ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

19 Nisan 2020 Pazar

Acil durum ilan edilsin!

Eğer Koronavirüs (Covid-19) Köylerimizde görüldüyse acil olarak çok sıkı kontrol ve denetim yapılmalıdır. Peki, ne anlatıyorum kısaca ve anlalışılır bir açıklama yapayım.

Köy demek; tarım, hayvancılık, ipek böceği kozası ve benzeri işlerin yapıldığı Köylerimizdir.

Bilim insanlarının ve konunun uzmanları tarafından toprak, tohum, gübre vesaire analiz edilmeli.

Özellikle o muhteşem gerçek suyun, havanın vesaire analiz edilmelidir.

Ve önemli bir konu; çöp ve her çeşit atık,  kanalizasyon vesaire analiz edilmelidir.

Ve can alıcı nokta ise;
Eğer bu virüs toparağa, suya, yer altı suları dahil olarak tarım ürünlerine, ipek kozasına vesaire bulaşırsa ne mi olur? Ne köy kalır ne de ülke...

Ne de çayırlarda otlayan sığır, koyun, keçi, kaval çalan çoban bile virüs olan yerde onlar olmaz bizler de hem kaval sesinden, çobanın ikram ettiği selamdan, ineklerin mööö sesi ve diğer canlıların sesinden de vesaire mahrum kalırız. Bir Felaket olmasını istemiyorsak çok fazla önem verilmelidir.

Topyekün bir mücadele olmazsa- olmaz!.. Halkın da ciddiyet içerisinde yekvücut olmalıdır. Ülkemizi seviyorsak DOĞRULARIN YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.

Bir Felaket ile karşılaşmamak için DOĞRULARIN YAPILMASI GEREKİR.

Bilgi: bu yazı ve her şey;
doğru olmayabilir. Yalan ve yanlış olabilir. Eksik ve hatalar içerebilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: