ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

19 Aralık 2023 Salı

Ne Yazsam ?


Son dakika ve Haberler.Com web sitelerinde gördüğüm haber diğer haber içerikli web sitelerinden ajans web sitelerine kadar küçük araştırmam bana teyit vermedi. 

Ben de ki soru işareti kaldı. Acaba bu haber doğru mu? 

Türkiye Cumhuriyetinin hem eski hem de zengin patronlar kümesinden gelen bir haber ilginç!. Erbakancıların kümesinden olmayan olduğu için bu haber basına düşmüş gibi görünse de haber doğru mu teyit alamadım.

Düşünsene; Ülkemizin büyük holdinglerinden Borusan ile ilgili haber sadece Son Dakika ve Haberler.Com web sitelerinde var. Yahu basın neredesin ? Müsiad gibi Erbakancılardan değil de Borusandan gelen bilgiye neden ilgisizsiniz; sevgili basının  ekonomi yazı işleri müdürlüğü neredesiniz ? 

Neyse. Ne yazsam ? Haberi doğru kabul eder gibi yazarsam;

İster Müsiad Patronları olsun isterseniz Tüsiad patronları olsun farketmez. İşçilere ve emeklilere verilen ücret hep aynıdır. Ancak
Tüsiad patronları Sendikal işçileri olduğundan o sendikalı işçiler. Sendikasız çalıştırılan ama zengin Müsiad patronlarının vereceği ücret ve haklar konusunda iyi değiller. Böyle bir ayrım var. Müsiad fakir mi? Zengin Kardeşlerim. Belki bazı Müsiad patronları sendikal hakları tanımlamasını yapmıştır. 

Habere dönersek. Borusan Karbon vergisi ödememek için yurt dışına fabrikayı taşıyacakmış. O fabrikanın faaliyete geçeceği ülkelerden biri Çin olabilir ve diğer ülke ise Romanya. Romanya Türk şirketlerine kolaylıklar sağlamış olsa da Çin ülkesinin sundukları kadar olamaz. Çin ve Romanya tahminidir.

Hükümet Karbon vergisi adıyla yeni vergi çıkarmış. bu yeni Karbon vergisinden elde edilecek paralar kimin cebine girecek ?

Ülkemizde yabancılar olmasına rağmen ve yabancı şirketlerinde olmasıyla işçi ücretlerinde ve haklarında hiçbir olumlu gelişme yoktur. 
Truzim ve İhracaat rakamlarının yüksek olduğunu görürseniz şaşırmayın. Sadece gelirden ülkemizin halkına yansımadığını üzülerek ve kızgınlıkla hükümeti eleştirebilirsiniz veya siz boş verin! ben eleştiriyorum ama netice ise koca 0 .

Oysa Erdoğan Macaristan ziyaretinde TOGG'u bedava veriyor. Birkaç ülke liderine Erdoğan TOGG hediye etmiştir.

Kendi malı gibi bedava veren Erdoğan tarafından TOGG araba.
Parası halktan ama halkın olmayan TOGG.

Borusan konusunu şimdilik burada bırakıyorum. 

Erdoğan ve elemanları, küme ise bayram etsin. Allah Kerim.

Not: Erdoğan'ın gazetecilerinin yazamadığını ve ifade edemediklerini ifade ederek  yazıyorum. Hamdolsun Allah'a.

Eğer haber doğru ise; Borusan Holdinge soru: Karbon Vergisinden kaçış ile aslında büyük masraf oluşturmaz mı? Yeni fabrika ve yeni eleman ve diğer şeyler için çok büyük para harcamanız gerekiyorken Karbon Vergisi gibi %... bir küçük para ile vergi ödemek mi daha doğru ? veya her şeyi ile başka ülke de fabrika kurmak ve her ay yüksek (bulunduğu ülke şartları) kira ödemek mi doğru? Aslında akıllıca olan şey nedir? 

Ülkemizin Çarklarını döndüren sevgili Borusan akıllıca şey nedir? siz araştırma yaparak ve gerekli hesaplamalar yapacaksınız. sonuç ise .....?

Son not:

Böylesi hafif bir yazı yazmış olsam da beni değiştirmeyecektir. Örneği inceleyiniz.

Eğer ülkemizi ben yönetseydim;
Başta Erdoğan ve Müsiad dahil olmak üzere tüm patronları hapse atardım. Ülkemize bu sahte kalkınmayı yaşatanları hapis ile cezalandırmakla kalmazdım, bu hapis sadece başlangıç olurdu.

Allah için doğrular yapılsa idi ne sahte kalkınma olur ne de yoksulluk.

Neden çok ağır oldu? Ben de bildiğim ne kin, kibir ne de intikam duygusu yoktur. Akılları başlarında olsun. Ülkemizi ben yönettiğim de yumuşaklık olmaz ve halkı hiçbir kümeye ne de Erdoğan'a ezdirmem ve de kullandırtmam! Ey Efendiler! Sizler değil ALLAH BÜYÜK.


Hiç yorum yok: