zaman" "sabır"la beklenmelidir...  

Neyse. Siz anlayana kadar düşünmeyi ve kendinizi geliştirmeyi ihmal etmiyin.

30 Aralık 2023 ve saat: 23:09 ekleme:

Türksat Uydusu üzerinden canlı yayın yapan 
Suudi Arabistan Devlet Televizyonlarından ikisi Kur'an ve Kabe yayınları yapmakta olan iki TV kanalının sesi kesilmiştir. Bu Süper Kupa Final iptal olmasıyla bir bağlantısı var mı? Garip birden bire ses kesilmesi. 

Ülkemizden olaylarla ilgili iddialar var ama bilmiyorum gerçek nedir?

Erdoğan dediğim gibi kısa açıklama yapmış.

Eğer suçlu bulamazsanız Türk Hukukçuları beni yargılayabilir mahkemelerde. 
Bizim ülkeden herkes masum olur. 

Ben boşuna yazmadım da ve demedim de;

TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ HALK YÖNETMELİDİR. 

Hiç yorum yok: