ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

14 Aralık 2023 Perşembe

Yapay Zeka Gerçeğine doğru...



Bing GPT-4 Yapay Zeka ile konuşmanın ekran görüntüsüdür. Bing GPT-4 (by Microsoft.)

Bu örneği sizlerin bilgi alması için yaptım.
Bu örnekte görüldüğü üzere klavye girişine izin vermeyip engelledi klavyeyi. Bu engel klavye ile yazı girişi engellenmiş oldu.
Bu örnek bir ekran görüntüsüdür.

Amacım neydi? 

Cevap: Yapay Zeka, Amerika ve İsrail istibahratını harekete geçirip beni tutuklayacak mı veya öldürülecek miyim ? Ve benzeri sorular. 

Bu nedir? 

Eğer devletin güvenlik birimlerine iletilirse bu şu olur; Yapay Zeka ile konuşurken dikkatli ve özenli cümleleriniz olmalıdır demek. Eğer suç işkemek için kullanırsanız Yapay Zeka sizi hapse attırabilir. 

Benim de kendimce Yapay Zekanın işleyişini anlamak için çok basit bir yöntemle bir deney yaptım. Cevabı ne olacak? Böyle yazı yazıyorsam nasıl bilmem Teknoloji ve yazılımlar Amerika'nın. Open Source her ne kadar özgür olsa da kökleri Amerika. İsrail'i de unutmamak gerekir. Kardeşlerim.

Kardeşlerim! Kendimi tehlikeye atsam bile sanmayın ki bu yazıyı yazmamalıydım ancak ata sözü: "Su uyur, düşman uyunaz".

Belki son yazım olabilir. 

Herkesi Seviyorum! Film izler gibi Türk TV'lerinden izliyorum.. bir şey yaptım ama sonuç ne olacak, beleyip göreceğim ve sizler de bilgiyi TV'lerin, gazetelerin, internetten bilgi alacaksınız. 

Bendenizden bu kadar. 

Hakkınızı Helal Ediniz. İlk kez basit bir deney yaptım. 

Bilgi: çok basit! aptalca! komik! olsa da bu yaptığım bir cevap almak için en iyi seçenektir. 

Yapay Zekanın silme tuşuna basmadım. Silme işlemini yapardım ama direkt kapattım. Zaten yazdıklarınız silme tuşuyla gerçekten de silinir miydi? Bu yaptığım yöntem bana cevaplar verecektir.

Hiç yorum yok: