ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

5 Aralık 2020 Cumartesi

İşte benim CV'im.

İş ve Bilgi almak için  İletişim /Contact:

📧  turkish-job@outlook.com.tr  📧

Peki neler yapabilirim?

Cevap: Profesyonel hiç değilim. 
Eğitimli değilim. 

Reklâm ve fotoğraf düzenleme,  çekimi Cep Telefonu ile. 

Masaüstü ve Cep Telefonu ile ne yapılabilinir ise bazı işler yapılabilinir.  

Ben yazarlık, resim yapma, Cep Telefonu ve Bilgisiyar kullanarak fotoğraf düzenleme yapabilen bir kimseyim. 

Ancak her resmi yapmak istemem. 
 özgür ve özgün olmak isterim. Para için ve veya bir şeyler için kendini satan bir kimse hiç değilim.  

Siyasetin ve yalanın, haramın karşısında olan bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.

Profosyonel hiç değilim.  Asla bir söz veya bir garanti vermem beklenemez.

Fakir ve sıradan eğitimli olmayan bir kimseyim. Ben mükemmel hiç değilim. 
Ve her işi bilen ve iyi iş yapabilen bir kimse hiç değilim. 

Bu yukarıda okuduğunuz gerekli açıklama size yardım edecek veya kaçmanızı sağlayacaktır.

Ben de biliyorum böyle CV olmaz ama yalana hiç gerek yok! 

Ben sadece Yüce Rabbimiz  Allah'a ait bir hiçim. 

Not: Bu en yeni iş ilânmımdır. Aralık 2020 itibariyle.  Daha önce de vardı ama bir türlü iş alamadım. Nedenini tahmin etmeme gerek yoktur. Nasıl bugün Asgari ücret konusunda masada buluşanların bize layık gördüğü küçücük aylık maaş için belirlenecek ücretin düşük tutulacağından eminsem gelecek sene de ve sonra ki seneler de de Asgarî ücret hep düşük olacaktır.

Siz de Asgarî ücretin düşük olduğunu biliyor olduğunuz halde doğruyu yapmamak  için çabalıyorken ben hiç olmazsa size doğru bilgi verdim. 
ben size değil Rabbimiz Allah'a inanıyorum. İnsanlara boşa ümit vermeyin!..

Dünyalık her şey çok çok eski tarihlerden günümüze kadar tatlılığı hâlâ devam ediyor o damaklarda, dillerde. Bir altın nasıl değerliyse insan da değersiz olur... Yüce Rabbimiz  Allah çok mübarek ve hayırlıdır. 
Peygamberimiz İnsanların en hayırlısıdır. 

Biz sınıfta kaldık. Almayı biliyoruz ama vermek değildir. 

Biz ülkece neden  kalkınamadığımızı anladınız mı? Garibanlaştırdığınız veya fakirleştirip kalkınmasına engeller çıkardığınız o ülkemizin kalkınmasında ve zenginlerin, siyasilerin iyi bir yaşaması için cefa çektirilen güzel ülkemizin insanlarıyla yıllardır eğlendiniz, ezdiniz, sömürdünüz. Yet medi mi?

Doğuyu söyleyin de ümit vermeyin İnsanlara.

"Kim ne ekerse onu biçer"... 

Cehennem ve azap boşa değildir. Allah sadece o iyileri Cennete alacak.

Azim Allah doğruyu söyler. 
Öğrenmek için Kur 'an oku. 

Bunlar yalan demek kolay ama ya gerçekler yalan mı? Asıl en doğru gerçek Kur 'an da okuyun.

Ben bu yazımdan sonra diğerleri de dâhil iş gelecek ve para kazanacağımı hiç de sanmıyorum.  Biliyorum. 

Allah en hayırlısı. Allah bana yeter.

Son not: Twitter ve Instagram sayfamda iletişim e-posta adresimi yayınladım. Sonrasında Youtube Kanallarımda yayınlayabilirim. 

Ben kimsenin parasında, malında gözüm yoktur. Elhamdülillah! 

Keşke güzel ülkemizde doğru işler ve doğru şeyler yapılsa harika olmaz mıydı? 

"Kimseye kalmaz bu dünya". 

Aralık 2020 itibariyle burda ve Sosyal medyada iletişim adresi yayınlanmıştır.

Bilgi: bu iş ilanım www.murat-life.blogspot. com adresimde yayınlanmıştır. 

Almanya' da yaşlı bir İnsan vefat etmiştir. Ve ne mi yapmış biliyor musunuz?

Kasaba' da kendisine komşu olan ve kimler var ise o büyük mirasından bırakmış. Tam olarak 58 Milyon ₺ . Paylaşmak ne güzel değil mi? (Bugün akşam üstü internet üzerinden bir haber web sitesinden okudum bu güzel  haberi.)

Ama siz sanmayın ahirette para ve mal geçmez, hemşehrim. Tabutlara altın ve yeşil kağıttan paralar ile doldurmayın. Dünyalık ne var ise dünyada kalacak. 

Almak değil vermenin mutluluğunu yaşayın. 

Paranız ve malınız, insanlık da insanlık sizin olsun. Ben sadece ADALET ve hak-hukuk isterim hem halk ve herkes için hemde tabiat ve dünya, uzay, gezegenler, meteor, galaksi, evren vb. için. Yine biliyorum çünkü boşadır! Hatırlatayım istedim.









Hiç yorum yok: