ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

12 Nisan 2020 Pazar

Sokağa Çıkma Yasağı

Türkiye Cumhuriyetinin tarihi yasaklarla ve sıkıntılarla doludur.

Ve sıkıntılı süreçler:
LPG Tüp ve Su kuyruğu, Ekmek kuyruğu vesaire birçok tecrübelerden geçmiş Türkiye Cumhuriyeti. Yeni nesil için yeni bir tanışma ve deneyim olacak, bir deneyim oldu. "Eski günleri yad etmek varmış".

Bu günler eleştiriye açık olsa bile bu da geçecek ve yıllar sonra kitaplarda okunacak. Medya Arşivlerinde zaman zaman bugünler anılacak ve kimi medya da süsleyerek kendi siyasi partisini parlatmak için zaman zaman arşivinden çıkartarak farklı bir sunumla kafalara vura vura anlatacak karşı tarafın siyasilerine ve taraftarlarına.

AKP ve CHP böylece kendilerini kendi yandaş Medya organları üzerinden kavga etmeye devam edecekler. Bu bir öngörü değil. Yandaş TV kanallarını tarafsız izleyin anlayacaksınız. Bu arada Siyaset Ülkemizde bitmez (sonlandırılmaz) ise öngörüye gerek yok! bugün neyse on yıl sonra o.

Bakanı, Cumhurbaşkanını eleştirsen ne değişecek? Hiçbir şey!
ön görüye gerek yok. Bize bilmediğimiz verilmeyecek ki! Bilineni doğrularla mı yapılacağı da uzak bir hayal...

Neyse.

Vefa Gurubu bu yasak boyunca kaç ilçenin kaç mahallesine ekmek dağıtabilecek ki?
Bu Vefa Gurubu kimlerden oluşmakta ve maaş, sosyal hakları vesaire kim tarafından karşılanmaktadır?
Açıkça soruyorum: bu Vefa Gurubu AKP'lilerden mi oluşturulmuştur?

Ücretsiz Maske ve Kolonya kaç haneye  kimbilir gelmesi kaç yıl sürer? Acaba Bunlar düşünüldü mü?
Maske yasaklandı ama Maskesiz ulaşım ve alışveriş de mümkün değil. Esneklik var o da Riskli. Migros Marketinden hariç ücretsiz maske yok bildiğim kadarıyla. Bir de Polikinlikten bir vesileyle ücretsiz Maske aldım. Bu Maske olayı can sıkıcı! Ne Ücretsiz Maske bulabiliyorsunuz Ne de Migros Market heryer de ve bir Sağlık merkezi de yok. Vatandaşların hayatına kolaylık olmalıydı.

İlk Ücretsiz Maskeyi Migros Market vermeye başladı. Polikinlik ise bir vesile ile ücretsiz maskeyle tanıştırdı beni. Devamı var mı, bilmiyorum. Migros Markete ve Polikliniğe Teşekkürler.

Devletin Kasasında para bolsa neden halk ile bölüşülmüyor?
Neden halk, ücretsiz elektirik, doğalgaz, su, internet, telefon bu ve benzeri ihtiyaçları ücretsiz olarak alamaz? Ulaşım neden ücretsiz değil?

Bunca yıldır Kimlik bilgilerime sahip olduğunuz halde paramın olmadığını bilmiş olmalısınız. Peki neden parası olmayan vatandaşa Biz bize Yeteriz isimli Yardım kampanyanızın SMS mesajını göndermek de ne oluyor? Zaten vatandaşlardan o kadar uzaksınız ki nasıl yaşadığımızdan, marketlerin etiketlerinden de bi'habersiniz sevgili olamayan AKP.

Param olsaydı yasak bana işlemezdi... Neden?
Canlıların rızkını ikram etmek için.

Paraya değil Gerçek bir Türkiye Cumhuriyetine ihtiyaç var ki insan ve tabiat mutlu olsun. Para ve her şey zaten var ama maalesef siyaset (!)...

Bize mikrofonlarla gazel okumayın!..

Allah'tan başka İlah ve Tanrı Yoktur.

Ölüleri, Yaşamı devam eden Lider, Politikacı, Heykel, Şarkıcı, Din Adamı ve benzeri dahil hiçbir kimseyi İlahlaştırmayın. Gerçek Tanrı ve İlah Yüce Allah.

Bahsedilen şu yeni dünya bugünden farkı ne olacak? Liderlerin, Patronların, Zenginlerin, halkın vesaire onların vereceği ve de zalimin de vereceği yanıt olacaktır; sözleri, davranışları, yaptıkları vesaire.

Adalet, haklar, hukuk, merhamet, sevgi ve saygı vesaire bunlar çöp kutusuna atılmaya devam ediyorsa hiç de sizin yeni dünyanızı merak etmiyorum.

Bilgi: Ne bu yazım ne de her yazı, görsel, video, ses vesaire iyi, doğru, güzel olmaya bilir. Bilginize.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.








Hiç yorum yok: