ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

12 Nisan 2020 Pazar

HALK

Okuduğum gazetelerdendir SÖZCÜ Gazetesi.

Haber 7 İsimli internet gazetesinden bir haberin içeriğini okuyor ve yorumcular neler yazmış, okuyordum. Bir okuyucu Sözcü gazetesinin gazeteleri İ.B.B. Halk Ekmek büfesinin Sözcü Gazetesinin satıldığına ilişkin bir yorumdu. Ben de Sözcü Gazetesinin web sitesini bu vesileyle bilgi almak için ziyaret ettim. Sözcü Gazetesi açık açık ilan etmiş Gazetenin Halk Ekmek büfelerinde satıldığını.

İ.B.B. yönetimi seçim ile kısmen C.H.P.'nin oldu. Sözcü Gazetesi bir C.H.P. Siyasi Partinin yandaş medya organıdır.

A.K.P. Siyasi Parti, zamanında çok çok güçlü olan bir siyasi parti olmasına rağmen ne kendi yandaşını ne de eşrabı dahil hiçbir kimsenin ne bir gazete, dergi, kitap ne de Reklamlı Ramazan İmsakiyesi bile ücretli, ücretsiz hiçbir şey satılmamış ve dağıtımı yapılmamıştır.

Halk ismi bir tabeladan ibaret değil ama siyaset yüzünden öyle olmuş.
Halk ismini koyanlar doğru isim koymuşlar ama ücretsiz değil.  Halk Ekmek oldukça iyi kalitede Ekmek ürünlerinden satışı yapılmakta.
Halk Ekmek İ.B.B.'ne ait Ekmek üretim ve Satıştır. Yani, İstanbul da insanlara kaliteli ve ucuz ekmeğin en iyi adresi Halk Ekmek.

Sözcü Gazetesi sana ne oldu da Halk Ekmek Büfesinde Satılıyorsun?
Kim seni engelledi Sözcü? Halbuki senden olmayanların bile gazeteleriyle beraber aynı satış bayiilerinde satılıyorsun Sözcü.

Siyasetin batsın Ey C.H.P. ve Medyası.
Siyasetin batsın Ey A.K.P. ve Medyası.

Sonunda Halk Ekmek büfesine de Siyaseti  getirdin be Siyaset!

Birgün Siyaset biterse Belediyeler Halkın olacak ve Halk Ekmek büfelerinde satılan hiçbir şey olmayacak. Çünkü Halk ekmeğini ücretsiz alacak olması gerektiği gibi.

Üsküdar Nevmekan da ne görüyorsunuz? Cevap: Ticarethane.
Eğer Belediyeleri halk yönettiğinde ücretsiz ekmeğinizi ve yemeğinizi yiyecek, çayınızı içeceksiniz hem de ücretsiz. Para geçerli olmayacak.

Hayat bayram siyasilere ve ailelerine. halk geldiğinde bayramlar halk ve tabiat için olacak.

Veya Yüce Allah O Hayırlı Gerçek Güzel Günleri Bahşederse herkes ve tabiat mutlu olacak.

Bilgi: Bu ve her yazım, video, ses vesaire doğru ve iyi, güzel olmaya bilir. Bilginize.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir kimse değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: