ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

28 Aralık 2023 Perşembe

Muhtarlık

Erdoğan içişleri bakanına talimat vermiş muhtarlar için. Muhtarlara yeni şeyler gelecekmiş.

Neyse. Muhtarlık sistemini neden istemiyorum. 

Öncelikle, ilk iş olarak eğer ben ülkemi yönetseydim yapacağım ilk şeylerden biri;

Muhtarların işine ve seçilme haklarına, o maddelere son vermek.

Muhtarlık yazan tabelayı indirir ve şunu yazdırırdım: Halka Hizmet Ofisi 

Açıklayayım;

Halk ile Devlet arasında siyatçi olamaz! 
Vatandaş merhaba diyecekse devletine diyecektir. 
Devlet de merhaba diyecekse diyecek vatandaşa. İnşallah.

Kimler muhtar olur?
Kümelerin elemanıysanız,
Siyasi kişiler,
Mahalle ve köy sakininlerinden sevilen kişiler.
Bunlar ve benzeri kişilerdenseniz veya  cebinizde paranız varsa muhtar olabilirsiniz.
Muhtar olmak için cebinizde para olmalı ve seçimlerde yeterli mikraınca oy alan kişiler.

Eğer devlet ben buradayım demezse boş iş ama muhtar için iyi maaş ve iş. 

Yani ben olsaydım ülkemi yöneten, Muhtarlığın asla ülkemde yapılmasına izin vermezdim. Çünkü devlet siyasetçinin değil vatandaşın hizmetinde olması gerektir.

Yıllarca ülkemi hep siyasiler yönetti, yönetiyor da ne değişti?
Aslında hiçbir şey değişmedi. 
Süslü paketler gördüyseniz evet onlar süslü paket halkın gözüne sürme çeken.

Bilgi: 28 Aralık 2023  -  29 Aralık 2023 tarihli internet haber sitelerinden Erdoğan'nın içişleri bakanına verdiği talimatın içeriğine değil haberin manşetine okuyabileceksiniz.

Bu ilk değil benim muhtarlık sistemini kaldırma isteğim.

Hiç yorum yok: