ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

16 Aralık 2020 Çarşamba

Fatih Altaylı ve Mülteciler

Biraz evvel bir gazetede Fatih Altaylı ile ilgili yazısının ses getiren bölümü konuşulmuş. 
Konu: Suriyeli Mülteciler. Kısaca okudum  yazıyı.

Ve daha birçok Yabancı ülke vatandaşları ülkemizde bulunmaktadır.

Suriyeli konusu çok fazla gündemimizden uzaklaştırılan bir Hükümet ve yandaş Medya organlarının kurnazlığı. Ya cahil kurnazlığı ya da çıkar üzerine kurulan kurnazlık.

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları olarak hükümet hep bildiğini yapmaktan dolayı biz "hep ekildik". Suriyeli Misafir ise ben hiçbir şey anlamadım.

Suriyeliler için dünya para toplandı ama hala bizim ülkemiz de bizden daha özgür gibiler.
Ve onlar çöp toplayarak geçimini sağlaıyorken kimisi dilencilik yaparak kimisi de esnaf olarak vergisini veriyor ise... vesaire. Sokakta onlar daha fazla sanki.

15 Temmuz 2016 'da Darbe girişimi oldu. 15 Temmuz şehitler ismi kullanılarak yardım paraları toplandı. 

Suriyeli için ve daha birçok insan için de para toplandı. Bu paralar hak sahiplerine verilse idi ne mi olurdu? Ev ve Araba, dükkan vb. Sahibi olurlardı. Hükümet eleştirileri hep savurdu kendi zekâsı ile. Yandaş Medyanın desteği de şüphesiz. 

Hükümeti eleştirmek veya bir öneri sunmak boşa gider. Defalarca hep yazdım ama hep kendi sesleri ve duydukları alkış sesleri çok çıkıyor ki beni duymuyorlar. Merhaba diyen bile yok.

Suriyeli hükümetten destek almasa sivil toplum örgütü olamazdı. Ve Sn. Erdoğan ve elemanları iyi iş başardılar ama doğrusunu yapmayarak.

Doğrular doğru düzgün yapılsa bu Pandemi ismiyle yapılan yardımlar birkaç kişile değil herkese eksiksiz ulaşırdı.

Bilgi: Hükümetin elindeki o listelere göre yapılır yardımlar. Hangi siyasi partiden kim gelirse gelsin hiçbir şey değişmeyecektir. Çünkü o listeler yırtılmadığı sürece yapılacak yardım hem çok eksik hem de sınırlı ve seçili insan sayısı ile dar kapsamda kalacaktır. 

Böylesi bir ülkede yaşıyorsan boşa hayal kurma çünkü Asgari ücret dünde küçücük bir ücretti bugün ve gelecek yıllar da hep aynı küçücük bir ücret olacaktır.  Çünkü bu vatan isminin propagandasını yapanlar sorunları çözmeyecek.  Sağcı, solcu ve diğerleri de asla sorunları çözmek istemez. Siyaset biterse konuşuruz.

Siyasetin ne dili, milliyeti, dini vs. Yoktur. Ve PKK ve DHKP-C vb. örgütler de bu tanıma girer. Çünkü o pis katil örgütler de siyasî ve destek görür.

 Elektrik ve Su, ulaşım, doğalgaz vb. İhtiyaçlar ya bedava olmalıydı ya da 1 ₺ gibi komik bir tüketim bedeli alınacak idi. Ama doğru hiç sevilir ve yapılır olur mu?

Suriyeli de insan ama biz neden yokuz? 

Sn. Fatih Altaylı ' yı tebrik ediyorum. Doğru sevilir ve yapılır olduğunda biz belki ilerleyeceğiz. Ama bu ülke siyasilerin ve patronların, birilerinin ülkesi olmuştur. 

Hiç yorum yok: