ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Aralık 2020 Cumartesi

İSLAM VE İZLERİ

İlk insan hz. Adem ve hz. Meryem'den sonra Aralık 2020 yılı Günümüz çağına kadar geldiğimiz de bu günün zekâsı ile anlıyorum ki İslam hep var ve izleri ile yaşayan Son kutsal Din. 

Geçtiğimiz Ramazan veya Kurban bayramı dini sohbetlerinde bahseden ATV TV Kanalında program yapan en tanınmış din sohbetlerinin hoca tabiri ile ünlü hoca da Hindistan vatandaşlarının da aslında İslami izler olduğunu TV Ekranından izleyicilere anlatıyordu. Ben de bunu zaten düşünmüştüm. 

26 Aralık 2020 itibariyle wikipedia. org WEB Sitesinden Zerdüştlük isimli eski bir din inancı ile bilgi alırken gördüm ki İslam orada da varmış. 

Yani kısaca anlatayım ki; İslamın olmadığı ne bir karış toprak ne de bir inanç veya din yoktur. 
Örneğin, bir başka din veya inanışa göre deniliyor ki iyilik yap. Temizlen, doğru ol vb. Kelimelerden çıkardığım sonuç bu . 
İslamın olmadığı bir yer yoktur. 

Henüz bunu kimse anlayamaz. Atatistler ve her inanca göre insan düşünür ve iyi bir araştırma ile anlayabilirler. 

Akıl ve Kalp ile okumak insanı ilerletecektir.
Allah'a hamdolsun. Elhamdülillah!

Not: Ünlü Hocanın ismini hatırlayamadığım için yazmadım. İnternetten de bulurdum ama onu size bırakıyorum. Hocayı hatırladım ama dini günleri ve yılı vb tarihini hatırlayamadım.
Bu demek oluyor ki, isim ve tarih hatırlanmadı.

Önemli! Ben uzman ve de hoca değilim. Bilgili bir insan değilim.  Verdiğim ve benimle ilgili her bilgi, ses, yazı, video vs. Her türlü şeyler doğru olmayabilir. Yanlış, eksik, veya yalan olabilir.  

Azim Allah doğruyu söyler. 

Herkese Hayırlı ve Mutlu, Huzurlu, Bereketli ve Sağlıklı Günler!

İstanbul, Türkiye Cumhuriyeti  🇹🇷   🇸🇦

Tarih ve saat: 26Aralık 2020 / tahmini saat: 14.45 gibi

Hiç yorum yok: