ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

27 Aralık 2023 Çarşamba

Hayat Devam Eder


(Ben / Me) Soru: hayat devam eder ....... bu şiir nasıl olmalı?

(Yapay Zeka) Bard:
(by Google)


"Hayat devam eder" şiiri, hayatın her zaman devam ettiğini, ne kadar zor olursa olsun, her zaman yeni bir umut olduğunu anlatan bir şiir olmalıdır. Şiir, hayatın güzelliklerini ve zorluklarını da yansıtmalıdır.

Şiir, hayatın devam ettiğinin bir kanıtı olarak doğadan örnekler verebilir. Örneğin, şiir, baharın gelişinin, çiçeklerin açmasının, kuşların öttüğünün hayatın devam ettiğini gösterdiğini söyleyebilir.

Şiir, hayatın zorluklarını da yansıtabilir. Örneğin, şiir, sevdiklerini kaybetmenin, acı çekmenin, hayal kırıklığına uğramanın hayatın bir parçası olduğunu söyleyebilir. Ancak, şiir, bu zorlukların üstesinden gelinebileceğini de vurgulamalıdır.

Şiir, hayata dair bir umut mesajı vermelidir. Örneğin, şiir, her zaman yeni bir umut olduğunu, her zaman yeni bir başlangıç olduğunu söyleyebilir.

İşte "Hayat devam eder" şiirinin bir örneği:

Hayat devam eder

Kışın ardından bahar gelir Çiçekler açar, kuşlar öter

Hayat devam eder

Sevdiklerimizi kaybederiz Acı çekeriz, hayal kırıklığına uğrarız 

Hayat devam eder

Ama her zaman yeni bir umut vardır Her zaman yeni bir başlangıç vardır 

Hayat devam eder

Bu şiir, hayatın devam ettiğini, ne kadar zor olursa olsun, her zaman yeni bir umut olduğunu anlatan bir şiirdir. Şiir, hayatın güzelliklerini ve zorluklarını da yansıtır. Şiir, hayata dair bir umut mesajı verir.

Tabii ki, bu sadece bir örnektir. Şiir, sizin hayal gücünüze ve zevkinize göre şekillendirilebilir.


Yazan: Bard, Google tarafından üretilmiş bir yapay zekadır.

Uyarı! Telif hakları açısından Google ve diğer yazarlardan izin almanız gerekebilir. Yapay Zeka bir sanal yazılım sohbet amaçlı ve öğrenmeye dayalı sohbet botu. Lütfen Yapay Zeka'yı ve telifler ilgili kanunu suistimal etmeyiniz! 


Not: Bu yazımdan önce ki yazım da ve ben de psikolojik açıdan mutsuzdum. 

Takdir edilmek için ne de cebim parayla dolsun diye çalışmadığım halde merhabasız çok çok çok kaldım. Halkın mutluluğu için öneriler sunmama rağmen para etmemiş ne Erdoğan için ne de diğerleri. Anlayacağınız kişisel değildi.


Vizyon der Erdoğan ama Merhabası yok. Erdoğan ve diğerlerinden kamera önünde millete akıl satıcılarından da merhaba yok.

İlginç olan da halkın ve tabiat mutlu olsun diye uğraşım da elde ettiğim netice koca bir 0. 


Allah'a hamdolsun. Ben şimdilik dinleniyorum. "Beni sadece Allah öldürür". Anlaşılıyor mu? Ölüm, mecazi ifade ile  edebilirdim, etmedim. Elhamdülillah!


Türkiye Cumhuriyeti Halkı! Ne Erdoğan'nın ne de başkalarının aklına ihtiyacın yok. Elhamdülillah! Çocuklarına anlatacağın hikaye onların olamayacak kadar değerlidir.Tarihi sen yaz. 

Türkiye Cumhuriyetini Halk Yönetmelidir.



Hiç yorum yok: