ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Aralık 2023 Cuma

Para Kimde ?

Yazmak istemiyordum ama Somali Cumhurbaşkanının oğlu ülkemizde ölümlü bir trafik kazasına karışması benim konuyu daha iyi anlatsam iyi olur düşüncesiyle size anlatayım. Bunu anlamak için Fettullah Gülen ismini de bilmeniz gerekecek. Yakın geçmişten bir Fettullah Gülen örneği:

Fettullah Gülen ismi bir zamanlar ülkemizde müslüman bir cemaatin lideri olarak anılırdı. Bugün ise darbeci terörist. Nereden nereye...

Fettullah Gülen ve cemaitinin para ve insan kaynağı halk oldu. Çünkü insanlar sevdi...
Bu sevgi cemaate para olarak akıyordu hem yurtiçi hem de yurtdışından paralar kamyon kamyon taşınırdı.

İnsanlar cemaat için bir kaynaktı hem insanları kullanmak ile  hem de para ile mutlu yaşamak için.
İnsanlar emirleri uygulamak için çok çalıştılar çok.. (Bu aslında saf müslümanların, kandırılanlar ne bilsin Fettullah mutlu olsun diye çok çalıştıklarını.)

Düşünceme göre; İnsanlar İslami inançlar ile yoğrulduklarından her İslam diliyle konuşan lidere itaat etmeleri ve böylece sorgusuz olarak o liderin çobanlığını kabul etmeleri kimi zamanda kula kulluğu hoş gördürür olmasıyla insanlar değil de kümelere hapseden lider ve ekibine mutlu ekonomi oluşturdu. saf müslümanların cehaleti de boyunlarını yere doğru eğme suretiyle bükerdi Lidere saygısından ve itaatinden.

.........  

İstanbul ilimizde bir ilçesinde bulunan P.T.T şubesinde sıramı beklerken filistinli olduğunu duyduğum bir genç erkeğin banka memuruyla konuşurken. Duyduğum şuydu; Ailesi veya bir kimse olabilir bu şahıs Filistin adresli para gönderdiğini anladım. 

........ 

www.sondakika.com haber portalında birkaç Filistin vatandaşının kafesin içinde tutularak İsrail güvenlik personelleri tarafından köü duruma sokularak zalimce insanları ülkeden sınırdışı eden İsrail'den gelen haber içerikli fotoğraflar korkunçtu. 
O insanların suçu neydi? cevap: sadece ailelerini geçindirmek için çalışmalarıydı İsrail'de.  

.......   

Erbakancılar nasıl bu kadar büyüdü?
hem ekonomik hem de insan kaynağı ile...
Burada İslami cümleler ile başladı her şey.

........ 

Afrika ve Filistin'e dünya kadar yardım yapılır nasıl mı? Yukarıda bilgiler var.

......  

Esad'dan dolayı mazlumlaştırılan Suriye'li halk ülkemize doğru terliklerle gelenlere Erbakancıların en görünür ve güçlü liderlerinden Cumhurbaşkanı Erdoğan ülke sınır kapılarını açarak Suriyeli vatandaşlardan bir milyondan çok fazlası ülkemize ve şehirlerimize kadar geldiler. 

Halk yardımseverliğini yine göstermişti. Elbiseler, para ve benzeri yardımlar Camiilere bırakılıyordu. 

Bu günlere geldiğimizde ise Suriye'li vatandaşların kimisi ülkesine gitmesine rağmen sayıca çok kişi yine ülkemizde yaşamını sürdürmektedir.

....... 

Varmak istediğim konu şu;
Neden bazı Suriyeli vatandaşlar da gözlemlerim hiç hoş değildi. Satış mı yapıyor ya da dilencilik mi yapıyorlar ? Sorularını sordutturuyorlar bana. 

Filistin'den Afrika'ya, Suriye'den Birçok ülke'ye para ve çeşitli yardımlar ülkemizden yapılmaktadır. 

Peki ben ne gözlemliyorum ? 
* Suriyeli bazı vatandaşların verdiği görüntüler....
* Filistin halkından bazları çalışmak için İsrail'e bile gitmeleri.
*Somali'li Cumhurbaşkanının oğluyla ilgili haberden ne kadar da iyi ekonomi içinde olduklarını gördüm basından.
* İnternet basınına düşen haberden gördüklerim; Türkmenistan halkından bazısı ülkemize çalışmak için gelirlerdi.. Ve Türkmenistan Liderine Erdoğan TOGG araba hediye etmiş. Ve o Türkmenistan'da Türk inşaat şirketleri çok iyi para kazanıyor olduğunu okudum internet gazetesinden.

Vesaire

Yani anladığım neydi?
Dünya kadar para akmış ülkelere. Maalesef halkın fakirliğine çare bile olmamış. Fakirliği sonlandırmamış. 
Bu paralar kimleri zengin etti?

oysa hem ülkemiz dahil birçok ülkede fakirlik kesinlikle olmayabilirdi ama yalan olur.
Halka ve işçiye verilmeyen paralar ile birileri çok iyi hayat yaşar.

Allah'a kulluk vardır ama fanilere kulluk kesinlikle yoktur. 

Suistimaller oluşmuş bunları bazı ülke vatandaşları da yapmakta. Oysa Halkın kalkınmasını isteyen beni bile mutsuz eden şeyler vardı.

.......

Allah insanları hep uyarmış Kur'anı Kerim içeriğinde. Ama maslesef fanilerden bazısı yanlışa giriyor ve bu da beni üzüyor.
Oysa ben ayrımcısız herkes mutlu edilmeli derken suistimaller ve fanilere kulluk, yanlışlar ve ben de ki mutsuzluk.
..........
Gelecek; (insanın geleceği)
Allah için yapılmayan doğrular yüzünden fakirlik ve adaletsizlik, yanlışlar yine yanlışlar devam edecek. İsrail'i kim veya kimler yönetse bile belli ki İsrail Zulmü bizleri mutsuz etmeye devam edecek.

Oysa ALLAH BİZİ HEP UYARDI AMA UYARIYA UYMAYAN GENE İNSAN OLARAK SAHTE MUTLULUK YAŞIYORUZ.

Not: çok kısaca anlattım. 

Önemli!
Eksik, hata, yanlış ve doğru olmayabilir bu ve tüm yazılarım, blog sayfamda yayınladığım her içerik ve her şey. 

Bilgi kaynağım:
Hayat ve basın. Kaynak: Allah. Elbette hatalar bendenizden olduğu için özür dilerim.

Ne Erbakancıların elemanı ne de diğer kümelerin de elemanı hiç olmadım. Elhamdülillah! 

Fanilerin kulu olmadım ve onların küme elemanı da olmadığımdan ne haklarım var ne de param vardır.  

Allah'a hamdolsun. Çünkü Allah'ın sayesinde yaşıyorum. 

Bu kampanyayı ben başlattım. Bu ne demek? Fanilere kul değilim ve kümelere eleman da olmadığımın kanıtıdır. Halkı kalkındırmak suç değildir. Ne de aptallık hiç değildir.

Ülkeler Halk tarafından yönetilirse daha iyi kalkınma başlar, inancındayım. Eğer halk doğruları yaparsa.

Who are we? isimli blog adresimden bilgi alabilirsiniz.





Hiç yorum yok: