ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

27 Aralık 2023 Çarşamba

Neden X Twitter' a Veda Ettim?



Bu X Twitter ile belki faydalı olurum düşüncesindeydim. Olmadı.

Liderlere yazıyorum, kişilere de yazdım. Kimi STK'lara da yazdım.  Yine de olmadı. 

Ülkemizde ve dünya da yaşanılan sorunlara öneriler sunsam da faydasız. Çünkü ne dinleyeneniz var ne de davete icabet eden. Merhabasız çok kaldım. 

Dünya lideri tezahüratlarıyla övülen Erdoğan nerede ? Birçok kelime var burada, kendisi ve partisiyle ilgili ama merhaba yok.

İnternet sitesinde haber içerikleri yayınlanan bir web sitesinde okuyorum, okuduğum;

Milli Eğitim Bakanlığına bağlı İzmir'de bir okula ismi verilen Esat Oktay Yıldıran; ve ne mi oluyor? Milli Eğitim Bakanlığı Esat Oktay Yıldıran isimli yapılan eleştirilere gereği tabelayı asıldığı yerden indiriyor. 


Düşünüyorum.... 

Esat Oktay Yıldıran isminden haberim bile yok. Esat Oktay Yıldıran 1980 Darbesinde Kenan Evren'nin komutasında görev yapmış bir Yüzbaşı ve sonra Binbaşı rütbeli askerdir.

Diyarbakır cezaevinde bulunmuş bir rütbeli asker Esat Komutan. Basından öğrendiğim kadarıyla. Görev yeri cezaevi olduğundan bazı cezaevi mahkumları tarafından iyi anılmaz. 

Esat Komutan'a suikast düzenleyen PKK Terör örgütüdür. PKK destekçisi bazı mahkumların hatıralarında Esat Komutan iyi bilinmez. 

Rahmetli Kenan Evren de darbeci bir general olduğu için siyasiler iyi hatıralara sahip değildir. 

Erdoğan, Kenan Evren'i yargılamayı çok istedi çünkü Erdoğan'nında hatıralarında iyi duygular yok.

Bağlamak istediğim konuya gelirsem;

Kenan Evren ismi, Esat Oktay Yıldıran ismi de ülkemizi yöneten siyasi Erbakancılardan Erdoğan ve PKK, diğer siyasi ve örgütler hayatımıza karışıyor ve çok fazla müdahale var biz Halka. 
Onlar ne derse Kenan Evren o olur. Bu Esat için de aynıdır. 

Karar hep onların istediği gibidir. 

Halbuki Cenab- ı Allah insanlara evet - hayır özgürlüğü vermiş. 

Basından bu Türk basını ne yazmış ? 
Esat Komutan için ölüdür. 

Esat Komutan ölü mü veya şehit mi Allah bilir kardeşlerim.

Kardeşlerim !

Erdoğan o övgüler ve alkışlarla mest olur iken ağzından hangi cümleler çıkıyordu ? Dinlediniz mi? Dün veya evvelsi gün o videoları bul ve  izle her ayrıntıyı ve dinle. 
YouTube videoları Arşivine bak.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.
Ne erdoğan'a ne de diğerlerine kul değilim. Elhamdülillah!

Yeni yapılan köprülerin birine Yavuz Sultan ve diğerine de Osman Gazi isimleri konuldu. 

Rusya ile yapılan anlaşma gereği nükleer tesise Ak kuyu ismi verilir.

Sultanbeyli, İstanbul belediyesi yaptuğı binanın ismine Erbakan ismi verilmiştir.

Metro yerine U harfini getirmek de yine Erdoğanın işidir. 

Yani biz ne söylesek boş kardeşlerim. 
Ülkemizi yöneten küme ve diğer kümeler varken bizim ne sözümüz kıymetli olur ne de aklımız...

PKK bu cömertlik karşısında silah bırakıp teslim olacak mı? Tabela indirildi. Silah burakıp teslim olmak size yakışacaktır.

Kula kulluk olmasaydı keşke.

Allah insanı yarattı ama ülkemizde bize sunulan kader (insanın insana sunduğu kader) Allah'ın sunduğu kader değildir kardeşlerim.

Aklınızı kullanın. Kula kul olmayın. 

Sosyal Medya işleri bana göre değil kardeşlerim. Ben yazmaya devam ederken bunun yanısıra YouTube Kanalıma video yüklemeye devam edeceğim. 

Aklınızı işletin öyle her şeye evet demeyin ama hayır de demeyin. Çünkü iyi anlamalısınız. Hayat bu nasıl olacak? Doğru olan seçimler yapmalıyız.

Ülkemizi Halk Yönetmelidir. 




Not: Bu 2. Hesabımdı. ilki @YazgMurat ve yenisi şimdi ki @QNBCF artık Twitter da olmayacağım. Faydası yok. Fenomen olmak kolay. Ben de bu işleri anlayamıyorum; Fenomenliği, çünkü derdim değil ki. 

Erdoğan ve Erbakancılar kurtuldular benden. Desem de inanmayın, çünkü ben önemsenmedim. Erdoğan ve diğer kümeler ne olur ? Kendi Kümelerinin lideri olur. Erdoğan der; Halkın hizmetkarıyım der. Oysa Hayır öyle bir hizmeti sadece kümesi ve ideolojisinedir kardeşlerim. Allah'a inanın kardeşlerim.

Bu dünya ne Erbakancılara kalır ne de diğerlerine. 

Yazacak çok şey var ama kim okuyacak?
Duvara kelimeleri çarpıp ses çıkarmaksa evet ben başarısızım. Başarısız oluşuma gelince beni ne kadar iyi tanıdız? Ne de bana merhanız mı var? Evet ben yine başarızızlığı kabul ederim. 

Allah'a hamdolsun ne erdoğan'a ne de diğerlerine kul değilim.

Bu hayata yapılan müdahalelere artık yeter! Bu dünya sizlere kalmaz efendiler?

Allah için doğrular yapılsa idi Tarih ve İslam özgürdü ne de yoksulluk olmazdı. 

Osmanlı tarihinden cımbızla seçilip yorumlanan tarih gerçek tarih değildir. İslamiyet tek ve geçerli dindir.
Ne istiyorlar veya ne amaç güdülür İslam ve Tarihten ? Anlaşılır ifadem; Malazgirt Osmanlı zaferi ve çok çok önemlidir Osmanlı zaferleri oysa Atatürk zaferleri kadar ve Atatürk'ün kendisi kadar hiç önemli olur mu Osmanlı ve zaferleri varken? 

Maslesef açtıkları şemsiye altına kişileri toplamışlar ama hamdolsun Allah'a ben onlara iman etmedim ne de eğilmedim.

Ben ne Atatürkçüyüm ne de dincilerden de değilim. Hamdolsun Allah'a. Ben Rabbim Allah'a aitim. Ülkemiz ve dünya da Allah'a aittir.





Hiç yorum yok: