ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

31 Aralık 2023 Pazar

Happy New Year



Halk ne isterdi biliyor musunuz veya ben ne isterdim ?

"Halkın cebinde para olsun".

Türk Atalarıyla, Sultanlarla, Atatürk ile herhangi bir derdim yoktu. 

Ben herkese saygı duyarım. 

Erbakancılar siyaset ile ilgilendiklerinden beridir Varsa yoksa tarih ve din...

Halkın cebinde para olduğunda borcunu ödeyebilecek ve ailesine pazardan poşet dolusu meyve alabilecekti.

Erbakancılar için siyasi hayat onları tekke ve medresecilikten çıkarmış topluma tarih ve din vurgulamalarıyla yön vermeye kalkarken hiç düşünmediler zarar vermeyi. Kontrol edilen halk sonunda isyan eder. Hayata müdahaleler doğru değil kardeşlerim.

Erbakancılar için tarih Osmanlı ve Sümerler oluyordu. Çünkü onlar müslüman. 

Halbuki İslam da böyle şeyler yoktu. 

Artık baktım ki kimse beni dinlememiş ve ben de X Twitter hesabımı kapattım.

Erdoğan vizyon der ama içi boş süslü kelimeden ibarettir. 

Ben ne istiyordum biliyor musunuz ?
kendi şahsım için talebim olmuştu.  Sokakta satış yapmak. Kimlerden talep ettim? 
Pendik, Üsküdar ve İstanbul Büyükşehir Belediyesinden. Ne cevap aldım? 
Büyükşehir Belediyesinden sadece bana uymayan bir talep sunuldu. Tek aldığım yanıt İmamoğlu yönetimi Büyükşehir Belediyesinden. 

Sonra Üsküdar belediyesine baktım hayret ettim bana hayır diyen o insanlara nasıl kolay evet demişti. Ve İmamoğlunun Üsküdar ilçesinde mantar gibi üreyen o işletmelere kim nasıl ve neden ruhsat çok kolay verir? 
Aklım almazdı ta ki İmamoğlu o bazı ruhsatlı iş yerlerini yıktığını görünce ve kimi yerde polisin nasıl imamoğluna zorluk çıkararak o zengine sahip çıkanlarca kanun ve polis, kaymakam, valilik ve diğer makamların suistimal edildiği olarak değerlendiriyorum. Gerçeği ise bilmeden.

Allah için gerçek doğrular yapılsa hayat merhaba der idi... 

Konya, Kayseri, Diyarbakır ve tüm iller ne gördünüz ? Erdoğan'ın güçlü olduğu iller de hiç mi fakirlik yok kardeşlerim.

Zaten Erdoğan Adil olarak mı Seçimlere giriyordu ? Hangi parti lideri TRT'de konuşabiliyor ? Erdoğan ve partisi izin vermezse kimse konuşamaz kardeşlerim.

Yani Anlayacağınız ne CHP ne de AKP çözüm amaçlı değildir.

Kendimden çok halk için geliyordum devlete ama geldiğim devletçik imiş. Geldiğim gibi gitmem bir oluyordu.

Suudi Arabistan'da iptal edilen Süper Kupa finaliyle ilgili Erdoğan'nı konuşma yaptığı yer ilginç eğer bilirseniz değil kardeşlerim.

Erbakancılar kendi kümeleri için Cumhurbaşkanlığı makamını kullanmak ve kamu ve kurumları kullanmaktan da hiç çekinmez. Devlet parası ve imkanlarıyla Erdoğan Vakıflarıyla mutlu yaşar. O ödül törenlerine önce Turkcell sponsor olmuş dün kü ödül töreninde ise Tübitak.  
Erbakancılar birbirlerine ödül verip duruyorlar.

Bunların Ülkemize hiçbir faydası yoktur. Devlet parası imkanları ve sponsorluğunda bedavaya gelir. Hayat onlar için mutluluktur Cumhurbaşkanlığı makamından aldıkları teveccüh.

Yani halkın derdi nedir? İş, para, Hac ve Umre...Eğitim. vesaire 

Kümelerin ülkemize hiçbir faydası yoktur kardeşlerim. Onlar o kümeler kendileri için var olmaya devam ederler eğer halk izim vermezse yok olurlar... 

Kümelerin derdi değildir ülkemizi kalkındırmak. O gördükleriniz ve basından haberler ise boş kardeşlerim. Bizim gözümüze sürme çekmek için olur süslü işleri. 

Kümeler için Helal ve Haram farklıdır. 
Tarih ve İslam'da farklıdır.

Keşke Allah için doğrular yapılsa idi 2024 ' e fakir girmezdi birçok insan.

2024' e saatler kala son sözüm: 
Allah'tan başka hiçbir insana ve Peygamberlerimize dahil kul olmayın! Kardeşlerim.

Kümelerin tek faydası nedir? Cebinize para girer. İşinizin olmasıdır. Bu helal mi? Veya Haram mı? Kümelere göre İslam var ve onlar için değişkendir. 

Her şeyin en doğrusunu Allah bilir. 
Ben bilen değilim. Dışarıdan gözlemler ve hayattan aldığım verileri kendimce ben de işlenir. Doğru veya yanlış Allah bilir kardeşlerim. 


Hiç yorum yok: