ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

20 Aralık 2020 Pazar

Ünlü olmak ve haberci

Bir ünlü kız tehdit etmiş bir veya birkaç muhabiri. 

Ben ne diyorum o!

O muhabirler, haberciler ve basın mensupları olmasa ekmek nasıl yerdiniz? 

O saçma sapan sosyal medya fotoğraflarınız alınıp basın mensubu tarafından öyle güzel fotoğraflara dönüşüyor ki sosyal medyada takipçi sayınız artıyor ve magazin gündemi içerisinde konuşulan oluyorsunuz.

Siz ünlüler çok şanslısınız! Çünkü Bizim Basın sizin için çok çalışıyor. Emek takdiriniz hani nerede? 

ve Basının size verdiği ücretsiz emeğin haddi-hesabı yok! Ama ne için bu tehdit ve saygısızlık!?

Ünlüler Şov dünyasının bir emektarı parçasıdırlar. 

Peki Basın ne oluyor?

Halk ne oluyor?

Bu dünya ne ünlüye kalacak ne de Basına.
Bu dünya hiçbir insana dâhil kalmayacak. 

Eğlenmek ile vaktini harcama. Faydalı ol.
Cebinde sakladığın paradan bir miktarını iyilik için harca, ver. 

Not: Sanki benim yayınladığım sosyal medya fotoğraflarından kendi imzam olanlar çok mu sahici? Çok mu iyi? Vs. Bu dünya ne sana ne de bana kalmaz. takılma o küçük şeylere.

Ben Allah için seviyorum sizi, bizi ve herkesi.






Hiç yorum yok: